moshaver.mama
دنبال کننده
370
پست
297
باقری هستم/ ماما ماما هستم. بهتون کمک می کنم هر سوالی در رابطه با زنان و بارداری دارید بهش برسید.
پست های مشابه
moshaver.mama
Eisen+Jod+Folsäure قرص آیزن+ید+فولیکاسید تولید و بستهبندی در ®EuRhoVITAL آلمان 🇩🇪 🤰ضروری برای دوران پیش از بارداری، بارداری و شیردهی 🤱موثر در رشد و تکامل سیستم عصبی و مغزی جنین 👩🏻🍼پیشگیری از زایمان زودرس و تولد نوزاد کموزن 📄دارای پروانه بهداشتی از وزارت بهداشت و درمان 🏥قابل تهیه در داروخانههای معتبر سراسر کشور 📞تلفن مشاوره علمی: ۷۵۹۴۸-۰۲۱ برای کسب اطلاعات بیشتر و پاسخ به سوالات به پیج "مد اکسپرس" تحت نظر متخصص تغذیه مراجعه کنید: @medexpress.ir @medexpress.ir @medexpress.ir @medexpress.ir
20 مهر 1400 12:13:27
41 بازدید
moshaver.mama
سلام عزیزانم❤. مامایی شغلی نبود که از اول دوست داشتم بهش برسم میدونستم سختی کارش خیلی زیاد ولی وقتی میدیدم شغلم با وجود تمام سختی ها همراه با لبخند مادری که نوزادشو بغل میگیره سختی و دشواری هاش از یادم میرفت ❤. این فیلم برای روزهای سخت کرونا بودش اینقدر اون روزا خسته بودم و استرس داشتم که حد نداشت . روزهای که هر روز خبر از دست دادن یکی از کادر درمان و برامون میاوردن 🥺 وقتی پسرا اومدن درمانگاه کلی انرژی گرفتم و به خودم قول دادم قویتر از قبل باشم 💪. بعدش کنار درمانگاه و مطب پیج مامایی زدم و الان وجود شما عزیزان بهم انرژی میده 😍❤. امیدوارم بتونم از طریق این پیج اطلاعات مفیدی و براتون بزارم . خدایا شکرت بابت همه چی😍🙏. . . روز جهانی ماما رو خدمت همه همکارای عزیزم تبریک میگم و آرزوی موفقیت براشون دارم 🌹 @moshaver.mama . . #مامایی #روز_جهانی_ماما #ماما #روز_ماما #روز_ماما_مبارک #کادر_درمان #پزشکی #۱۵_اردیبهشت #بهار #اردیبهشت
15 اردیبهشت 1401 10:44:37
101 بازدید
moshaver.mama
سلام سوال پر تکرار خانمها در دوران شیردهی 👇 ◀️چه زمانی سیکل پریودی آغاز میشه ؟؟ . 🔶️معمولا اگر به بچه شیر ندهید، بعد از گذشت ۶ تا ۸ هفته بعد از زایمان دوباره پریود می شوید. اگر به بچه شیر دهید، زمان شروع مجدد پریود متغیر است. ممکن است کسانی که نوزاد را فقط با شیر خود تغذیه می کنند، تمام مدتی که به بچه شیر می دهند اصلا پریود نشوند.یا ممکن همزمان با شیردهی سیکل پریودی منظم داشته باشن ........ . 🔷️پرولاکتین، هورمون مورد نیاز برای تولید شیر، هورمون های تولید مثل را سرکوب می کند. در نتیجه، عمل تخمک گذاری یا آزاد شدن تخمک برای باروری انجام نمی شود. بدون این فرایند، قاعدگی اتفاق نمیافتد... . 📌 شما در دوران شیردهی چه زمانی پریود شدید؟؟؟؟ . . . مشاوره زنان /بارداری/زایمان تعیین جنسیت جنین 👶 ویزیت آنلاین/حضوری/تلفنی @moshaver.mama . . . . #شیردهی_نوزاد #دوران_شیردهی #مادر #شیرخوار
09 فروردین 1401 08:26:08
87 بازدید
moshaver.mama
سلام ماماناا خوبید♥️ اینم پست در رابطه با مراقبتهای سه ماهه دوم بارداری 🤰 . ◀️ یکی از مشکلات شایع سه ماهه دوم کمر درد و درد واژن هستش 👇 📌شما هم تو سه ماهه دوم کمر درد داشتید؟؟ 📌برای رفع کمر درد چکار کردید؟ ◀️ راهکارهای درمانش و تو آین پست گذاشتم حتما تا انتها ببینید و اگر سوالی داشتید کامنت بزارید 👇 @moshaver.mama #بارداری #سه_ماهه_اول_بارداری #سه_ماهه_دوم_بارداری #بارداری_آگاهانه #بارداری #کمر_درد #درد_واژن #حاملگی #بارداری_هفته_به_هفته
22 مرداد 1401 11:23:58
1614 بازدید
moshaver.mama
سلام عزیزان دیدیم دختر دوستهای پیجمون بالا رفته هایلایت تعیین جنسیت گذاشتیم براتون 😍👌. . . #midwife #midwestliving #midwifery #girl #daughter #sex_determination_before_pregnancy #sex_determination
21 اردیبهشت 1399 11:50:19
7 بازدید
moshaver.mama
و اما علل دیگر سقط که البته نادر هم هستن بیماریهای زمینه ای مادر مثل دیابت و فشار خون بالا و البته هیپر امزیس 😥👌 هیپر امزیس تهوع واستفراغ شدید مادر که بخاطر بارداری ایجاد میشه و گاها اینقدر شدید که باعث فشار شدید به ناحیه زیر دل و سقط جنین میشه . . توصیه 👇 در این موارد توصیه میکنیم بیمار به پزشک مراجعه کنه و داروی مناسب مصرف کنه و اگر لازم بود بیمارستان بستری بشه تا شدت تهوع و استفراغ کنترل بشه . . . .#مامایی #مامایی_زنان_زایمان #مشاوره #هیپرامزیس_گراویداروم #تهوع_بارداری #بارداری #بارداری_هفته_به_هفته
29 خرداد 1399 11:01:46
37 بازدید
باقری
0
7
تنها مکمل ضروری که باید از سه ماه قبل بارداری تا پایان ماه چهارم استفاده بشه مکمل اسید فولیک هستش ✅ ◀️این مکمل نقش مهمی در پیشگیری از بروز نقصهای لولۀ عصبی در جنین دارد. و بشدت برای جنین ضروری هستش و هیچ مشکلی مثل اوتیسم یا غیره در بدن جنین ایجاد نمیکنه 👌. ◀️توصیه می شود به محض اینکه راه های پیشگیری از بارداری را متوقف کرده و تصمیم گرفتید باردار شوید، از سه ماه قبل از بارداری تا ماه چهارم روزانه از مکمل اسید فولیک ( فولات یا ویتامین ب9) استفاده کنید زیرا مصرف مکمل اسید فولیک در بارداری احتمال به دنیا آوردن فرزندی مبتلا به عارضه اسپینا بیفیدا (مهره شکاف) و دیگر بیماری های نقض در سیستم عصبی را کاهش می دهد.. 🔷️بصورت روتین برای تمام خانمهای باردار اسید فولیک ۱ میلی گرم یا یدوفولیک تجویز میشه ولی در موارد خاصی نیاز به مصرف دوز بالاتر اسید فولیک هستش . 🔷️دراین موارد اسید فولیک ۵ میلی گرم تجویز میشه 👇. 📌مبتلاء به بیماری دیابت هستید. 📌شما فرزندی با نقض لوله های عصبی دارید، 📌سن بالای ۳۵ سال 📌اگر از قبل بارداری اسید فولیک دریافت نکردید . 📌مادر، پدر و یا یکی از خویشاوندان نزدیک مبتلاء به بیماری نقض لوله های عصبی است. 📌چنانچه از داروهای ضد صرع استفاده می کنید 📌اگر به کمخونی گلبول های قرمز داسی شکل مبتلا هستید. 📌اگر بیماری تالاسمی دارید 📌چنانچه شاخص توده بدنی BMI شما بالای 30 است. . 🔶️شما از قبل بارداری مکمل اسید فولیک مصرف کردید ؟؟؟ . . مشاوره_زنان_بارداری تعیین جنسیت جنین ویزیت تلفنی/حضوری/آنلاین @moshaver.mama . . #اسید_فولیک #اسید_فولیک_در_بارداری #یدوفولیک #سلامتی_جنین #سه_ماهه_اول_بارداری