پست های مشابه

mama_jaann

✋🏻سلام این هم جواب اون دسته از مامانایی که میگن همه کار میکنیم واسه بچه مون اما وزن نمیگیره یا نمودارش زیر خط نرماله. ✅🌸لطفا بادقت بخونید و از این به بعد به حرف اطرافیان کار نداشته باشید به قول معروف ی گوش دربشه ی گوش دروازه😅 اگه واست مفيد بود لا.يك كن و بفرست واسه دوستات تا اونا هم استفاده كنند🥰 🌷اگر از اکسپلور میای حتما فا..لوکن اینجا قراره کلی چیز یاد بگیریم❤️☀️ @mama_jaann @mama_jaann #غذای_کودک #بچه_تپل #وزنگیری_کودک #غذای_کمکی_کودک

19 تیر 1400 17:03:20

175 بازدید

mama_jaann

سلام بهتون پيشنهاد ميكنم حتما اين معجون رو درست كنيد كه عاليه🤗خيلي خوشمزه ست😋 لاا. یک‌ و‌ذخیره یادت نره لطفا😇🙏🏻 🌱اگر از اكسپلور مياي پيش ما بمون🙏🏻❤️ @mama_jaann @mama_jaann ✅اسموتی موز(+٩) موز یخ زده:١عدد كوچك🍌 بستنی:١قاشق غذاخوري🍦 شیر پاستوریزه یا شیر خشک:نصف استكان🥛 پودرسنجد:نصف قاشق مرباخوري پودر بادام و گردو:١قاشق مربا خوري عسل (۲سال به بالا)یا شکر به دلخواه🍯 پوست موز را بکنید وبزارید داخل فریزر تا یخ بزنه بعد همه مواد رو داخل مخلوط کن بریزید و میکس کنید تا همه مواد باهم مخلوط بشه.👍🏻😇 ✅نكته: ١-شیر نباید زیاد باشه اسموتی باید غلظتی به اندازه ماست داشته باشه. ٢-اگه شیرینی بستنی واستون کم بود میتونید مقداری عسل(۲سال به بالا)یا شکر اضافه کنید. ٣-ی میان وعده عالی و‌مقوی واسه کوچولوها که میتونید انواع مغزیجات رو‌بهش اضافه کنید.😍 ٤-اگه دوست داشتيد ميتونيد خرما هم بريزيد. ۵-اگر کوچولوتون به پروتئین گاوی حساسیت داره میتونید از شیرخشک مخصوص‌یا شیربادام بریزید. ۶-بستنی بهتره زیر یکسال ندید اما یک قاشق داخل این معجون مشکلی نداره🤗 نوش جان❤️🌹 #دسرخوشمزه #موز #اسموتی_میوه #اسموتی_موز #میان_وعده #غذای_خانگی #بستنی_خانگی #کودک_باهوش #کودک_سالم#غذاي_كودك_ماماجان#غذای_کودک #غذای_بچه #تغذیه_کودک #غذای_کمکی_کودک ‏@mama_jaann

14 اسفند 1400 19:35:20

484 بازدید

mama_jaann

سلام مامانا شبتون بخیر امشب ی سوپ آوردم واسه کوچولوهایی که تازه سوپ خور شدن 😃 البته انقدر مقوی و خوشمزه هست که بچه های بزرگتر هم ازش استقبال میکنن😍 سوپ کدوسبز(+۶) گوشت گوسفند:۲تکه کدوسبز:نصف عدد هویج:نصف عدد سیب زمینی؛نصف عدد برنج:۱قاشق غذاخوری ورمیشل:به دلخواه(کم) اول بزارید گوشت خوب بپزه وقتی پخت کدو ،هویج و سیب زمینی رو به گوشت وآب گوشت اضافه کنید تا نیم پز بشه و بعد بهش برنج و اگه خواستید ورمیشل اضافه کنید تا به غلظت دلخواهتون برسه.😍❤️🌹 ✅اصلا لازم نیست غذای بچه ها رو میکس کنید این سوپ رو با پشت قاشق کمی له کنید و به کوچولوتون بدید نوش جان🥰😘 ✳️از کره و جعفری و کمی زردچوبه هم برای طعم بهتر میتونید استفاده کنید. ✳️اگه از اکسپلور میای فالو کن پشیمون نمیشی😉 #غذای_کمکی #غذای_کودک #غذای_کمکی_کودک #سوپ_کودک #آشپزی_کودک #مادر #کودکانه #يبوست_كودكان #غذای_کمکی_شش_ماهگی @mama_jaann

29 بهمن 1399 17:30:41

523 بازدید

mama_jaann

بهتر است قطره آ+د از ۱۰روزگی نوزاد به میزان ۲۵قطره شروع شده وتا پایان ۶ماهگی ادامه یابدو پس از آن مصرف مولتی ویتامین آغاز شود که باز به دستور قابل تغییر می باشد. در این پست از محصولاتی که در ایران راحت تر یافت می شود نام برده شده. شما برای کوچولو تون از چه مارکی استفاده می کنیدو‌به مامانای دیگه توصیه می کنید؟؟🌹🌹

09 مهر 1399 06:10:02

66 بازدید

mama_jaann

☀️ضدآفتاب مخصوص كودك از٦ماهگي به بالا مجاز است.زماني كه در طبيعت 🏞هستيد ضدآفتاب هر دو ساعت يكبار بايد تمديد بشه. 💯حتما از كلاه نقاب دار استفاده كنيد.🧢 براي تامين ويتامين دي مورد نياز بدن اگر فقط از نور افتاب استفاده كنيم قطعا ريسك سرطان پوست افزايش مي يابد پس ضد آفتاب ميزنيم🧴،زياد درمعرض آفتاب قرار نمي گيريم وقرص ويتامين دي مصرف مي كنيم😎👌🏻 ✅كودكان زير دوسال ⬅️روزانه٤٠٠واحد (قطره آد يا مولتي ويتامين كافيه) ✅بچه هاي ٢تا١٢سال ⬅️هر دوماه يك عدد پرل ۵۰ هزار واحدي ✅افراد بالاي ١٢سال ⬅️هر ماه يك عدد پرل ۵۰ هزار واحدي ❓پرل چیه؟ به کپسولی که داخلش مایع هست میگیم پرل مثل قرص ویتامین دی🤓🤩 ⁉️شما از ضدآفتاب استفاده می کنید؟ از کدوم برند راضی هستید؟ 😇لطفا با لا..یک هاتون ازم حمایت کنید تا انرژی بگیرم❤️ 🌷اگر از اکسپلور میای حتما فا..لوکن اینجا قراره کلی چیز یاد بگیریم❤️☀️ @mama_jaann @mama_jaann @mama_jaann @dr_zarifi #ضدآفتاب #مراقبت_پوست #پوست_کودک #غذای_کودک #مادر #کودک #ویتامینd

22 فروردین 1400 16:34:53

55 بازدید

mama_jaann

کپشن مهم👇🏻😇 سلام براي تهيه هر نوع از حبوبات ميتونيد از روش بالا يا روشي كه توي كپشن ميگم استفاده كنيد: 🔶روش اول(ويدئو):حبوبات رو ٢٤ساعت خيس كنيد و چند سري آب ش رو عوض كنيد بعد داخل شيشه بريزيد و روي سرش توري گذاشته و با كش محكم ببنديد و ٢-٣بار در روز حبوبات رو بشوريد و آبش رو كامل خالي كنيد تا بو نگيره(ميتونيد شيشه رو برعكس بزاريد تا آب كامل خارج بشه)،بعداز گذشت ٣-٤روز جوانه ها حدود١سانت رشد كردن و آماده مصرف هستند.😇😇 🔶روش دوم:يك پارچه نازك كه زيرش پلاستيك باشه پهن كنيد و حبوبات خيس شده رو روش بريزيد و يك توري روي حبوبات بكشيد ٢-٣بار در روز با آبپاش بهش آب بديد تا خشك نشن بعد از٣-٤روز كه جوانه ها رشد كردن آماده مصرفند.😍😍 🔺نكات مهم:👇🏻 ١-جوانه ها رو به صورت خام ٢-٣روز ميتونيد داخل بخچال نگه داريد.👌🏻 ٢-جوانه ها به همراه خودحبوبات رو ميتونيد كامل روي پارچه خشك كنيد،آسياب كنيد و سپش از الك رد كنيد و داخل سوپ بچه ها ازش استفاده كنيد.✅ ٣-جوانه ها و حبوبات رو ميتونيد بپزيد و فريز كنيد.✳️ ٤-بهتره حبوبات رو در محل تاريك و كمي گرم بزاريد تا زودتر رشد كنند.👏🏻👏🏻 ٥-از جوانه ها ميتونيد در انواع سوپ،سالاد،كته و كتلت استفاده كنيد. ٦-جوانه ها از ٨ماهگي مجاز است.🥰 #غذای_کودک #مادران_اکتیو💃 #جوانه_گندم #جوانه_ماش #جوانه_عدس_خانگی #غذای_کمکی_کودک #نوزاد #جوانه_حبوبات @mama_jaann

21 دی 1399 16:59:06

103 بازدید

Fatemeh Nabavi

2

4

خوراکی های نفاخ در شیردهی

✳️ليست غذاهايي كه باعث نفخ شير ميشه و امكان داره شيرخوار رو اذيت كنه😢 ✅البته امكان داره بعضي از بچه ها اين مواد غذايي واسشون تاثيري نداشته باشه😀 ✨آجيل و مغزيجات ▪️بادام ▪️پسته ▪️فندق ✨حبوبات ▪️لوبيا ▪️عدس ▪️نخود ✨نوشيدني هاي حاوي كافئين ▪️قهوه ▪️شكلات ▪️چاي پر رنگ ▪️نوشابه هاي گازدار ✨سبزيجات نفاخ ▪️كلم پيچ و گل كلم خام ▪️زرشك ▪️تره ▪️ترب ▪️پياز ▪️كاهو ✨لبنيات گاوي ▪️كره ▪️پنير ▪️ماست ▪️شير ✨پاستا و ماكاروني ✨گندم ✨ذرت ✨تخم مرغ ✨سويا ✨غذاهاي تند ❤️شما چه خوراكي هايي رو به اين ليست اضافه مي كنيد؟؟🤔 #شير_مادر #غذاي_كودك #غذاي_كمكي_كودك #شيرخوار #شيرخشك #كوليك_نوزاد @mama_jaann

06 مهر 1401 14:47:11

چی بخوریم ک نفخش بره؟؟

فاطمه

-0 پاسخ

27 شهریور 1401 23:29:39

چی موند برا خوردن؟!

مامان

-0 پاسخ

شما میتوانید مطالب بیشتری از صفحات محتوایی و دیگر صفحات بامانو بخوانید

برای دسترسی نامحدود به مطالب و استفاده از امکانات دیگر اپلیکیشن بامانو مانند ساخت آلبوم خانوادگی، اپلیکیشن بامانو را نصب کنید. با عضو شدن شما از محتواهایی پشتیبانی میکنید که دوست دارید بیشتر از آن ها مطلع باشید

mama_jaann

Fatemeh Nabavi

2

4

✳️ليست غذاهايي كه باعث نفخ شير ميشه و امكان داره شيرخوار رو اذيت كنه😢 ✅البته امكان داره بعضي از بچه ها اين مواد غذايي واسشون تاثيري نداشته باشه😀 ✨آجيل و مغزيجات ▪️بادام ▪️پسته ▪️فندق ✨حبوبات ▪️لوبيا ▪️عدس ▪️نخود ✨نوشيدني هاي حاوي كافئين ▪️قهوه ▪️شكلات ▪️چاي پر رنگ ▪️نوشابه هاي گازدار ✨سبزيجات نفاخ ▪️كلم پيچ و گل كلم خام ▪️زرشك ▪️تره ▪️ترب ▪️پياز ▪️كاهو ✨لبنيات گاوي ▪️كره ▪️پنير ▪️ماست ▪️شير ✨پاستا و ماكاروني ✨گندم ✨ذرت ✨تخم مرغ ✨سويا ✨غذاهاي تند ❤️شما چه خوراكي هايي رو به اين ليست اضافه مي كنيد؟؟🤔 #شير_مادر #غذاي_كودك #غذاي_كمكي_كودك #شيرخوار #شيرخشك #كوليك_نوزاد @mama_jaann

چی بخوریم ک نفخش بره؟؟ فاطمه

06 مهر 1401 14:47:11

-0 پاسخ

چی موند برا خوردن؟! مامان

27 شهریور 1401 23:29:39

-0 پاسخ

شما میتوانید مطالب بیشتری از صفحات محتوایی و دیگر صفحات بامانو بخوانید

برای دسترسی نامحدود به مطالب و استفاده از امکانات دیگر اپلیکیشن بامانو مانند ساخت آلبوم خانوادگی، اپلیکیشن بامانو را نصب کنید. با عضو شدن شما از محتواهایی پشتیبانی میکنید که دوست دارید بیشتر از آن ها مطلع باشید

پست های مشابه

برو به اپلیکیشن