moshaver.mama
دنبال کننده
370
پست
297
باقری هستم/ ماما ماما هستم. بهتون کمک می کنم هر سوالی در رابطه با زنان و بارداری دارید بهش برسید.
پست های مشابه
moshaver.mama
📍امروز که داشتم دایرکت ها رو جواب میدادم کلی دایرکت اینمدلی داشتم که خانمی از روش جلوگیری ای یو دی یا آمپول یا قرص ال دی استفاده میکنه و همراه اون اورژانسی هم مصرف میکنه. ⬅️ باید بگم این کار اشتباهی هستش ❌. . ⬅️ اگر روش جلوگیری مناسب مثل ایودی ،امپول،قرص جلوگیری دارید دیگه اصلا نباید اورژانسی بخورید ⛔. . ⬅️ و اگر اورژانسی خوردید قرص جلوگیری طبق دستور باید تا پایان سیکل ادامه پیدا کنه . . 📌حالا مامانایی که از آین کارا میکنن و همراه روش جلوگیری قرص یا آمپول یا ایودی اورژانسی میخورن دستا بالا 😅🙋♀️. . @moshaver.mama . . . مشاوره_زنان_بارداری_زایمان تعیین جنسیت جنین ویزیت آنلاین/حضوری/تلفنی @moshaver.mama . . . #روش_جلوگیری_از_بارداری #قرص_ال_دی #قرص_اورژانسي #ال_دی #سیکل_قاعدگی #عادت_ماهانه #عادت
15 خرداد 1401 17:44:09
120 بازدید
moshaver.mama
اغلب دستگاه های ایودی که گذاشته میشه بصورت ۱۰ ساله هستش . ◀️توصیه میکنیم در صورت گذاشتن ایودی یکی دوسال قبل پایان تایم ایودی خارج بشه و بعد یکی دوماه استراحت به رحم مجدد گذاشته بشه. . ◀️در صورت مشاهده این عوارض نیاز به بررسی و گاهی خروج ایودی هستش 👇 📍لکه بینی و خونریزی شدید 📍عفونت واژینال و سرویست مقاوم به درمان 📍دردهای شدید زیر شکم . . 📌کساییکه ایودی گذاشتید اغلب بعد چند سال ایودی و خارج کردید ؟؟؟ . . مشاوره زنان/بارداری/زایمان تعیین جنسیت جنین ویزیت آنلاین/حضوری/تلفنی @moshaver.mama . . . #آیودی #آیودی_گذاری #روش_جلوگیری_از_بارداری
28 اسفند 1400 13:46:45
40 بازدید
moshaver.mama
اینم فیلم تولد نوزاد با کیسه آب 😍. 📌تا حالا فیلم زایمان جنین با کیسه اب سالم و دیدید ؟؟؟؟ 📌قدیما میگفتن زایمان جنین با کیسه آب سالم خیلی خوش یمن شما شنیده بودید؟؟؟😍 . ◀️حین زایمان طبیعی کیسه آب پاره شده و زایمان اتفاق میوفته و در البته در زایمان سزارین هم پارگی کیسه آب ابتدا صورت میگیره مگر 👇 📍در موارد نادر که زایمان جنین با کیسه آب اتفاق میوفته . . ◀️البته تو آین کلیپ حین خروج جنین کیسه آب پاره میشه 😍. . مشاوره زنان/بارداری/زناشویی تعيين جنسیت پسر و دختر و دوقلویی 👼 ویزیت حضوری /تلفنی/آنلاین . @moshaver.mama . . . #کیسه_آب #زایمان_طبیعی #زایمان_سزارین #زایمان #اتاق_عمل
30 بهمن 1400 10:56:03
485 بازدید
moshaver.mama
سلام دوستان خوبم بعد از یه وقفه چند ماهه دوباره تو این پیج فعال شدم ❤ این چند ماه درگیر پیج امیر علی بودم و اونجا فعالتر بودم 👇 @amirali_bostani95 تو پیج امیر علی حجم بالای دایرکت شما رو داشتم و به تمام سوالاتتون پاسخ میدادم و تقریبا اکثر سوالات شما مشترک بود تصمیم گرفتم دایرکت هارو اینجا بصورت پست بزارم که اگر سوال شما هم مشترک بود براحتی به پاسخ برسید . امیدوارم که برای شما هم مفید باشه عزیزان ❤🌹.
19 تیر 1400 07:36:08
13 بازدید
moshaver.mama
خیلی از خانمها در این مورد سوال دارند 👇. . 📌شما در سه ماهه اول چه مکمل های مصرف کردید؟؟؟ 📍در سه ماهه اول خوردن اسید فولیک و ویتامین دی فقط ضروری هستش و مکمل مولتی ویتامین/کلسیم /آهن و امگا بهتر از هفته ۱۶ بارداری شروع بشه . . 📍البته خوردن مکمل کلسیم در سه ماهه اول هم گاها داده میشه و موردی برای جنین ایجاد نمیکنه . . . مشاوره زنان/بارداری/زایمان/زناشویی تعیین جنسیت پسر و دختر و دوقلویی 👼 ویزیت آنلاین/حضوری/تلفنی درمان تخصصی واژینیسموس @moshaver.mama . . . #مکمل_بارداری #دارو #مکمل_آهن #کلسیم #مکمل_کلسیم #سه_ماهه_اول_بارداری #
09 اسفند 1400 08:10:59
666 بازدید
moshaver.mama
اغلب جفت در ماه های اول بارداری بصورت مارژینال هستش . ◀️یعنی جفت نزدیک دهانه رحم یا در مواردی کاملا روی دهانه رحم (پرویا) قرار داره 🔶️در این موارد به خانم باردار توصیه میکنم 📌استراحت کافی داشته باشه 📌پیاده روی نکنه 📌پله بالا و پایین نکنه 📌و نزدیکی نداشته باشه با بالا رفتن سن بارداری جفت کم کم بسمت بالا کشیده میشه و جای نگرانی نداره . نکته 👇 ◀️در مواردی که در ماه های اول بارداری طول دهانه رحم کوتاه باشه توصیه به سرکلاژ میشه . ولی بازم با انجام سرکلاژ سونو های بررسی دهانه رحم در طول بارداری انجام میشه و اگر طول سرویکس همچنان کوتاه باشه 🔻خانم باردار با وجود سرکلاژ همچنان باید رعایت کنه و تحرک نداشته باشه . . . مشاوره زنان /بارداری /زایمان 🌹 تعیین جنسیت جنین 👶 ویزیت حضوری /تلفنی /آنلاین 📍 @moshaver.mama . . . #سرکلاژ #سرکلاژ_دهانه_رحم #سرویکس #دهانه_رحم #دهانه_رحم_تخمدان #جفت #جفت_مارژینال #جفت_سرراهی #استراحت #استراحت_مطلق
22 آبان 1400 08:49:27
990 بازدید
باقری
3
9
نحوه تشکیل دوقلوی همسان
سلام 🔷️این پست راجب نحوه تشکیل دوقلویی همسان هستش 🔷️در آین دوقلویی سلول تخم بعد بارور شدن با اسپرم به دو قسمت مساوی تقسیم میشه و دو سلول تشکیل شده از لحاظ ساختار ژنتیکی کاملا بهم شبیه هستند 👶👶 🔶️در دوقلویی ناهمسان دو تا تخمک از تخمدانها آزاد میشه و توسط دو تا اسپرم مجزا بارور میشه این دوقلویی از لحاظ ساختار ژنتیکی کاملا متفاوت هستش 👶👶 📌مامانایی که دوقلو دارید دوقلوهاتون همسان هستن یا ناهمسان؟؟؟ @moshaver.mama #دوقلویی #دوقلو #حاملگی #حاملگی_دوقلویی #دوقلوهای_همسان #دوقلوهای_ناهمسان #جنین #بارداری