پست های مشابه

moshaver.mama

👈زعفران 👈زرشک 👈جگر گوسفند 👈 آب هویج به میزان زیاد بخاطر داشتن ویتامین آ در سه ماهه اول بارداری 👈غذاهای کنسروی و مونده . . مشاوره آنلاین حضوری @moshaver.mama . . . #غذاهای_ممنوع_در_بارداری #غذاهای_ممنوعه #غذای_ایرانی #غذای_سالم

24 تیر 1400 06:29:13

1547 بازدید

moshaver.mama

سلام روز آدینه تون بخیر 🌹 خیلیا میان مطب یا درمانگاه و میگن میخواییم لوله هامونو ببندیم چکار کنیم . ⬅️دقیقا هفته قبل یک بیمار سی ساله داشتم که دو فرزند داشت و اصرار می‌کرد که براش نامه بدم و معرفیش کنم به بیمارستان برای بستن لوله ‌. . 🔷️در حال حاضر تحت هیچ شرایطی بستن لوله و وازکتومی انجام نمیشه مخصوصا اگر فرد زیر ۴۰ سال باشه . . 🔶️فقط در صورتی مرکز بهداشت نامه میده که خانم بالای ۴۰ سال باشه و بیشتر از ۵ فرزند داشته باشه یا بیمار مشکل زمینه ای حاد مثل ناراحتی قلبی یا دیابت یا فشارخون بالا داشته باشه در غیر اینصورت نامه ارجاع داده نمیشه . یک توصیه مهم👇 خیلی از زوجین جوان بمن مراجعه میکنن و اصرار دارن خودشون یا همسرشون تابکتومی(بستن لوله) یا وازکتومی انجام بدن 🔴من بعنوان یک ماما به زوجین جوان توصیه میکنم تحت هیچ شرلیطی،اینکارو نکنن مخصوصا اگر خانم زیر ۴۰ سال هست و یک یا دوتا بچه داره . خیلی روشهای جلوگیری مطمئن وجود داره که میتونن با خیال راحت از اونا استفاده کنن من به بیماران خودم پیشنهاد میدم چنانچه اصلا بارداری نمیخوایید داشته باشید ◀️از دو روش جلوگیری همزمان استفاده کنید. امیدوارم که هیچ خانمی بارداری ناخواسته و تجربه نکنه🌹. . . . مشاوره زنان /بارداری 🌹 ویزیت آنلاین/تلفنی /حضوری تعیین جنسیت جنین @moshaver.mama . . . #بارداری_ناخواسته #حامله_شدن #بستن_لوله_های_رحم #توبکتومی #وازکتومی #حاملگی_سلامت #روش_جلوگیری_از_بارداری

14 آبان 1400 08:05:31

21 بازدید

moshaver.mama

از اقدامات قبل بارداری مصرف قرص یدوفولیک که باید از ۳ ماه قبل شروع بشه اگر خانمی مشکل تیروئید کم کاری یا پرکاری داشته باشه بهتره اسید فولیک مصرف کنه👌. . . . #مامایی#مشاوره_ماما#تعیین_جنسیت#دختر#پسر

29 فروردین 1399 18:19:08

6 بازدید

moshaver.mama

پست زایمان طبیعی و تولد نوزاد 👶 🔷️تو این پست بصورت واضح مراحل زایمانی شرح داده شده 🔹️فاز نهفته 🔹️فاز فعال این دو مرحله در هر خانم زمان بندی متفاوت داره ممکن کوتاه یا طولانی باشه و برحسب آمادگی بدن مادر فرق میکنه 👌 . ◀️در فاز نهفته درد های پراکنده و انقباضات نامنظم و داریم و در فاز فعال دردها شدیدتر و انقباضات پی در پی اتفاق میوفته . ◀️نحوه خروج جنین و جفت هم بصورت واضح نشون داده شده 📌نظرتون راجب آین پست و برام کامنت بزارید . . . . مشاوره زنان باردار/زایمان /زناشویی تعیین جنسیت پسر /دختر 👼 درمان قطعی واژینیسموس ویزیت آنلاین/حضوری/تلفنی . @moshaver.mama . . . #زایمان_طبیعی #فاز_نهفته #فاز_فعال #درد #جفت #جنین #تولد #نوزاد #تولد_نوزاد #نینی #رحم #انقباض

27 دی 1400 14:30:08

910 بازدید

moshaver.mama

اگر خانم باردا اسید فولیک یا یدوفولیک از سه ماه قبل مصرف نکرده باشه و باردا بشه ؟؟ حالا در بارداری چه قرصی مصرف کنه 🤔 همون اسید فولیک ۱ میلیگرم ؟؟؟؟ اسلاید دوم و ببینید 😍👌. . . . دوستانی که از اکسپلورر پست و میبینید حتما پستهای دیگه رو ببینید شاید جواب سوال شما باشه 😍 @moshaver.mama . . . . #بارداری_هفته_به_هفته #سلامتی

23 تیر 1400 07:58:17

10 بازدید

moshaver.mama

🔻کیست کوروئید پلکسوس 👇 . 📌این کیست که در ناحیه ای از بطن های مغزی به نام کوروئید پلکسوس دیده می شود پاتولوژیک نیست و وجود آن به تنهایی اختلالی در عملکرد مغزی جنین ایجاد نمی کند. . ◀️تقریبا در ۲ درصد جنین ها در هفته های ۱۶ الی ۲۴ حاملگی دیده می شود و در ۹۵ درصد موارد تا ۲۸ هفتگی از بین می رود. . 🔷️نکته 👇 اگر سونو و آزمایشات غربالگری سالم باشن و فقط در سونوگرافی انومالی کیست کورویید پلکسوس دیده شود در آین موارد هیچ مشکلی نیست و بعد دو الی سه هفته کیست کاملا برطرف می‌شود. تنها توصیه می‌شود که دو الی سه هفته بعد سونوگرافی انومالس اسکن دقیق انجام شود . . 📌کیا تو بررسی سونوگرافی انومالی این مورد دیده شده براشون؟؟؟👇 . . 🔷️مشاوره _زنان _بارداری_زایمان 🔷️تعیین جنسیت پسر/دختر/دوقلویی 👶 🔷️ویزیت آنلاین/حضوری/تلفنی . @moshaver.mama . . . #سونوگرافی_جنین #سونوگرافی_ان_تی #سونوگرافی_بارداری #سونوگرافی #سونوگرافی_آنومالی #کیست

05 بهمن 1400 10:55:45

97 بازدید

باقری

1

4

◀️اغلب خانمها که قبل بارداری کیست سینه دارن ممکن در دوران بارداری بخاطر افزایش هورمونها درد سینه ها بیشتر بشه این درد و تورم سینه تا حدودی طبیعیه ولی اگر 👇 🔷️ درد شدید و تورم و قرمزی در ناحیه سینه ها وجود داشت اغلب سونوگرافی توصیه میشه . 🔷️ اغلب توده های سینه در دوران بارداری خوش خیم و شامل👇 📍کیست ها 📍ادنوم 📍گالاکتوسل ها ◀️و در مواردی که توده خوش خیم باشه اقدام خاصی صورت نمیگیره و شیردهی هم مانعی نداره . 📌اگر در آین مورد سوالی دارید کامنت بزارید 👇 @moshaver.mama . . #کیست #کیست_سینه #فیبروکیستیک_پستان #درد_پستان #کیست_مویی

19 آبان 1404 00:29:13

سلام. مادرم 58 سالشه ماموکرافی و سونو سینه. انجام داد و حتی نمونهدکیری هم انجام شد ولی دکتر گفت مشکلی نیس حالا بعداز دوسال مادرم فقط درد سینه داره ورم و قرمزی و ... نداره جای نگرانی هست؟؟؟

طاهره

-0 پاسخ

شما میتوانید مطالب بیشتری از صفحات محتوایی و دیگر صفحات بامانو بخوانید

برای دسترسی نامحدود به مطالب و استفاده از امکانات دیگر اپلیکیشن بامانو مانند ساخت آلبوم خانوادگی، اپلیکیشن بامانو را نصب کنید. با عضو شدن شما از محتواهایی پشتیبانی میکنید که دوست دارید بیشتر از آن ها مطلع باشید

moshaver.mama

باقری

1

4

◀️اغلب خانمها که قبل بارداری کیست سینه دارن ممکن در دوران بارداری بخاطر افزایش هورمونها درد سینه ها بیشتر بشه این درد و تورم سینه تا حدودی طبیعیه ولی اگر 👇 🔷️ درد شدید و تورم و قرمزی در ناحیه سینه ها وجود داشت اغلب سونوگرافی توصیه میشه . 🔷️ اغلب توده های سینه در دوران بارداری خوش خیم و شامل👇 📍کیست ها 📍ادنوم 📍گالاکتوسل ها ◀️و در مواردی که توده خوش خیم باشه اقدام خاصی صورت نمیگیره و شیردهی هم مانعی نداره . 📌اگر در آین مورد سوالی دارید کامنت بزارید 👇 @moshaver.mama . . #کیست #کیست_سینه #فیبروکیستیک_پستان #درد_پستان #کیست_مویی

سلام. مادرم 58 سالشه ماموکرافی و سونو سینه. انجام داد و حتی نمونهدکیری هم انجام شد ولی دکتر گفت مشکلی نیس حالا بعداز دوسال مادرم فقط درد سینه داره ورم و قرمزی و ... نداره جای نگرانی هست؟؟؟ طاهره

19 آبان 1404 00:29:13

-0 پاسخ

شما میتوانید مطالب بیشتری از صفحات محتوایی و دیگر صفحات بامانو بخوانید

برای دسترسی نامحدود به مطالب و استفاده از امکانات دیگر اپلیکیشن بامانو مانند ساخت آلبوم خانوادگی، اپلیکیشن بامانو را نصب کنید. با عضو شدن شما از محتواهایی پشتیبانی میکنید که دوست دارید بیشتر از آن ها مطلع باشید

پست های مشابه

برو به اپلیکیشن