moshaver.mama
دنبال کننده
370
پست
297
باقری هستم/ ماما ماما هستم. بهتون کمک می کنم هر سوالی در رابطه با زنان و بارداری دارید بهش برسید.
پست های مشابه
moshaver.mama
سلام خانمها خیلی سوال دایرکت راجب نکاتی که حین رابطه باید رعایت بشه تا از عفونت پیشگیری بشه پرسیده بودید. 📌تو آین پست بصورت خلاصه راجب بهداشت جنسی و تمام نکاتی که خانم و آقا باید رعایت کنن براتون گذاشتم . 👈رعایت این نکات میتونه از ایجاد عفونت پیشگیری کنه و بهتون کمک کنه که رابطه جنسی خوبی و تجربه کنید . 📌نکته مهم اگر دچار عفونت شدید حتما شریک جنسی تون هم نیاز به درمان دارویی داره در واقع برای هر دو نفر باید درمان دارویی انجام بشه 👈و البته بهتر زمانیکه عفونت دارید کلا رابطه جنسی نداشته باشید . @moshaver.mama 📌اگر سوالی دارید کامنت بزارید 👇 #بهداشت_جنسی #بهداشت #رابطه_زناشویی #رابطه_جنسی #نکات_بهداشتی #پارتنر #پارتنر_جنسي #واژن #واژن_زنان #ناحیه_تناسلی
05 شهریور 1401 17:11:06
2967 بازدید
moshaver.mama
چه عواملی باعث گشاد شدن واژن میشه؟؟ 🔻تو این پست عواملی که باعث گشادی واژن میشه و راهکارهای درمانی اش توضیح داده شده . 🔻خیلی از خانمها فکر میکنن زایمان طبیعی باعث گشاد شدن واژن میشه در حالیکه روند بارداری عامل اصلی اینحالت هستش . 🔷️بهترین راهکار درمانی این مشکل ورزش مخصوصا ورزش های کگل هستش . 📌شما هم این مشکل و دارید ؟ . . مشاوره_زنان_بارداری_زایمان تعیین جنسیت جنین 🤗 ویزیت آنلاین/حضوری/تلفنی درمان قطعی واژینیسموس @moshaver.mama . . #واژن #واژن_زیبا #واژن_زنان #واژن_تنگ #گشادی_واژن #گشاد #رابطه_زناشویی #رابطه_جنسی_سالم #رابطه #روابط_زناشویی #روابط_جنسی
31 اردیبهشت 1401 17:41:49
194 بازدید
moshaver.mama
این پست راجب بخیه زایمان طبیعی هستش👇 . 🔺️در اپی زیاتومی ۴ لایه برش داده میِشه که بترتیب از لایه عمقی دوخته میشه تا به لایه سطحی میرسه. 🔺️بخیه ها ظرف ۳ هفته کاملا بهبود پیدا میکنن . 🔷️یک نکته مهم 👇 قبل زدن برش و قبل از انجام بخیه حتما بیحسی با لیدوکایین برای خانم انجام میشه . . 📌خانمهای که حین زایمان برش اپی زیاتونی خوردن برامون کامنت بزارن چند روزه بخیه ها ترمیم شدن ؟؟ . . مشاوره_زنان_بارداری_زایمان تعیین جنسیت جنین ویزیت آنلاین/حضوری/تلفنی @ moshaver.mama . . . #بخیه #بخیه_زایمان #اپیزیاتومی #پرینه #دستگاه_تناسلی #مامان #زایمان_طبیعی #زایمان
20 اردیبهشت 1401 12:38:41
696 بازدید
moshaver.mama
📍امروز که داشتم دایرکت ها رو جواب میدادم کلی دایرکت اینمدلی داشتم که خانمی از روش جلوگیری ای یو دی یا آمپول یا قرص ال دی استفاده میکنه و همراه اون اورژانسی هم مصرف میکنه. ⬅️ باید بگم این کار اشتباهی هستش ❌. . ⬅️ اگر روش جلوگیری مناسب مثل ایودی ،امپول،قرص جلوگیری دارید دیگه اصلا نباید اورژانسی بخورید ⛔. . ⬅️ و اگر اورژانسی خوردید قرص جلوگیری طبق دستور باید تا پایان سیکل ادامه پیدا کنه . . 📌حالا مامانایی که از آین کارا میکنن و همراه روش جلوگیری قرص یا آمپول یا ایودی اورژانسی میخورن دستا بالا 😅🙋♀️. . @moshaver.mama . . . مشاوره_زنان_بارداری_زایمان تعیین جنسیت جنین ویزیت آنلاین/حضوری/تلفنی @moshaver.mama . . . #روش_جلوگیری_از_بارداری #قرص_ال_دی #قرص_اورژانسي #ال_دی #سیکل_قاعدگی #عادت_ماهانه #عادت
15 خرداد 1401 17:44:09
120 بازدید
moshaver.mama
سلام روز آدینه تون بخیر 🌹 خیلیا میان مطب یا درمانگاه و میگن میخواییم لوله هامونو ببندیم چکار کنیم . ⬅️دقیقا هفته قبل یک بیمار سی ساله داشتم که دو فرزند داشت و اصرار میکرد که براش نامه بدم و معرفیش کنم به بیمارستان برای بستن لوله . . 🔷️در حال حاضر تحت هیچ شرایطی بستن لوله و وازکتومی انجام نمیشه مخصوصا اگر فرد زیر ۴۰ سال باشه . . 🔶️فقط در صورتی مرکز بهداشت نامه میده که خانم بالای ۴۰ سال باشه و بیشتر از ۵ فرزند داشته باشه یا بیمار مشکل زمینه ای حاد مثل ناراحتی قلبی یا دیابت یا فشارخون بالا داشته باشه در غیر اینصورت نامه ارجاع داده نمیشه . یک توصیه مهم👇 خیلی از زوجین جوان بمن مراجعه میکنن و اصرار دارن خودشون یا همسرشون تابکتومی(بستن لوله) یا وازکتومی انجام بدن 🔴من بعنوان یک ماما به زوجین جوان توصیه میکنم تحت هیچ شرلیطی،اینکارو نکنن مخصوصا اگر خانم زیر ۴۰ سال هست و یک یا دوتا بچه داره . خیلی روشهای جلوگیری مطمئن وجود داره که میتونن با خیال راحت از اونا استفاده کنن من به بیماران خودم پیشنهاد میدم چنانچه اصلا بارداری نمیخوایید داشته باشید ◀️از دو روش جلوگیری همزمان استفاده کنید. امیدوارم که هیچ خانمی بارداری ناخواسته و تجربه نکنه🌹. . . . مشاوره زنان /بارداری 🌹 ویزیت آنلاین/تلفنی /حضوری تعیین جنسیت جنین @moshaver.mama . . . #بارداری_ناخواسته #حامله_شدن #بستن_لوله_های_رحم #توبکتومی #وازکتومی #حاملگی_سلامت #روش_جلوگیری_از_بارداری
14 آبان 1400 08:05:31
21 بازدید
باقری
0
0
اینم سوال اکثر مامانایی که دختر نوجوان دارند 🔶️تو یکسال اول شروع سیکل پریودی در دختر خانمها که از سن ۱۰ تا ۱۶ سالگی هستش ممکن سیکل پریودی نامنظم باشه به این صورت که دیر به دیر یا زود به زود پریود بشن 🔷️علتش اینه که تو سال اول شروع پریودی تخمکذاری وجود نداره و همین عامل باعث میشه که پریود نامنظم باشه . 🔺️حالا اگر این مشکل وجود داشت چکار کنیم؟؟ 📍اگر تو یکسال اول پریود دیر به دیر و با فاصله ایجاد شد موردی نداره 📍ولی اگر دختر خانمی ماهی دو بار پریود شد و زود به زود دچار قاعدگی شد بعلت ایجاد کم خونی نیار به درمان دارویی هستش . . 📌دختر خانم شما اولین سیکل پریودیش تو چند سالگی اتفاق افتاد؟ 📌و آیا تو سال اول شروع پریود نامنظم بودش ؟؟؟ . . مشاوره_زنان_بارداری_زایمان تعیین جنسیت جنین ویزیت آنلاین/حضوری/تلفنی @moshaver.mama . . . . #پریود #پریودی_دردناک #پریودی_نامنظم #دختر #سیزده_سال #قاعدگی_نامنظم #