moshaver.mama
دنبال کننده
370
پست
297
باقری هستم/ ماما ماما هستم. بهتون کمک می کنم هر سوالی در رابطه با زنان و بارداری دارید بهش برسید.
پست های مشابه
moshaver.mama
سلام روزتون بخیر باشه الهی. . همانطور که میدونید غیر از سلامت وضعیت جسمی خانم و آقا برای اقدام به بارداری سلامت و آرامش روحی زن و شوهر هم بسیار مهم است ✅. . ◀️انجام یسری نکات معنوی برای دوره قبل و حین بارداری توصیه شده که رعایت این نکات به آرامش فکری زن و مرد خیلی کمک میکنه و روی جنین تاثیر چشمگیری داره. . 🔶️چقدر با این نکات آشنایی دارید ؟؟ . ◀️یسری نکات و توصیه های معنوی در قالب یه پکیج کوچیک فراهم شده که باید از ماه اول بارداری تا ماه نهم صورت بگیره برای اطلاعات بیشتر دایرکت پیام بدید . . . مشاوره زنان/بارداری/تعیین جنسیت @moshaver.mama
27 شهریور 1400 11:12:20
57 بازدید
moshaver.mama
برای بارداری دیر اقدام نکنید . بهترین سن اقدام به بارداری اول برای خانمها ۲۰ تا ۳۰ سال هست 👼. بارداری در سنین بالا احتمال ایجاد مشکلات زیادی برای مادر و جنین را بدنبال خواهد داشت ❤. . .#مشاور_ماما#بارداری#نوزاد_سالم
10 بهمن 1398 11:25:26
8 بازدید
moshaver.mama
سلام 📍خیلی از خانمهای جوان در مورد روش پیشگیری از بارداری سوال میپرسن که میتونن بلافاصله بعد ازواج از روش ایودی استفاده کنن ؟؟ ◀️باید بگم نه بهتره که در اوایل ازدواج برای پیشگیری از بارداری از روش کاندوم یا قرص استفاده کنن . ◀️استفاده از ایودی قبل از بارداری اصلا توصیه نمیشه و ممکن رحم دچار آسیب بشه . . . 📌 خانمهای جوان بگن از چه روشی برای پیشگیری ازبارداری استفاده میکنن؟؟؟ . . مشاوره_زنان_بارداری_زایمان تعیین جنسیت جنین ویزیت آنلاین/حضوری/تلفنی @moshaver.mama . . . #آیودی #آیودی_گذاری #روش_پیشگیری_از_بارداری #روش_جلوگیری_از_بارداری #دستگاه_آیودی
22 فروردین 1401 16:32:43
43 بازدید
moshaver.mama
خیلی از خانمها در این مورد سوال میپرسن ؟؟👇 ◀️ بعد قطع قرصهای هورمونی مثل ال دی ، روکین ، مارولین ، مدروکسی پروژسترون،دوفاستون و ..... کی باید پریود بشیم ؟؟🧐 📌جواب ◀️ بعد قطع هر گونه قرص هورمونی از یک روز تا چهار ده روز زمان میدیم تو این فاصله پریودی اتفاق میوفته . پس از چند روز گذشت و پریود نشدید نگران نشید و تا ۱۴ روز صبر کنید . . 📍شما چند روز بعد قطع قرص هورمونی پریود میشید؟؟؟؟ . . مشاوره _زنان _بارداری_زایمان تعیین جنسیت پسر و دختر و دوقلویی 👼 ویزیت آنلاین/حضوری/تلفنی @moshaver.mama . . #ال_دی #قرص_جلوگیری #قرص #پریودی_دردناک #پریود #قاعدگی #قاعدگی_زنان #ویزیت_آنلاین #مشاور_ماما
16 بهمن 1400 09:22:36
57 بازدید
moshaver.mama
مامانایی که قرار سزارین بشن حتما این پست و ببینن. 🔻 قسمت دوم فیلم بیحسی موضعی واقعی تو اتاق عمل هستش حتما تا انتها ببینید 👌. 📌اول از همه مامانای که بیحسی موضعی گرفتن دستا بالا 📌آوناییکه تجربه بیحسی و بیهوشی و داشتن به نظرتون کدومش بهتره بیحسی موضعی یا بیهوشی کامل؟؟ 🔷️بیحسی موضعی نخاعی حین سزارین یا زایمان طبیعی برای خانم باردار انجام میشه . 🔶️تو این پست هم بصورت انیمیشن هم فیلم واقعی نحوه انجام بیحسی نشون داده شده . . 📌اگر سوالی داشتید کامنت بزارید 👇 . @moshaver.mama . . . مشاوره_زنان_بارداری_زایمان تعیین جنسیت جنین 👼 ویزیت آنلاین /حضوری/تلفنی @moshaver.mama . . . #سزارین #طبیعی #زایمان_سزارین #بیحسی_موضعی #بیهوشی_عمومی #بیهوشی #بیحسی #بیحسی_کمری #اتاق_عمل #دکتر_بیهوشی
07 خرداد 1401 07:40:27
562 بازدید
moshaver.mama
گرفتگی عضلانی در بارداری مخصوصا سه ماهه دوم و سوم شایع هستش و علت آن 👇 📌. زیاد کار کشیدن از عضله 📌. دهیدراته یا کمآب شدن بدن 📌. تغییر در جریان یا گردش خون 📌. فشردگی عصب 📌. کمبود مواد معدنی در بدن (پتاسیم، کلسیم یا منیزیم) . ◀️برای پیشگیری از این مشکل توصیه های داخل اسلاید و تمرینات کششی خیلی موثر هستند .تمرینات کششی و ورزش های مناسب دوران بارداری باید از هفته ۲۰ شروع بشن تا بدن خانم باردار برای انجام یک زایمان فیزیولوژیک آماده بشه 👌 . ◀️ دی وی دی ورزشهای مناسب دوران بارداری تو هایلایت ها کاملا توضیح داده شده این دی وی دی شامل ورزشهای مناسب دوران بارداری /بعد زایمان/ماساژ و ریلکسیشن هستش که برای خانم باردار خیلی مفید و توصیه میشه . ◀️ورزشهای که تو دی وی دی زایمان فیزیولوژیک فراهم شده کاملا استاندارد و زیر نظر متخصصین زنان و مامایی فراهم شده . . . 🔻شما هم مشکل گرفتگی عضلانی در بارداری و دارید؟؟؟؟ 🔻برای رفع آن چه راهکاری و انجام دادید👇 . . مشاوره زنان /زایمان/بارداری 🌹 تعیین جنسیت جنین 👶 ویزیت حضوری /تلفنی /آنلاین 🎈 @moshaver.mama . . . #ورزش #ورزش_در_خانه #ورزش_در_بارداری #زایمان_فیزیولوژیک #زایمان_فیزیولوژیک_را_فرهنگسازی_کنیم #تمرینات_کششی
27 آبان 1400 11:46:07
775 بازدید
باقری
0
0
مهمترین عامل سقط جنین چی میتونه باشه ؟؟؟؟🤔 . 🔶️سقط به دو شکل اتفاق می افتد اول این که جنین تشکیل نمی شود و به حاملگی پوچ معروف است که با سونوگرافی حداقل دو بار با فاصله یک تا دو هفته مشخص خواهد شد و این حالت بیشتر مربوط به اسپرم مرد یا اختلالات کروموزومی است ... 🔶️ دوم وقتی که جنین وجود دارد ولی قلب تشکیل نمیشه ، مواردی مانند کم کاری تیروئید یا غلظت خون مادر گاها عامل آن ها هستند. . نکته ⬇️ مهمترین عامل عدم تشکیل قلب جنین مشکلات تیروئید مادر هستش ⚠️. حتما بررسی تیروئید و سه ماه قبل از اقدام به بارداری انجام بدید ✅ . .. . مشاوره آنلاین/تلفنی @moshaver.mama . . . . #تیروئید_کم_کار #سقط_جنین #اختلالات_کروموزومی #تیرویید #تیروئید_پرکار #سقط #غلظت_خون #قلب_جنین