moshaver.mama
دنبال کننده
370
پست
297
باقری هستم/ ماما ماما هستم. بهتون کمک می کنم هر سوالی در رابطه با زنان و بارداری دارید بهش برسید.
پست های مشابه
moshaver.mama
KINDER® MULTI + ZINC شربت کیندر® مولتی + زینک 🌿حاوی کلیه ویتامینهای ضروری بههمراه روی برای تقویت رشد جسمی و ذهنی و سیستم ایمنی کودکان و نوجوانان محصولی از ®KINDER بلژیک 🇧🇪 🔺دارای پروانه بهداشتی از وزارت بهداشت و درمان و قابل تهیه در داروخانههای معتبر سراسر کشور برای کسب اطلاعات بیشتر و آشنایی با سایر محصولات به پیج زیر مراجعه کنید: @medexpress.ir @medexpress.ir @medexpress.ir @medexpress.ir
25 آبان 1400 08:36:23
21 بازدید
moshaver.mama
تنها مکمل ضروری که باید از سه ماه قبل بارداری تا پایان ماه چهارم استفاده بشه مکمل اسید فولیک هستش ✅ ◀️این مکمل نقش مهمی در پیشگیری از بروز نقصهای لولۀ عصبی در جنین دارد. و بشدت برای جنین ضروری هستش و هیچ مشکلی مثل اوتیسم یا غیره در بدن جنین ایجاد نمیکنه 👌. ◀️توصیه می شود به محض اینکه راه های پیشگیری از بارداری را متوقف کرده و تصمیم گرفتید باردار شوید، از سه ماه قبل از بارداری تا ماه چهارم روزانه از مکمل اسید فولیک ( فولات یا ویتامین ب9) استفاده کنید زیرا مصرف مکمل اسید فولیک در بارداری احتمال به دنیا آوردن فرزندی مبتلا به عارضه اسپینا بیفیدا (مهره شکاف) و دیگر بیماری های نقض در سیستم عصبی را کاهش می دهد.. 🔷️بصورت روتین برای تمام خانمهای باردار اسید فولیک ۱ میلی گرم یا یدوفولیک تجویز میشه ولی در موارد خاصی نیاز به مصرف دوز بالاتر اسید فولیک هستش . 🔷️دراین موارد اسید فولیک ۵ میلی گرم تجویز میشه 👇. 📌مبتلاء به بیماری دیابت هستید. 📌شما فرزندی با نقض لوله های عصبی دارید، 📌سن بالای ۳۵ سال 📌اگر از قبل بارداری اسید فولیک دریافت نکردید . 📌مادر، پدر و یا یکی از خویشاوندان نزدیک مبتلاء به بیماری نقض لوله های عصبی است. 📌چنانچه از داروهای ضد صرع استفاده می کنید 📌اگر به کمخونی گلبول های قرمز داسی شکل مبتلا هستید. 📌اگر بیماری تالاسمی دارید 📌چنانچه شاخص توده بدنی BMI شما بالای 30 است. . 🔶️شما از قبل بارداری مکمل اسید فولیک مصرف کردید ؟؟؟ . . مشاوره_زنان_بارداری تعیین جنسیت جنین ویزیت تلفنی/حضوری/آنلاین @moshaver.mama . . #اسید_فولیک #اسید_فولیک_در_بارداری #یدوفولیک #سلامتی_جنین #سه_ماهه_اول_بارداری
23 دی 1400 10:00:10
725 بازدید
moshaver.mama
در مورد مسمومیت حاملگی خیلی از خانمها سوال پرسیدن . . ◀️ این کلیپ بصورت کامل و واضح مسمومیت بارداری و علل اونو توضیح داده . 📌شما هم در دوران بارداری دچار مسمومیت بارداری شدید ،؟😥 📌اگر سوالی در مورد این پست داشتید کامنت بزارید 👇. . . مشاوره زنان/بارداری/زایمان تعیین جنسیت جنین 👶 ویزیت حضوری/تلفنی/آنلاین @moshaver.mama . 📍جهت مشاوره و ویزیت به شماره وات ساپ تو بیو پیج پیام بدید . . . . . #مسمومیت #مسمومیت_حاملگی #دوران_بارداری #ماما #مشاوره #
05 اردیبهشت 1401 17:04:51
867 بازدید
moshaver.mama
📍این یک زایمان فیزیولوژیک در آب هستش،. . 📍در این زایمان مادر بدون دخالت ماما یا پزشک و بدون امپول فشار نوزادشو بدنیا میاره. . 🔷️برای انجام زایمان فیزیولوژیک مادر باید در دوران بارداری ورزش های مفید برای آمادگی برای زایمان و انجام بده و البته استفاده از وان آب گرم برای کاهش دردهای زایمانی خیلی مفید هستش . 📌دوست دارید زایمان در آب و تجربه کنید ؟؟ . . مشاوره_زنان_بارداری_زایمان تعیین جنسیت جنین ویزیت آنلاین/حضوری/تلفنی @moshaver.mama . . #زایمان_طبیعی #زایمان_فیزیولوژیک #زایمان_در_آب #زایمان #تولد_نوزاد #نوزاد #وان_حمام
21 تیر 1401 11:32:01
494 بازدید
moshaver.mama
سلام دوستان خوبم . ماساژ دادن نوزادان خیلی برای التیام دردهای شکمی و آرامش اونا مفید 😍👼. . تو پست بعدی انواع ماساژ و نحوه انجام ماساژ و براتون توضیح میدم👼. . . . #مامایی #ماساژ_نوزادان
17 تیر 1399 10:48:35
15 بازدید
moshaver.mama
تا حالا شنیدید که خانمی میگه احساس میکنم از واژنم باد خارج میشه ؟😔. 📌شما هم این مشکل و دارید ؟؟؟ . 🔷️آین مشکل مخصوصا تو خانمهای که زایمان داشتن ممکن بیشتر دیده بشه و بخاطر شل شدن عضلات کف لگن هستش . 🔷️یادتونه که قبلا یه پست راجب ورزش کگل براتون گذاشتم 👋 انجام ورزش کگل مخصوصا بعد زایمان هم باعث تقویت عضلات لگن میشه هم باعث و از یبوست پیشگیری میکنه هم باعث برطرف شدن خروج باد از واژن میشه . 🔷️البته این ورزش فقط مخصوصا خانمی که زایمان کرده نیست همه خانمها بهتره این ورزش و بصورت روزانه انجام بدن چه دختران جوان ،خانمهای باردار و بعد دوران بارداری و حتی در دوران یائسگی . 📌شما روزانه ورزش کگل و انجام میدید؟؟؟ @moshaver.mama . . مشاوره_زنان_بارداری_زایمان تعیین جنسیت جنین 👶 ویزیت آنلاین/حضوری/تلفنی @moshaver.mama . . #ورزش #ورزش_کگل #لگن #زن #دوران_باروری #خروج_باد_از_واژن #واژن #عضلات_کف_لگن
21 خرداد 1401 10:52:52
77 بازدید
باقری
0
0
تست پاپ و تا چه زمانی فرصت داریم ببریم آزمایشگاه؟؟؟؟🤔 . تو نت خیلی مطالب زیادی نوشتن یه روز تا یکهفته 😮 . ولی منتوصیه میکنم اگر تست پاپ انجام دادید و با خودتون بردید خونه در جای خشک نگهداری کنید و ظرف ۴۸ ساعت به آزمایشگاه برسونیدش 👌. . . . اگر در مورد مطلب خاصی دوست دارید پست بزاریم برامون کامنت کنید🌹 . مشاور زنان/مامایی حضوری/تلفنی @moshaver.mama . . . #زمان_مناسب #بهترین_زمان #