moshaver.mama
دنبال کننده
370
پست
297
باقری هستم/ ماما ماما هستم. بهتون کمک می کنم هر سوالی در رابطه با زنان و بارداری دارید بهش برسید.
پست های مشابه
moshaver.mama
اینم پست زایمان طبیعی 😍. . در طی پروسه زایمان دو مرحله فاز نهفته و فاز فعال داریم👇 ◀️در فاز نهفته دردها پراکنده است و باز شدن دهانه رحم از یک سانت تا چهار سانت رخ میده . ◀️در فاز فعال دردهای شدید و باز شدن دهانه رحم از چهار تا ده سانت و داریم . . 🔷️در طی فاز فعال نکاتی برای کاهش درد مادر وجود داره که مادر با رعایت اون نکات میتونه زایمان بهتر و راحت تری داشته باشه . با این نکات آشنایی دارید ؟؟؟؟ . 🔶️رعایت ورزشهای زایمان فیزیولوژیک و انجام نکات کاهش درد حین زایمان به مادر در انجام یه زایمان عالی میتونه خیلی کمک کننده باشه . ◀️◀️برای سهولت آموزش 👇 تمام ورزشها در قالب یک سی دی آماده شده بهمراه سی دی زایمان طبیعی تا مادر با روند زایمان آشنا بشه و با دید باز برای انجام یه پروسه فیزیولوژیک و طبیعی اقدام کنه قطعا آشنایی مادر به روال کار میتونه خیلی در روند یک زایمان عالی کمکش کنه . برای سفارش دایرکت در خدمتتونم🌹. . 🎈مادرانی که تجربه زایمان طبیعی داشتند برامون کامنت بزارن 👇. . 🎈و مادرانی که تجربه زایمان فیزیولوژیک بهمراه ماما همراه و داشتند هم روند زایمانشونو برامون کامنت بزارن👇. . . . مشاوره زنان /زایمان/بارداری تعیین جنسیت جنین 👶 ویزیت حضوری/تلفنی /آنلاین 🎈 @moshaver.mama
17 مهر 1400 07:36:11
119 بازدید
moshaver.mama
مهمترین عامل سقط جنین چی میتونه باشه ؟؟؟؟🤔 . 🔶️سقط به دو شکل اتفاق می افتد اول این که جنین تشکیل نمی شود و به حاملگی پوچ معروف است که با سونوگرافی حداقل دو بار با فاصله یک تا دو هفته مشخص خواهد شد و این حالت بیشتر مربوط به اسپرم مرد یا اختلالات کروموزومی است ... 🔶️ دوم وقتی که جنین وجود دارد ولی قلب تشکیل نمیشه ، مواردی مانند کم کاری تیروئید یا غلظت خون مادر گاها عامل آن ها هستند. . نکته ⬇️ مهمترین عامل عدم تشکیل قلب جنین مشکلات تیروئید مادر هستش ⚠️. حتما بررسی تیروئید و سه ماه قبل از اقدام به بارداری انجام بدید ✅ . .. . مشاوره آنلاین/تلفنی @moshaver.mama . . . . #تیروئید_کم_کار #سقط_جنین #اختلالات_کروموزومی #تیرویید #تیروئید_پرکار #سقط #غلظت_خون #قلب_جنین
21 مرداد 1400 10:51:30
73 بازدید
moshaver.mama
قرار بود راجب زایمان فیزیولوژیک براتون پست بزارم 👇. 🔻برای انجام زایمان فیزیولوژیک حتما باید در طول بارداری ورزشهای آمادگی برای زایمان و انجام بدید 👌. 🔻انجام ورزش از هفته ۲۰ بارداری هستش . . 📌شما هم در طول بارداری ورزشهای آمادگی برای زایمان و انجام میدید؟؟؟ . 📌خانمهای بارداری که در دوران حاملگی ورزش انجام دادن از نحوه زایمانشون برام کامنت بزارن👇. . . مشاوره زنان/زایمان/بارداری/زناشویی تعیین جنسیت جنین 👶 ویزیت آنلاین/حضوری/تلفنی @moshaver.mama . . . #زایمان_فیزیولوژیک #زایمان_طبیعی #زایمان_در_آب #زایمان
10 فروردین 1401 07:31:33
804 بازدید
moshaver.mama
اغلب دستگاه های ایودی که گذاشته میشه بصورت ۱۰ ساله هستش . ◀️توصیه میکنیم در صورت گذاشتن ایودی یکی دوسال قبل پایان تایم ایودی خارج بشه و بعد یکی دوماه استراحت به رحم مجدد گذاشته بشه. . ◀️در صورت مشاهده این عوارض نیاز به بررسی و گاهی خروج ایودی هستش 👇 📍لکه بینی و خونریزی شدید 📍عفونت واژینال و سرویست مقاوم به درمان 📍دردهای شدید زیر شکم . . 📌کساییکه ایودی گذاشتید اغلب بعد چند سال ایودی و خارج کردید ؟؟؟ . . مشاوره زنان/بارداری/زایمان تعیین جنسیت جنین ویزیت آنلاین/حضوری/تلفنی @moshaver.mama . . . #آیودی #آیودی_گذاری #روش_جلوگیری_از_بارداری
28 اسفند 1400 13:46:45
40 بازدید
moshaver.mama
سلام روز آدینه تون بخیر 🌹 خیلیا میان مطب یا درمانگاه و میگن میخواییم لوله هامونو ببندیم چکار کنیم . ⬅️دقیقا هفته قبل یک بیمار سی ساله داشتم که دو فرزند داشت و اصرار میکرد که براش نامه بدم و معرفیش کنم به بیمارستان برای بستن لوله . . 🔷️در حال حاضر تحت هیچ شرایطی بستن لوله و وازکتومی انجام نمیشه مخصوصا اگر فرد زیر ۴۰ سال باشه . . 🔶️فقط در صورتی مرکز بهداشت نامه میده که خانم بالای ۴۰ سال باشه و بیشتر از ۵ فرزند داشته باشه یا بیمار مشکل زمینه ای حاد مثل ناراحتی قلبی یا دیابت یا فشارخون بالا داشته باشه در غیر اینصورت نامه ارجاع داده نمیشه . یک توصیه مهم👇 خیلی از زوجین جوان بمن مراجعه میکنن و اصرار دارن خودشون یا همسرشون تابکتومی(بستن لوله) یا وازکتومی انجام بدن 🔴من بعنوان یک ماما به زوجین جوان توصیه میکنم تحت هیچ شرلیطی،اینکارو نکنن مخصوصا اگر خانم زیر ۴۰ سال هست و یک یا دوتا بچه داره . خیلی روشهای جلوگیری مطمئن وجود داره که میتونن با خیال راحت از اونا استفاده کنن من به بیماران خودم پیشنهاد میدم چنانچه اصلا بارداری نمیخوایید داشته باشید ◀️از دو روش جلوگیری همزمان استفاده کنید. امیدوارم که هیچ خانمی بارداری ناخواسته و تجربه نکنه🌹. . . . مشاوره زنان /بارداری 🌹 ویزیت آنلاین/تلفنی /حضوری تعیین جنسیت جنین @moshaver.mama . . . #بارداری_ناخواسته #حامله_شدن #بستن_لوله_های_رحم #توبکتومی #وازکتومی #حاملگی_سلامت #روش_جلوگیری_از_بارداری
14 آبان 1400 08:05:31
21 بازدید
moshaver.mama
📍خیلی از مامانا در این مورد سوال دارند . 🔷️ یک نکته مهم اینه که زیر ۲۰ هفته حد رحم زیر ناف هستش و حرکت های جنین شما پایین شکم احساس میشه پس نگران نباشید 🙋♀️ 🔷️بعد هفته ۲۰ بارداری کم کم رحم بزرگ میشه و بالای ناف میاد و اونوقت ممکن شما حرکت جنین بالاتر یا تو پهلو ها حس کنید . 🔷️اگر تکون های جنین و تو واژن خودتون حس کردید بهتر یه سونوگرافی جهت بررسی وضعیت جنین و سایز دهانه رحم بدید . 📌شما تو دوران بارداری حرکت جنین و بیشتر پایین شکم یا پهلوها و یا بالای شکم احساس میکنید ؟؟🤰 @moshaver.mama . مشاوره_زنان_بارداری_زایمان تعیین جنسیت جنین 👶 ویزیت آنلاین/حضوری/تلفنی @moshaver.mama . . #جنین #هفته_۴۰_بارداری #هفته_به_هفته_بارداری #هفته_۲۰_بارداری #سه_ماهه_اول_بارداری #حرکت_جنین
25 تیر 1401 11:08:49
291 بازدید
باقری
0
0
الان حجم مراجعات به مراکز درمانی بشدت بالا رفته 🔸️و کادر درمان نمیتونن رسیدگی لازم و برای همه داشته باشن. . متاسفانه تعداد بیماران مبتلا به کرونا هم روز به روز بیشتر میشه 😥. این پست اقدامات درمانی اولیه در مواجه با علائم هستش 👌. در صورت بروز هر کدوم از علائم درمان و شروع کنید ✅ و در صورت عدم بهبودی یا تشدید بیماری و شروع علائم تنگی نفس به بیمارستان و مراکز درمانی مراجعه کنید . . . .مشاوره آنلاین/حضوری @moshaver.mama . . . .#کروناویروس #پیشگیری_از_کرونا #کرونادلتا