moshaver.mama
دنبال کننده
370
پست
297
باقری هستم/ ماما ماما هستم. بهتون کمک می کنم هر سوالی در رابطه با زنان و بارداری دارید بهش برسید.
پست های مشابه
moshaver.mama
سلام مامانا 🤰 تو پست قبلی قول داده بودم راجب علائم خطر ماه نهم براتون بگم 👈تو این پست بصورت کامل براتون ۵ علائم خطر ماه نهم که نشونه شروع علائم زایمانه و براتون توضیح دادم 🔹️مامانی که تو ماه آخر بارداری هستی حتما آین پست و سیو کن و حواست به علائم خطر باشه 🤰 🔹️و البته شما مامانی که بارداری یا قصد بارداری داری این پست بدرد شما هم میخوره حتما سیوش کن تا همیشه داشته باشی😍 @moshaver.mama 📌اگر سوالی راجب علائم خطر در بارداری داری کامنت بزارید حتما جواب میدم 😍👇 @moshaver.mama #بارداری #سه_ماهه_سوم_بارداری #سه_ماهه_سوم #دوران_بارداری #علائم_خطر_در_بارداری #زایمان #علایم_زایمان #زایمان_طبیعی
27 شهریور 1401 17:20:56
1724 بازدید
moshaver.mama
بهترین زمان اقدام به بارداری چه روزی از سیکل ماهیانه است؟؟؟ حدود 14 روز قبل از آغاز دوره بعدی قاعدگی تخمدان ها شروع به تخمک گذاری می کنند . تخمک های آزاد شده به زیر لوله فالوپ منتقل شده و منتظر ورود اسپرم می شوند و در طی رابطه جنسی، میلیون ها اسپرم وارد واژن شده و از طریق دهانه رحم وارد رحم می شوند که با ورود آن ها به درون رحم، اسپرم ها با تخمک ها ترکیب شده و لقاح انجام می شود. بهترین تایم دقیقا روز تخمگذاری خانم است که بدن خانم در بالاترین آمادگی باروری است ❤❤. . . #بارداری#زوجین#حاملگی#اقدام_به_بارداری
17 بهمن 1398 19:38:28
11 بازدید
moshaver.mama
◀️زایمان طبیعی برای حاملگی دوقلویی انجام نمیشه مگر اینکه هر دو جنین سفالیک (سر پایین ) باشه و البته رضایت مادر و بهمراه داشته باشه .و شرایط مادر برای انجام زایمان طبیعی مساعد باشه در غیر اینصورت اصلا انجام نمیشه ⚠️ . الیته از اندیکاسیون های سزارین دو قلویی و چند قلویی هستش و انتخاب اول پزشک برای بارداری دوقلویی زایمان سزارین هستش . . ◀️زایمان دوقلویی نیاز به توان بالای مادر داره و اینکا بتونه دو جنین و بصورت طبیعی بدنیا بیاره اگر خانم باردار در دوران بارداری اضافه وزن زیاد بهمراه عدم تحرک داشته باشه گزینه بهتر و سیف تر زایمان سزارین هستش . 📌در موارد زیر سزارین انجام میشه 👇 🔹️دوقلویی یا چند قلویی 🔹️جفت سرراهی 🔹️سابقه سزارین یا جراحی شکم 🔹️وضعیت بریچ جنین(پای جنین بسمت پایین شکم باشه ). . . ◀️شما تجربه زایمان سزارین و داشتید؟؟؟ ◀️به نظرتون چطور بود ⁉️ . . مشاور _ زنان _بارداری_زایمان🌹 تعیین جنسیت جنین 👼 ویزیت آنلاین _حضوري _تلفنی 📌 . @moshaver.mama @moshaver.mama . . #دوقلو #زایمان_طبیعی #حاملگی_دوقلویی #دوقلوزایی #دوقلویی
24 آذر 1400 14:11:13
24 بازدید
moshaver.mama
این پست به درخواست شما عزیزان گذاشته شد🌹 ◀️این علائمی که تو اسلاید ها گذاشتم از علائم شروع زایمان هستش . 📌اگر سوالی در این رابطه دارید کامنت بزارید حتما جواب میدم . . مشاوره_زنان_بارداری 🌹 تعیین جنسیت جنین👼 مشاوره/حضوری/تلفنی/آنلاین . @moshaver.mama . . #زایمان_فیزیولوژیک #زایمان_طبیعی #علایم_شروع_زایمان
16 آذر 1400 15:23:04
789 بازدید
moshaver.mama
سلام 🔷️ اینقدر در این مورد سوال دایرکت بود که راجبش پست گذاشتم . 📍تو این پست بصورت کامل راجب روشهای جلوگیری از بارداری برای بعد زایمان توضیح دادم . روش آمپول سه ماهه 💉 قرص جلوگیری 💊 ایودی و کاندوم ⚧ 📌 شما کدوم روش و انجام میدید ؟؟ . @moshaver.mama . . . . #روش_جلوگیری #دوره_شیردهی #پیشگیری #قرص_جلوگیری #آیودی #آمپول #کاندوم #مامایی #مامایی_زنان_زایمان
01 تیر 1401 09:29:41
145 بازدید
باقری
0
0
یکی از علل سقط جنین تو ماه اول بارداری 👈مشکلات تیروئید کم کاری و پر کاری تیروئید است . . خانمهای عزیزی که قصد بارداری دارید حتما قبل از اقدام به حاملگی آزمایشات قبل بارداری و انجام بدید . بررسی تیروئید قبل بارداری خیلی مهمه اگر کم کاری یا پرکاری تیروئید در خانم وجود داشته باشه بر بارداری تاثیر منفی میگذارد و احتمال سقط جنین وجود دارد . و اگر مشکل تیروئید وجود داشته باشه حتما تحت کنترل دکتر متخصص غدد باید قرار گرفت. . 👈محدوده نرمال تیروئید تو سه ماه اول ۳/۹ و سه ماهه دوم و سوم ۴/۱ میباشد و بیشتر از این رنج نیازمند دارو درمانی تحت کنترل دکتر است . . . #بارداری_هفته_به_هفته #سقط_جنین #تیرویید #مامایی #بارداری #جنین #نینی_خوشگل #abortion #pregnant #pregnancy #thyroid