پست های مشابه

مدرسه مامان ها

🔹 اجازه ندهید بداخلاقی کودکتان بر مهارتهای فرزند پروری شما غلبه کند و شما هم بد اخلاق شوید! 👈 به هنگام بروز بدخلقی در کودکتان سعی کنید با کشیدن نفس های عمیق آرامش خود را حفظ کنید و هر آنچه باعث عصبانیت، نفرت و خشونت شما می شود را به فراموشی بسپارید. #پرخاشگری #عصبانیت

06 تیر 1400 10:09:54

201 بازدید

مدرسه مامان ها

🔹 به نظرت این شکل چیه؟... 🤔 👈 به نظرت اون ابری که توی آسمونه شبیه چیه؟ وای اونجا رو نگاه کن به نظرم اون یکی شکل یه نهنگ گُنده اس که میخواد ماهی بخوره 👈 این میوه شکل چیه؟ چی میتونیم باهاش بسازیم و بخوریمش؟ بذار اینجاش رو با چاقو برش بزنم ببینیم شبیه چی میشه 👈 این کوکویی که گاز زدی شکل خرگوش شده اون طرفش رو هم گاز بزن ببینیم شبیه چی میشه! 📌 همصحبتی با کودک کار سختی نیست از هر فرصتی برای همصحبتی استفاده کنید و با پرسش هایی ساده ذهن آن ها را به تفکر وادار کنید #همصحبتی_با_کودک #خلاقیت #کودک_خلاق

25 خرداد 1400 11:52:00

107 بازدید

مدرسه مامان ها

🔷 کتاب قرمز و مشکی: چند روز پیش که متوجه شدم یکی از دندون های دخترم کمی سوراخ شده و نیاز به ترمیم داره این کتاب رو براش خوندم، برای ما کتاب خوب و اثر گذاری بود دوست داشتم به شما هم معرفی کنم. 👈 خلاصه ی داستان: داستان کتاب به این شکل هست که دو موجود بسیار ریز به نام قرمز و مشکی توی دندون های پسر کوچولوی داستان خونه کردن و غذاشون شرینی و شکلات هست و دوست دارن که روز به روز خونه شون رو بزرگ تر کنن و این باعث میشه پسر کوچولو اذیت بشه؛ در انتهای داستان پسر کوچولو به خاطر دندان درد به دندان پزشکی مراجعه میکنه و قرمز و مشکی از دهانش بیرون میرن و مشکلش برطرف میشه. 📌 تصاویر کتاب جالب هست و داستان مناسبی داره می تونید از طریق نرم افزار طاقچه هم اون رو دریافت کنید و بخونید. #معرفی_کتاب #دندان #دندانپزشکی

26 خرداد 1400 07:42:19

55 بازدید

مدرسه مامان ها

سعی کنید به روش های مختلف فرزندتون رو تشویق کنید تا همراه شما به دستشویی بیاد به عنوان مثال: 👈 بیا بریم دستشویی ببینیم بعدش چی برات میاد توی جعبه ی طلایی؟🍬🍦🍰 👈با یک حس هیجان انگیز بگید: مسابقه اس! بدو ببینیم کی زودتر میرسه به دستشویی یک، دو، سه... 🏃‍♂🏃‍♂ 👈 حالا میخوایم بریم با ماژیک دستشویی یا رنگ انگشتی روی دیوار دستشویی نقاشی بکشیم 🖍🖍🖍 👈 به نظرت کدوم یک از عروسک هات دستشویی دارن که با خودمون ببریمش؟🐰🐶 👈 بیب بیب! ماشین دستشویی اومده دنبال یه مسافر میگرده بدو بدو سوار شو... 🚗🚙🚕 👈 ساعت داره زنگ میزنه، زنگ دستشوییه بدو بریم که دستشویی ها میخوان از دلت بیان بیرون! ⏰ #آموزش_دستشویی_رفتن #روش_های_تشویقی

24 خرداد 1400 14:30:32

83 بازدید

مدرسه مامان ها

🔹 فَلَوْ أَنَّ لَنَا كَرَّةً فَنَكُونَ مِنَ الْمُؤْمِنِينَ ای کاش بار دیگر (به دنیا) بازگردیم و از مؤمنان باشیم! (شعرا/۱۰۲) هر روز صبح که چشم باز می کنیم و بیدار می شویم فرصت دوباره ایست برای ما که خدا به ما عطا کرده برای نفس کشیدن برای محبت کردن برای عشق ورزیدن برای بخشیدن برای جُبران برای دستگیری از یکدیگر برای زیبا دیدن زیبا شنیدن زیبا زندگی کردن و زیباتر مادری کردن... برای یک تشکر از خدا یک ذکر صلوات برای یک سلامِ دیگر به امام زمانمان... پس بسم الله بگو و این برگ جدید از دفتر زندگی ات را از نو و با خطی خوش بنویس... با همان حسِ آرزوی بازگشت به زندگیِ دنیا بعد از مرگ... #تلنگر #فرصت_دوباره_زندگی

27 خرداد 1400 16:20:53

507 بازدید

مدرسه مامان ها

🔹 یكی از كلیدهای اصلی داشتن حس و حال خوب و مثبت، سازمان‌دهی كردن و برنامه‌ریزی بیشتر درباره كارهایی است كه باید انجام دهید! ⏰ بهتر است قبل از هر چیز به كارهایی كه می خواهید در طول روز انجام دهید، فكر كنید و بعد در ذهن خود آنها را با توجه به اهمیت‌شان تقسیم زمانی كنید. 👈 به این صورت در اغلب لحظات خود می‌دانید كه می خواهید چه كاری انجام دهید و آشفته و پریشان و سردرگم نمی‌شوید. #مادر_شاد #حس_خوب #برنامه_ریزی

05 تیر 1400 08:25:38

506 بازدید

نیره بیدگلی

9

31

🔹 تجربه ی پخت نان: مدتی هست که قدر خیلی چیزها رو بیشتر میدونم مثل سلامتی، مثل دورهمی ها، مثل دیدن رویِ ماهِ مادر و پدر و مثل هزاران چیز دیگه... 👈 حالا یکی از اون هزاران نعمت برای ما چیه؟ - نون! بله نون، من بیشتر قدر نون رو میدونم چون به لطف قرنطینه بارها توی خونه نون پختم و فهمیدم برای اینکه آرد نون بشه چه عرق ها ریخته میشه چه برسه به وقتی که گندم هم بخواد آرد بشه! حالا دیگه از اون قسمت دونه و کاشت و برداشت صرف نظر میکنیم😁 این روزها بارها توفیق پیدا کردم توی خونه نون بپزم، نون هایی که داغ و داغ با لذت خورده میشدن و باز هم سفارش جدید می اومد که: - ماماااان بازم نون بده، بازم میخوام - برا من شکل ماهی بپز - من نون خرگوشی میخوام - میشه من خمیرش رو صاف کنم؟ - میشه من یه نون برای خودم بپزم؟ - من نونی میخوام که نرم باشه - من نونی میخوام که خشک باشه وقتی میخورم صدای خرچ خرچ بده! - حالا چرا گفتم توفیق؟... 🤔 چون از قدیم شنیده بودم در روایات هست که نون رو توی خونه بپزید اما هیچ وقت این کار رو انجام نداده بودم!... امروز گفتم به شکرانه ی این نعمت، تجربه اش رو با شما به اشتراک بگذارم😊 👈 اول بگم که برای پخت نان نه به تنور احتیاج دارید نه به فر یا هر وسیله ی پیشرفته ای! ما نون ها رو توی یک ماهی تابه روی گاز درست میکنیم و گاهی بعد از صاف کردن خمیر با چاقو شکل های مختلف برش میزنیم و نون های شکلی میپزیم👌 دستورهای مختلفی برای خمیر نان توی اینترنت هست که میتونید جستجو کنید من دو مدل خمیر رو تست کردم یک مدلش با خمیرمایه بود و مدل دیگر که راحت تر بود بدون خمیر مایه، این دستوری که براتون میذارم رو در کانال هیئت کودکانه قطره دیدم؛ اولین نونی که درست کردیم با همین دستور بود: 👈 مواد لازم: آرد ۳ لیوان نمک یک قاشق مربا خوری روغن مایع ۴ قاشق غذا خوری پکینگ پودر یک قاشق غذاخوری آب یک لیوان 👈 دستور پخت: آرد و نمک و پکینگ پودر و روغن را با هم مخلوط میکنیم بعد آب را اضافه میکنیم و هم می زنیم. بعد دستها را چرب می کنیم و خمیر را ورز می دهیم. نکته مهم همینه که به جای آرد از روغن روی دستمان استفاده می کنیم. به خوبی خمیر را ورز میدهیم و به مدت ۱۵ دقیقه اجازه می دهیم استراحت کند. سپس چونه می گیریم، تخته را آرد پاشی می کنیم و خمیر را پهن می کنیم. ماهی تابه را بدون روغن روی گاز گرم می کنیم و خمیر را درون آن می اندازیم. یک طرف که پخت و روی نان حباب حباب شد بر می گردانیم تا طرف دیگر هم بپزد. به همین سادگی، به همین خوشمزگی 😊 📌 ‌شما هم سعی کنید این روزها حتما پخت نون رو توی خونه با بچه ها تجربه کنید و قدر این نعمت رو بیشتر بدونید #تجربه_موفق #پخت_نان

19 خرداد 1401 01:17:25

❤️❤️❤️

پروانه بخشایش

-0 پاسخ

19 خرداد 1401 01:16:27

چقدر مادری کردن سخته

پروانه بخشایش

-0 پاسخ

19 خرداد 1401 01:16:27

پست های مفید آموزنده و کاربردی🌹 مرسی بامانو

فرزانه زهیری

-0 پاسخ

19 خرداد 1401 01:08:26

خیلی کمک کننده بود

الهام خطابی

-0 پاسخ

19 خرداد 1401 01:06:25

سلام ممنون از شما

مائده

-0 پاسخ

شما میتوانید مطالب بیشتری از صفحات محتوایی و دیگر صفحات بامانو بخوانید

برای دسترسی نامحدود به مطالب و استفاده از امکانات دیگر اپلیکیشن بامانو مانند ساخت آلبوم خانوادگی، اپلیکیشن بامانو را نصب کنید. با عضو شدن شما از محتواهایی پشتیبانی میکنید که دوست دارید بیشتر از آن ها مطلع باشید

19 خرداد 1401 01:05:26

نرگس مرادی

-0 پاسخ

مدرسه مامان ها

نیره بیدگلی

9

31

🔹 تجربه ی پخت نان: مدتی هست که قدر خیلی چیزها رو بیشتر میدونم مثل سلامتی، مثل دورهمی ها، مثل دیدن رویِ ماهِ مادر و پدر و مثل هزاران چیز دیگه... 👈 حالا یکی از اون هزاران نعمت برای ما چیه؟ - نون! بله نون، من بیشتر قدر نون رو میدونم چون به لطف قرنطینه بارها توی خونه نون پختم و فهمیدم برای اینکه آرد نون بشه چه عرق ها ریخته میشه چه برسه به وقتی که گندم هم بخواد آرد بشه! حالا دیگه از اون قسمت دونه و کاشت و برداشت صرف نظر میکنیم😁 این روزها بارها توفیق پیدا کردم توی خونه نون بپزم، نون هایی که داغ و داغ با لذت خورده میشدن و باز هم سفارش جدید می اومد که: - ماماااان بازم نون بده، بازم میخوام - برا من شکل ماهی بپز - من نون خرگوشی میخوام - میشه من خمیرش رو صاف کنم؟ - میشه من یه نون برای خودم بپزم؟ - من نونی میخوام که نرم باشه - من نونی میخوام که خشک باشه وقتی میخورم صدای خرچ خرچ بده! - حالا چرا گفتم توفیق؟... 🤔 چون از قدیم شنیده بودم در روایات هست که نون رو توی خونه بپزید اما هیچ وقت این کار رو انجام نداده بودم!... امروز گفتم به شکرانه ی این نعمت، تجربه اش رو با شما به اشتراک بگذارم😊 👈 اول بگم که برای پخت نان نه به تنور احتیاج دارید نه به فر یا هر وسیله ی پیشرفته ای! ما نون ها رو توی یک ماهی تابه روی گاز درست میکنیم و گاهی بعد از صاف کردن خمیر با چاقو شکل های مختلف برش میزنیم و نون های شکلی میپزیم👌 دستورهای مختلفی برای خمیر نان توی اینترنت هست که میتونید جستجو کنید من دو مدل خمیر رو تست کردم یک مدلش با خمیرمایه بود و مدل دیگر که راحت تر بود بدون خمیر مایه، این دستوری که براتون میذارم رو در کانال هیئت کودکانه قطره دیدم؛ اولین نونی که درست کردیم با همین دستور بود: 👈 مواد لازم: آرد ۳ لیوان نمک یک قاشق مربا خوری روغن مایع ۴ قاشق غذا خوری پکینگ پودر یک قاشق غذاخوری آب یک لیوان 👈 دستور پخت: آرد و نمک و پکینگ پودر و روغن را با هم مخلوط میکنیم بعد آب را اضافه میکنیم و هم می زنیم. بعد دستها را چرب می کنیم و خمیر را ورز می دهیم. نکته مهم همینه که به جای آرد از روغن روی دستمان استفاده می کنیم. به خوبی خمیر را ورز میدهیم و به مدت ۱۵ دقیقه اجازه می دهیم استراحت کند. سپس چونه می گیریم، تخته را آرد پاشی می کنیم و خمیر را پهن می کنیم. ماهی تابه را بدون روغن روی گاز گرم می کنیم و خمیر را درون آن می اندازیم. یک طرف که پخت و روی نان حباب حباب شد بر می گردانیم تا طرف دیگر هم بپزد. به همین سادگی، به همین خوشمزگی 😊 📌 ‌شما هم سعی کنید این روزها حتما پخت نون رو توی خونه با بچه ها تجربه کنید و قدر این نعمت رو بیشتر بدونید #تجربه_موفق #پخت_نان

❤️❤️❤️ پروانه بخشایش

19 خرداد 1401 01:17:25

-0 پاسخ

چقدر مادری کردن سخته پروانه بخشایش

19 خرداد 1401 01:16:27

-0 پاسخ

پست های مفید آموزنده و کاربردی🌹 مرسی بامانو فرزانه زهیری

19 خرداد 1401 01:16:27

-0 پاسخ

خیلی کمک کننده بود الهام خطابی

19 خرداد 1401 01:08:26

-0 پاسخ

سلام ممنون از شما مائده

19 خرداد 1401 01:06:25

-0 پاسخ

شما میتوانید مطالب بیشتری از صفحات محتوایی و دیگر صفحات بامانو بخوانید

برای دسترسی نامحدود به مطالب و استفاده از امکانات دیگر اپلیکیشن بامانو مانند ساخت آلبوم خانوادگی، اپلیکیشن بامانو را نصب کنید. با عضو شدن شما از محتواهایی پشتیبانی میکنید که دوست دارید بیشتر از آن ها مطلع باشید

پست های مشابه

برو به اپلیکیشن