moshaver.mama
دنبال کننده
370
پست
297
باقری هستم/ ماما ماما هستم. بهتون کمک می کنم هر سوالی در رابطه با زنان و بارداری دارید بهش برسید.
پست های مشابه
moshaver.mama
🔴در سه ماهه اول و سه ماهه سوم ناحیه تناسلی خانم گاها دچار درد میشه . علت این مورد 👇 . 🔷️در سه ماهه اول بخاطر فشار مثانه و گاها رحم این حالت ایجاد میشه .(البته توصیه میکنم حتما از لحاظ عفونت وازینال و عفونت ادراری بررسی بشید ) 🔷️و در سه ماهه سوم رحم خیلی بزرگ شده و به ناحیه تناسلی فشار وارد میکنه و همین مورد باعث درد پرینه میشه . . ◀️برای رفع این موضوع در سه ماهه اول سعی کنید بیشتر استراحت کنید فعالیت نداشته باشید رابطه جنسی و محدود کنید . ◀️و در سه ماهه سوم توصیه میکنم حتما از شکم بند بارداری موقع فعالیت استفاده کنید . . ماه چندم بارداری هستید ؟؟ شما هم این مشکل و دارید ؟؟؟ . . #درد #درد_پرینه #عفونت_ادراری #
14 شهریور 1400 11:16:59
317 بازدید
moshaver.mama
روشهای پیشگیری از بارداری برای دوران شیردهی 👇. . 🟣قرص لاینسترول (فقط برای شش ماه اول شیردهی قابل مصرف است ) 🔵کاندوم 🟢آیودی 🟡آمپول سه ماهه . ❌برای دوره شیردهی مخصوصا شش ماه اول قرص ال دی تجویز نمیشه چون باعث کاهش حجم شیر مادر میشه . . ✅ولی قرص لاینسترول موردی نداره و تاثیر منفی روی شیردهی نمیزاره . . . مشاوره زنان /بارداری/🌹 تعیین جنسیت جنین👶 ویزیت آنلاین/حضوری/تلفنی 🎈 @moshaver.mama . . . . #دوران_شیردهی #شیردهی_نوزاد #نوزادان #شیر_مادر #قرص_لاینسترول #کاندوم #آیودی #آمپول_سه_ماهه_جلوگیری_از_بارداری
22 مهر 1400 12:17:22
131 بازدید
moshaver.mama
◀️خیلی از خانمها میان مطب و بهم میگن میخوان روزه هاشونو کامل بگیرن و میخوان براشون دارویی تجویز کنیم که تو ماه رمضان پریود نشن . 📍بصورت کلی تجویز هر گونه دارویی هورمونی برای عقب افتادن پریود اصلا توصیه نمیشه چون در طول زمان روزه داری بدن دچار کم آبی و ضعف میشه و ممکن مصرف همزمان قرص هورمونی هم آسیب بیشتری به بدن بزنه . 📍و اما خانمی که آیودی داره 👇 مصرف همزمان قرص هورمونی با ایودی خیلی اشتباه و ممکن سیکل پریودی و کاملا بهم بریزه و تحت هیچ شرایطی توصیه نمیشه ❌. 📍زمانیکه خانم روش پیشگیری ایودی داره هر گونه قرص هورمونی اثری نداره و بدتر باعث بهم ریختگی کامل سیکل پریودی میشه . . 📌اگر در رابطه با این پست سوالی دارید کامنت بزارید👇. . . . مشاوره زنان/بارداری/زایمان/زناشویی تعیین جنسیت جنین 👶 ویزیت آنلاین/حضوری/تلفنی @moshaver.mama . 📌برآی ارتباط به شماره وات ساپ تو بیو پیج پیام بدید. . . . . #روش_جلوگیری_از_بارداری #آیودی_گذاری #آیودی #روش_پیشگیری_از_بارداری #قرص_هورمونی
15 فروردین 1401 09:58:20
58 بازدید
moshaver.mama
زردی نوزاد خیلی به تغذیه دوران بارداری ربطی نداره ولی تو طب سنتی خوردن بعضی مواد غذایی برای رفع زردی نوزاد توصیه شده 👇👇. . 🔶️از شروع ماه هفتم بارداری تا زمان زایمان روزی ۱ لیوان عرق کاسنی بهمراه شربت خاکشیر برای خانم باردار مفید هستش . . 🔶️و البته دادن آب جوشیده ولرم به نوزادی که زردی داره برای رفع زردی خیلی تاثیر گذار هستش . . سوال؟💁♀️ شما عرق کاسنی تو دوران بارداری خوردید؟؟ نوزادتون موقع تولد زردی داشت ؟؟؟؟؟ . . . . مشاوره زنان /بارداری @moshaver.mama . . . #زردی_نوزاد
02 شهریور 1400 11:12:41
857 بازدید
moshaver.mama
خیلی زیاد دایرکت دارم از خانمهای که میگن 👇 به موعد پریود رسیدیم ولی حجم خونریزی مون با ماههای دیگه فرق داشت مثلا همیشه پریودمون ۷ روزه بود ولی اینماه یک یا دو روز فقط خونریزی داشتیم 😟 آیا نرمال؟؟؟؟ اولین اقدام در این موارد دادن آزمایش بارداری هستش 👶 ◀️چون ممکن بخاطر بارداری سیکل پریودی تغییر کرده باشه . ⏮اگر منفی بود موارد دیکه بررسی میشه . . 🔴تا حالا برای شما این اتفاق افتاده؟؟👇 . . . مشاوره /زنان/بارداری 🌹 تعیین جنسیت جنین 👶 درمان قطعی واژینیسموس @moshaver.mama . . . #سیکل_قاعدگی #سیکل_ماهانه #سیکل_پریود #پریود #پریودی_دردناک #بارداری_ناخواسته
01 آذر 1400 09:57:59
52 بازدید
moshaver.mama
در ادامه پست قبلی اگر روابط جنسی شما رو به سردی و کاهش است . بغیر از رفتن به مشاور و برطرف کردن مسائل رفتاری وشخصیتی... مهمترین بررسی که باید انجام بشه در خانمها بررسی مشکلات هورمونی که بشدت کاهش میل جنسی و ایجاد میکنه. از جمله 👇 مشکلات تیروئید (کم کاری وپرکاری تیروئید ) افزایش هورمون پرولاکتین.. و مشکلات تخمدان مثل تنبلی تخمدان که حتما باید مورد بررسی قرار بگیرن و درمان بشن ..👌 درمانهای گیاهی در پست بعد داده میشود 👌👌. . .#مامایی#مشاوره#مسایل_زنان#کاهش_میل_جنسی#روابط_سالم
18 اسفند 1398 23:00:11
8 بازدید
باقری
0
0
سلام عزیزان قرار بود علل سقط جنین بررسی بشه . بسیاری از سقط های اولیه به علت مشکلات ژنتیکی و کروموزومی جنین رخ می دهند . این مشکلات در زمان تقسیم سلولی و نمو جنین رخ داده است و از والد به فرزند به ارث نرسیده است. در واقع یکی از مهمترین علتهای سقط مشکلات ژنتیکی ‼ . اگر فقط یبار رخ بده نیازی به بررسی نیست ولی در صورت تکرار بیش از دوبار حتما توصیه میکنم خانم قبل باردار آزمایشات 👈TORCH👉 انجام بده . . .#مشاوره_رایگان #مامایی #مشاوره #مامایی_زنان_زایمان #بارداری #سقط_جنین