پست های مشابه

moshaver.mama

دومین علت ناباروری در خانمها مشکلات تیروئید مخصوصا کم کاری تیروئید میباشد ⛔. . 🚫درد قاعدگی، میل جنسی پائین، سستی و خستگی، حساسیت به سرما، دست و پای سرد و عدم توانایی در کاهش وزن از علائم کم کاری تیروئید هستند.🚫. علاوه بر علایم بالا کم کاری تیروئید باعث‌بهم ریختگی قاعدگی و سقط های مکرر هم میشود 😧. پس اگر سابقه سقط دارید حتما قبل از اقدام به بارداری ارزیابی تیروئید صورت بگیره 👉. در صورت وجود کم کاری یا پرکاری تیروئید به پزشک متخصص غدد باید مراجعه کنید و تحت نظر دکتر باردار بشید 👼. . لطفا پیج مارو به دوستانتون معرفی کنید @moshaver.mama . . .#مامایی #مشاوره_مامایی #مشکلات_تیروئیدی #ناباروری_زنان

23 مرداد 1399 11:20:47

9 بازدید

moshaver.mama

مشاوره زنان /بارداری 🌹 @moshaver.mama پیج و به دوستانتون معرفی کنید 🌹 . . #رابطه_زناشویی #مشاور_زناشويي #مشاور_زنان_مامایی #بارداری_و_جنین

14 مرداد 1400 11:55:46

1454 بازدید

moshaver.mama

اگر خانم باردا اسید فولیک یا یدوفولیک از سه ماه قبل مصرف نکرده باشه و باردا بشه ؟؟ حالا در بارداری چه قرصی مصرف کنه 🤔 همون اسید فولیک ۱ میلیگرم ؟؟؟؟ اسلاید دوم و ببینید 😍👌. . . . دوستانی که از اکسپلورر پست و میبینید حتما پستهای دیگه رو ببینید شاید جواب سوال شما باشه 😍 @moshaver.mama . . . . #بارداری_هفته_به_هفته #سلامتی

23 تیر 1400 07:58:17

10 بازدید

moshaver.mama

◀️اغلب خانمها که قبل بارداری کیست سینه دارن ممکن در دوران بارداری بخاطر افزایش هورمونها درد سینه ها بیشتر بشه این درد و تورم سینه تا حدودی طبیعیه ولی اگر 👇 🔷️ درد شدید و تورم و قرمزی در ناحیه سینه ها وجود داشت اغلب سونوگرافی توصیه میشه . 🔷️ اغلب توده های سینه در دوران بارداری خوش خیم و شامل👇 📍کیست ها 📍ادنوم 📍گالاکتوسل ها ◀️و در مواردی که توده خوش خیم باشه اقدام خاصی صورت نمیگیره و شیردهی هم مانعی نداره . 📌اگر در آین مورد سوالی دارید کامنت بزارید 👇 @moshaver.mama . . #کیست #کیست_سینه #فیبروکیستیک_پستان #درد_پستان #کیست_مویی

08 مرداد 1401 15:22:07

1769 بازدید

moshaver.mama

سلام ◀️ خیلی از خانمهای باردار از من سوال میپرسن آیا احساسات ما ناراحتی و خوشحالیمون روی جنین تاثیر داره؟؟؟ 🔷️ و جوابش 👈 بله کاملا تمام احساسات شما به جنین انتقال پیدا میکنه و جنین احساس شادی و گریه شما رو کاملا درک میکنه با شادی شما خوشحال و با گریه و غم هم ناراحت میشه . 📌 دوران بارداری شما به چه صورتی بوده ؟حستون خوب بوده یا نه ؟؟؟ . 🔶️نکته جالب 👇 ◀️ از ماه چهارم بارداري، جنين نسبت به نوازش‌هاي مادر حساس مي‌شود. او مي‌تواند لرزش روي شكم و گرماي دست و فشارها را احساس كند و از آنها لذت ببرد. ◀️ از هفته 28 بارداري جنین به صداها واکنش نشان می دهد. هنگامی که وارد ماه هفتم بارداري مي‌شويد، جنين تمام صداهاي دروني شما را مي‌شنود و به مرور قادر است صداهاي خارجي را هم تشخيص دهد. در اين زمان او به خوبي صداي مادر و حتي تغيير احساسات در صداي او را متوجه مي‌شود و مي‌تواند به آنچه مي‌شنود، عكس‌العمل نشان دهد.  . . 📌 نظرتون و راجب آین کلیپ برام کامنت بزارید 👇. . . مشاوره زنان /بارداری/زایمان تعیین جنسیت جنین 🙍‍♀️👦 ویزیت آنلاین/حضوری/تلفنی @moshaver.mama . برای دریافت رژیم های تعیین جنسیت به شماره وات ساپ که تو بیو پیج هستش پیام بدید . . . #احساسات #احساس #دوران_بارداری #خنده #غم

07 فروردین 1401 11:03:32

924 بازدید

moshaver.mama

سلام 🌹 اینم پستی که قولشو داده بودم 👌. . زگیل تناسلی یا ویروس hpv با رابطه جنسی قابل سرایت هستش حتی تماس پوستی هم‌باعث سرایت بیماری میشود بهترین روش پیشگیری از این بیماری واکسن گارداسیل هستش ...‌💉 . اگر سوالی در این رابطه دارید کامنت بزارید حتما پاسخ میدم 👌👇. . . .مشاوره حضوری/تلفنی /آنلاین @moshaver.mama . . . #زگیل_تماسلی #ویروس_hpv #تماس_جنسی #سرایت

04 شهریور 1400 12:06:35

42 بازدید

باقری

3

45

باردارم، میوه‌های تابستونی بخورم؟

میوه دوستا دستا بالا🙋‍♀️ 📍من خودم عاشق میوه های تابستونی هستم 🍇🍉🍒🍓🍑🥑. ولی در بارداری باید یسری نکات و تو خوردن میوه رعایت کنید . . 📌شما در طول روز چند تا میوه میخورید ؟؟؟ 📌بیشتر چه میوه هایی و دوست دارید ؟؟ . @moshaver.mama . . مشاوره_زنان_بارداری_زایمان تعیین جنسیت جنین 👶 ویزیت آنلاین/حضوری/تلفنی @moshaver.mama . . #میوه #میوه_تابستونی #هلو #زردآلو #طالبی #خربزه #هندوانه #توت_فرنگی #گیلاس #انبه #میوه_خشک #

11 تیر 1402 18:51:33

هلو و شلیل

Maryam

-0 پاسخ

19 تیر 1404 22:26:50

منم هلو و شلیل

فاطمه

-0 پاسخ

27 مرداد 1404 11:16:46

نوشته بودید هلو تو سه ماه اول نخورید

خورشید

-0 پاسخ

شما میتوانید مطالب بیشتری از صفحات محتوایی و دیگر صفحات بامانو بخوانید

برای دسترسی نامحدود به مطالب و استفاده از امکانات دیگر اپلیکیشن بامانو مانند ساخت آلبوم خانوادگی، اپلیکیشن بامانو را نصب کنید. با عضو شدن شما از محتواهایی پشتیبانی میکنید که دوست دارید بیشتر از آن ها مطلع باشید

moshaver.mama

باقری

3

45

میوه دوستا دستا بالا🙋‍♀️ 📍من خودم عاشق میوه های تابستونی هستم 🍇🍉🍒🍓🍑🥑. ولی در بارداری باید یسری نکات و تو خوردن میوه رعایت کنید . . 📌شما در طول روز چند تا میوه میخورید ؟؟؟ 📌بیشتر چه میوه هایی و دوست دارید ؟؟ . @moshaver.mama . . مشاوره_زنان_بارداری_زایمان تعیین جنسیت جنین 👶 ویزیت آنلاین/حضوری/تلفنی @moshaver.mama . . #میوه #میوه_تابستونی #هلو #زردآلو #طالبی #خربزه #هندوانه #توت_فرنگی #گیلاس #انبه #میوه_خشک #

هلو و شلیل Maryam

11 تیر 1402 18:51:33

-0 پاسخ

منم هلو و شلیل فاطمه

19 تیر 1404 22:26:50

-0 پاسخ

نوشته بودید هلو تو سه ماه اول نخورید خورشید

27 مرداد 1404 11:16:46

-0 پاسخ

شما میتوانید مطالب بیشتری از صفحات محتوایی و دیگر صفحات بامانو بخوانید

برای دسترسی نامحدود به مطالب و استفاده از امکانات دیگر اپلیکیشن بامانو مانند ساخت آلبوم خانوادگی، اپلیکیشن بامانو را نصب کنید. با عضو شدن شما از محتواهایی پشتیبانی میکنید که دوست دارید بیشتر از آن ها مطلع باشید

پست های مشابه

برو به اپلیکیشن