پست های مشابه

moshaver.mama

برای دختر دار شدن 👧 نکات اصلی که باید رعایت بشه و تو اسلایدها گذاشتم . . دو نکته مهم 👇 . 1️⃣رابطه جنسی قبل و بعد روز تخمگذاری باشه . (روز تخمگذاری و میتونید با کیت تخمگذاری یا سونوگرافی مشخص کنید) . 2️⃣شستشو با محلول آب و سرکه قبل رابطه هم میتونه موثر باشه و محیط واژن و اسیدی کنه . . 3️⃣مصرف مواد غذایی حاوی کلسیم و منیزیم بشدت مفید ‌. . 4️⃣مصرف غذاهای شور و پرنمک و محدود کنید. . . . .اگر این مطلب براتون مفید بود لایک کنی و با دوستانتون به اشتراک بزارید 🌹 @moshaver.mama . . . #تعیین_جنسیت_جنین #تعیین_جنسیت_دختر #تعیین_جنسیت

03 مرداد 1400 09:32:28

45 بازدید

moshaver.mama

تا حالا شنیدید که خانمی میگه احساس میکنم از واژنم باد خارج میشه ؟😔. 📌شما هم این مشکل و دارید ؟؟؟ . 🔷️آین مشکل مخصوصا تو خانمهای که زایمان داشتن ممکن بیشتر دیده بشه و بخاطر شل شدن عضلات کف لگن هستش . 🔷️یادتونه که قبلا یه پست راجب ورزش کگل براتون گذاشتم 👋 انجام ورزش کگل مخصوصا بعد زایمان هم باعث تقویت عضلات لگن میشه هم باعث و از یبوست پیشگیری می‌کنه هم باعث برطرف شدن خروج باد از واژن میشه . 🔷️البته این ورزش فقط مخصوصا خانمی که زایمان کرده نیست همه خانمها بهتره این ورزش و بصورت روزانه انجام بدن چه دختران جوان ،خانم‌های باردار و بعد دوران بارداری و حتی در دوران یائسگی . 📌شما روزانه ورزش کگل و انجام میدید؟؟؟ @moshaver.mama . . مشاوره_زنان_بارداری_زایمان تعیین جنسیت جنین 👶 ویزیت آنلاین/حضوری/تلفنی @moshaver.mama . . #ورزش #ورزش_کگل #لگن #زن #دوران_باروری #خروج_باد_از_واژن #واژن #عضلات_کف_لگن

21 خرداد 1401 10:52:52

77 بازدید

moshaver.mama

چه زمانی بیبی چک یا آزمایش خون بارداری نتیجه درست و نشون میده😍؟؟؟؟ . به محض عقب افتادن پریود میتونید آزمایش خون بارداری یا همون تست بتا رو انجام بدید 👌. ولی بیبی چک ممکن تا مدتها بعد عقب افتادن پریود مثبت نشه🤔. 👈پس دقیق ترین تست برای تشخیص بارداری آزمایش بتا هستش ✅ . . . . .مشاوره حضوری تلفنی آنلاین @moshaver.mama . . . . #آزمایش_خون #آزمایش_بتا #حاملگی #پریود

24 تیر 1400 10:44:37

44 بازدید

moshaver.mama

این پست و تقدیم میکنم به مادران عزیزم که با وجود سختی های زیاد فرشته های زیبا و بدنیا می‌آورن👶 و بخاطر وجود همین سختی‌هاست که بهشت زیر پای مادران هست ◀️ روز مادر و زن و خدمت همه بانوان سرزمینم تبریک میگم زایمان سزارین 👇 . 📌در زایمان سزارین ابتدا مثانه از روی رحم کنار زده میشه و سپس جدار شکم و لایه های مجاور برش داده میشه تا به رحم برسه 🔻. 📌و در نهایت برش رحم و خروج جنین و داریم. 📌اغلب در هفته ۳۸ تا ۳۹ بارداری زایمان سزارین انجام میشه . و در مواردی که زایمان طبیعی برای مادر خطرناک باشه صورت میگیره 👇مثل. . 🔷️عدم تناسب سر با لگن مادر سفالوپلویک 🔷️سابقه داشتن زایمان سزارین 🔷️بارداری چند قلویی 🔷️قرار گیری جنین به حالت عرضی 🔷️جفت سرراهی 🔷️قرارگیری کودک به حالت بریج 🔷️مبتلا بودن مادر به بیماری های جنسی . 🔶️خوب کیا زایمان سزارین داشتن ؟؟؟ 🔶️چطور بود زایمانتون😍؟ . مشاوره زنان _زایمان _نازایی تعیین جنسیت پسر/دختر/دوقلویی 👶 ویزیت آنلاین/حضوری/تلفنی . @moshaver.mama . . #زایمان #زایمان_سزارین #سزارین #زایمان_سزارین_کودک_مادر #جراحی #جراحی_شکم #جنین #جفت #بند_ناف #

02 بهمن 1400 09:58:18

573 بازدید

moshaver.mama

بعد اتمام دوره شیردهی سینه ها پر از شیر هستند برای قطع شیردهی 👇 . 🔸️به هیچ عنوان نباید شیر دوشیده بشه 🔸️درصورت احتقان سینه و درد آستامینوفن ۵۰۰ هر ۸ ساعت میل بشه . 🔸️کمپرس سرد برای خشک شدن شیر خیلی خوبه . . . . مشاوره آنلاین/تلفنی @moshaver.mama . . .. #شیردهی_نوزاد #قطع_شیردهی

12 مرداد 1400 15:37:30

60 بازدید

moshaver.mama

کل فرایند باروری اینگونه است که یک تخمک آزاد میشه و هر زمان در مسیرش تو لوله رحمی یا رحم با اسپرم مواجه شد باروری اتفاق میوفته ... زوجین که قصد بارداری دارند باید روز تخمگذاری و‌تعیین کنند و برطبق اون اقدام کنند تا نتیجه مفید بگیرند 😍👌 .. ‌. . . #مامایی #تخمک #تخمک_گذاری #باروری #اسپرم #لوله_فالوپ #رحم

15 آذر 1399 11:56:51

17 بازدید

باقری

0

3

خیلی از خانمها در این مورد سوال دارند 👇. . 📌شما در سه ماهه اول چه مکمل های مصرف کردید؟؟؟ 📍در سه ماهه اول خوردن اسید فولیک و ویتامین دی فقط ضروری هستش و مکمل مولتی ویتامین/کلسیم /آهن و امگا بهتر از هفته ۱۶ بارداری شروع بشه . . 📍البته خوردن مکمل کلسیم در سه ماهه اول هم گاها داده میشه و موردی برای جنین ایجاد نمیکنه . . . مشاوره زنان/بارداری/زایمان/زناشویی تعیین جنسیت پسر و دختر و دوقلویی 👼 ویزیت آنلاین/حضوری/تلفنی درمان تخصصی واژینیسموس @moshaver.mama . . . #مکمل_بارداری #دارو #مکمل_آهن #کلسیم #مکمل_کلسیم #سه_ماهه_اول_بارداری #

شما میتوانید مطالب بیشتری از صفحات محتوایی و دیگر صفحات بامانو بخوانید

برای دسترسی نامحدود به مطالب و استفاده از امکانات دیگر اپلیکیشن بامانو مانند ساخت آلبوم خانوادگی، اپلیکیشن بامانو را نصب کنید. با عضو شدن شما از محتواهایی پشتیبانی میکنید که دوست دارید بیشتر از آن ها مطلع باشید

moshaver.mama

باقری

0

3

خیلی از خانمها در این مورد سوال دارند 👇. . 📌شما در سه ماهه اول چه مکمل های مصرف کردید؟؟؟ 📍در سه ماهه اول خوردن اسید فولیک و ویتامین دی فقط ضروری هستش و مکمل مولتی ویتامین/کلسیم /آهن و امگا بهتر از هفته ۱۶ بارداری شروع بشه . . 📍البته خوردن مکمل کلسیم در سه ماهه اول هم گاها داده میشه و موردی برای جنین ایجاد نمیکنه . . . مشاوره زنان/بارداری/زایمان/زناشویی تعیین جنسیت پسر و دختر و دوقلویی 👼 ویزیت آنلاین/حضوری/تلفنی درمان تخصصی واژینیسموس @moshaver.mama . . . #مکمل_بارداری #دارو #مکمل_آهن #کلسیم #مکمل_کلسیم #سه_ماهه_اول_بارداری #

شما میتوانید مطالب بیشتری از صفحات محتوایی و دیگر صفحات بامانو بخوانید

برای دسترسی نامحدود به مطالب و استفاده از امکانات دیگر اپلیکیشن بامانو مانند ساخت آلبوم خانوادگی، اپلیکیشن بامانو را نصب کنید. با عضو شدن شما از محتواهایی پشتیبانی میکنید که دوست دارید بیشتر از آن ها مطلع باشید

پست های مشابه

برو به اپلیکیشن