پست های مشابه

moshaver.mama

شروع علائم بلوغ در دختران در سنین مختلف اتفاق میوفته 📌ممکن در بعضیا خیلی زود و در برخی دیرتر صورت بگیره . 📌ولی از سن ۹ تا ۱۶ سالگی طبیعی هستش . ⚠️اگر شروع علائم بلوغ از سنین خیلی زود و با دیرتر از سن نرمال رخ بده حتما نیازمند بررسی بیشتر هستش . . 🔺️نکته 👇 ◀️قبل از شروع پریودی ترشحات واژینال دختر خانمها افزایش پیدا میکنه که کاملا طبیعی هستش ولی اگر این ترشحات بوی بد و یا همراه سوزش و خارش باشن نیازمند درمان دارویی هستش 👌. . 📌اگر سوالی راجب آین پست داشتید کامنت بزارید حتما پاسخ میدم 👇 مشاوره زنان /بارداری/زایمان 🌹 تعیین جنسیت جنین 👶 درمان قطعی و کامل واژینیسموس . @moshaver.mama @moshaver.mama . . #پریودی_دردناک #پریود_نامنظم #بلوغ #بلوغ_دختران #بلوغ_پسران #بلوغ_زودرس #سیکل_ماهانه #قاعدگی #قاعدگی_زنان #خونریزی

06 آذر 1400 11:37:58

20 بازدید

moshaver.mama

. 🔶️تو این پست مواد غذایی که باعث دل درد نوزاد میشه تو پستهای آخر گذاشته شد . و البته چند تا دم نوش هم برای مادر شیرده برای برطرف شدن نفخ شکم نوزاد معرفی شده . . 📌نوزاد شما هم نفخ و دل پیچه داره ؟؟ 📌شما چه راهکاری غیر مطالب اسلاید برای برطرف شدن کولیک نوزاد میدونید ؟؟؟؟برامون کامنت بزارید 👇 . 🔷️غیر نکاتی که تو اسلاید ها گفته شد انجام موارد زیر برای برطرف شدن نفخ شکم نوزاد موثره 👇 📍 ماساژ: یکی از درمان‌های خانگی برای نفخ نوزاد این است که بعد از شیر خوردن او را بخوابانید و کمی پشتش را ماساژ دهید. 📍تکان دادن: می‌توانید نوزاد را بخوابانید و پاهایش را مانند حالت دوچرخه‌سواری بالا و پایین کنید تا نفخ شکمش راحت‌تر خارج شود. 📍آروغ زدن: بعد از شیر خوردن به نوزاد کمک کنید تا آروغ بزند. برای این کار می‌توانید نوزاد را به حال برعکس بر روی دستتان بخوابانید و سپس پشتش راکمی ماساژ دهید. @moshaver.mama . . مشاوره_زنان_بارداری_زایمان تعیین جنسیت جنین 👶 ویزیت آنلاین/تلفنی/حضوری @moshaver.mama . . . #نوزاد #کولیک_نوزاد #کولیک #دل_درد #دل_درد_نوزاد #نفخ_معده #نفخ_شکم #گریه_نوزاد

07 اردیبهشت 1401 16:57:30

567 بازدید

moshaver.mama

این پست راجب بخیه زایمان طبیعی هستش👇 . 🔺️در اپی زیاتومی ۴ لایه برش داده میِشه که بترتیب از لایه عمقی دوخته میشه تا به لایه سطحی میرسه. 🔺️بخیه ها ظرف ۳ هفته کاملا بهبود پیدا میکنن . 🔷️یک نکته مهم 👇 قبل زدن برش و قبل از انجام بخیه حتما بی‌حسی با لیدوکایین برای خانم انجام میشه . . 📌خانمهای که حین زایمان برش اپی زیاتونی خوردن برامون کامنت بزارن چند روزه بخیه ها ترمیم شدن ؟؟ . ‌ . مشاوره_زنان_بارداری_زایمان تعیین جنسیت جنین ویزیت آنلاین/حضوری/تلفنی @ moshaver.mama . . . #بخیه #بخیه_زایمان #اپیزیاتومی #پرینه #دستگاه_تناسلی #مامان #زایمان_طبیعی #زایمان

20 اردیبهشت 1401 12:38:41

696 بازدید

moshaver.mama

این پست و بدرخواست شما عزیزان گذاشتم . ◀️شروع اولین حرکات جنین از هفته ۱۶ تا ۲۴ اتفاق میوفته و تجربه شخصی خودم 😍👇. جنین دختر اغلب تو هفته ۱۵ تا ۱۸ تکون میخوره و پسر بعد هفته ۲۰ 👶 . 📌مامان های عزیز زیر این پست برام بگید جنین تون چی هستش (دختر یا پسر) و اولین حرکتشو تو چه هفته ای داشت 👇😍؟؟ . 📌اینو هم بگم من با این روش کلی تشخیص جنسیت درست هم کردم 😍😊 اگر مامانی بگه هفته ۱۵ یا ۱۶ جنینم حرکت کرد بهش میگم دختره و اگر تا هفته ۲۰ جنین حرکت نداشت و مثلا تو هفته ۲۲ تکون خورد پسر . . . . مشاوره زنان/بارداری/زایمان/زناشویی تعیین جنسیت پسر و دختر 👶 ویزیت آنلاین/حضوری/تلفنی @moshaver.mama . . . #دختر #پسر #جنین_پسر #جنین_دختر #حرکت_جنین #ماه_چهارم #بارداری #تکون_خوردن_نینی #حاملگی_زایمان_بارداری

06 بهمن 1400 07:59:31

1273 بازدید

moshaver.mama

یک‌ توصیه مهم 👇👇 خیلی از بیماران من برای بارداری اولشون میان مطب که تعیین جنسیت دختر👧 یا پسر🧒 داشته باشن . و اصرار دارن بچه اول پسر یا دختر باشه🤷‍♀️. نکته ای که میخواستم بهتون بگم اینه که برای بارداری اول🤰 به هیچ عنوان جنسیت براتون مهم نباشه مخصوصا اگر سن بارداری بالای ۳۰ سال هستش . در کمال آرامش و بدون استرس اقدام به بارداری کنید ✅. . . . . #بارداری_هفته_به_هفته #بارداری_و_جنین #بچه_اولی_ها #فرزند_اول #تعیین_جنسیت_جنین #تعیین_جنسیت

28 تیر 1400 12:03:21

18 بازدید

moshaver.mama

لاینسترنول یک داروی هورمونی پروژستینی می باشد که به عنوان داروی پیشگیری از بارداری مورد استفاده قرار می گیرد. 📌زمان مصرف 👇 ◀️ در صورتیکه که به نوزاد خودتون شیر میدید فقط در شش ماه اول بعد زایمان میتونید بعنوان روش جلوگیری از این قرص استفاده کنید. . 📌نحوه مصرف👇 هر شب یک قرص و باید میل کنید راس یک ساعت مشخص. . 📌فراموشی مصرف قرص لاینسترنول 👇 فراموش کردن مصرف قرص تا 3 ساعت ایرادی ندارد و قبل از 3 ساعت می‌توانید قرص فراموش‌شده را مصرف کنید و باقی قرص‌ها را رأس ساعت معین ادامه دهید. در صورت فراموشی قرص بیشتر از 3 ساعت یا تأخیر مصرف قرص تا نوبت بعدی، هر زمان مصرف قرص را به یاد آوردید، باید آن را بخورید و قرص بعدی را سر ساعت مقرر بخورید و تا 2 روز هم از کاندوم استفاده کنید. . 🔷️شما بعد زایمان از چه روشی برای جلوگیری از بارداری استفاده میکنید؟؟ . . . 🔹️مشاوره /زنان/بارداری/زناشویی 🔹️ویزیت/حضوری/تلفنی/آنلاین 🔹️تعیین جنسیت جنین 👼 🔹️ درمان تخصصی و قطعی واژینسموس @moshaver.mama .. . . #لاینسترنول #جلوگیری_از_بارداری #شیردهی_نوزاد #قرص_اورژانسي #قرص_جلوگیری

10 دی 1400 09:51:46

33 بازدید

باقری

1

12

تیروئید در بارداری

🔺️بنا به درخواست شما این پست آماده شد. ◀️بررسی تیروئید در سه ماهه اول و ماه هفتم انجام میشه 👌. ◀️در صورت هر گونه مشکلی در اندازه تیروئید بیمار جهت بررسی به دکتر متخصص غدد ارجاع داده میشه ❗نکته 🔶️متخصص غدد در صورتیکه که در سه ماهه اول رنج تیروئید بالای ۳/۹ و در سه ماهه دوم و سوم بالای ۴/۱ باشه درمان دارویی و شروع میکنن . . 🔶️در حالیکه متخصص زنان در سه ماهه اول بالای ۲/۵ و سه ماهه دوم و سوم بالای ۳ و دارو میدن. . . 🔷️در صورت کم کاری یا پرکاری تیروئید درمان دارویی سریعا باید زیر نظر متخصص غدد یا زنان شروع بشه و گاهی تا پایان بارداری ادامه پیدا میکنه . . 📌شما هم در بارداری مشکل کم کاری یا پرکاری تیروئید و داشتید 👇. . مشاوره زنان /بارداری /زایمان 🌹 ویزیت آنلاین/حضوری /تلفنی تعیین جنسیت جنین 👶 درمان کامل و قطعی واژینیسموس . @moshaver.mama @moshaver.mama . . #تیروییدکم_کار #تیرویید #غده_تیرویید #تیرویید_کودک_مادر #پرکاری_تیروئید #کم_کاری_تیروئید #

29 آبان 1401 12:46:55

سلام خانم دکتر ممنون میشم جوابمو بدین من هفته ۱۴بارداری هستم کم کاری تیروعید دارم تحت نظر دکترم گفتن هرماه باید آزمایش بدی تا آخر بارداریم آیا مشکلی برای جنینم پیش نمیاد هر روز قرص میخورم

پرستو حقی

-0 پاسخ

شما میتوانید مطالب بیشتری از صفحات محتوایی و دیگر صفحات بامانو بخوانید

برای دسترسی نامحدود به مطالب و استفاده از امکانات دیگر اپلیکیشن بامانو مانند ساخت آلبوم خانوادگی، اپلیکیشن بامانو را نصب کنید. با عضو شدن شما از محتواهایی پشتیبانی میکنید که دوست دارید بیشتر از آن ها مطلع باشید

moshaver.mama

باقری

1

12

🔺️بنا به درخواست شما این پست آماده شد. ◀️بررسی تیروئید در سه ماهه اول و ماه هفتم انجام میشه 👌. ◀️در صورت هر گونه مشکلی در اندازه تیروئید بیمار جهت بررسی به دکتر متخصص غدد ارجاع داده میشه ❗نکته 🔶️متخصص غدد در صورتیکه که در سه ماهه اول رنج تیروئید بالای ۳/۹ و در سه ماهه دوم و سوم بالای ۴/۱ باشه درمان دارویی و شروع میکنن . . 🔶️در حالیکه متخصص زنان در سه ماهه اول بالای ۲/۵ و سه ماهه دوم و سوم بالای ۳ و دارو میدن. . . 🔷️در صورت کم کاری یا پرکاری تیروئید درمان دارویی سریعا باید زیر نظر متخصص غدد یا زنان شروع بشه و گاهی تا پایان بارداری ادامه پیدا میکنه . . 📌شما هم در بارداری مشکل کم کاری یا پرکاری تیروئید و داشتید 👇. . مشاوره زنان /بارداری /زایمان 🌹 ویزیت آنلاین/حضوری /تلفنی تعیین جنسیت جنین 👶 درمان کامل و قطعی واژینیسموس . @moshaver.mama @moshaver.mama . . #تیروییدکم_کار #تیرویید #غده_تیرویید #تیرویید_کودک_مادر #پرکاری_تیروئید #کم_کاری_تیروئید #

سلام خانم دکتر ممنون میشم جوابمو بدین من هفته ۱۴بارداری هستم کم کاری تیروعید دارم تحت نظر دکترم گفتن هرماه باید آزمایش بدی تا آخر بارداریم آیا مشکلی برای جنینم پیش نمیاد هر روز قرص میخورم پرستو حقی

29 آبان 1401 12:46:55

-0 پاسخ

شما میتوانید مطالب بیشتری از صفحات محتوایی و دیگر صفحات بامانو بخوانید

برای دسترسی نامحدود به مطالب و استفاده از امکانات دیگر اپلیکیشن بامانو مانند ساخت آلبوم خانوادگی، اپلیکیشن بامانو را نصب کنید. با عضو شدن شما از محتواهایی پشتیبانی میکنید که دوست دارید بیشتر از آن ها مطلع باشید

پست های مشابه

برو به اپلیکیشن