پست های مشابه

moshaver.mama

هفته یازدهم بارداری تمام اجزای جنین تشکیل شده و اندام تناسلی،کاملا شکل گرفته ◀️حرکات جنین شروع میشه ولی مادر نمیتونه این حرکات و متوجه بشه و حس کنه . 👈 بخاطر اینکه هنوز رحم در لگن قرار داره . ولی ممکن مادر حالت ضربان و زیر شکم حس کنه . 🔷️شما تو هفته ۱۱ و ۱۲ این حالت ضربان و حس می‌کردید؟؟؟ . . مشاوره /زنان /بارداری /زایمان 🌹 تعیین جنسیت نوزاد👶 ویزیت تلفنی / تصویری /آنلاین ❤ @moshaver.mama @moshaver.mama . . . #هفته_۱۱_بارداری #سه_ماهه_اول_بارداری #ماه_دوم #حاملگی_شیردهی #رشد_جنین #رشد_جنین_در_رحم_مادر #رشد #تکامل_تدریجی #تکامل_انسان #تکامل

20 آبان 1400 11:46:04

619 بازدید

moshaver.mama

سلام عزیزانم اینم پست درخواستی شما 📌حتما حتما اسلاید آخر و ببینید 😍👌 . 🔶️رنگ چشم جنین کاملا وراثتی هستش و نکات تغذیه ای که تو اسلاید ها گفته شده جنبه کمکی داره. . 📌برام کامنت بزارید کیا چشم بچه شون رنگی شده و عامل وراثتی در خودشون بوده یا اقوام درجه یک 👇 . . مشاوره/زنان/بارداری/زایمان/زناشویی تعیین جنسیت جنین♂️♀️ ویزیت/تلفنی/حضوری/آنلاین 🌷 @moshaver.mama . . . #رنگی_شدن_چشم #چشم_رنگی #رنگ_چشم #

21 آذر 1400 08:09:51

1698 بازدید

moshaver.mama

تست پاپ و تا چه زمانی فرصت داریم ببریم آزمایشگاه؟؟؟؟🤔 . تو نت خیلی مطالب زیادی نوشتن یه روز تا یک‌هفته 😮 . ولی من‌توصیه میکنم اگر تست پاپ انجام دادید و با خودتون بردید خونه در جای خشک نگهداری کنید و ظرف ۴۸ ساعت به آزمایشگاه برسونیدش 👌. . . . اگر در مورد مطلب خاصی دوست دارید پست بزاریم برامون کامنت کنید🌹 . مشاور زنان/مامایی حضوری/تلفنی @moshaver.mama . . . #زمان_مناسب #بهترین_زمان #

01 مرداد 1400 05:41:28

45 بازدید

moshaver.mama

شما هم در دوران بارداری ویار داشتید😥؟ . ویار اغلب از هفته ۶ بارداری تا هفته ۱۴ ادامه داره و بصورت تهوع و استفراغ خستگی و خواب آلودگی بروز میکنه 😴. . اگر تهوع و استفراغ زیاد دارید مهمترین نکته ای که باید رعایت کنید اینه که تو حجم کم و دفعات زیاد غذا میل کنید . ⛔از خوردن غذا با حجم زیاد پرهیز کنید ⛔غذاهای سرخ شده .ابکی میل نکنید. . . مشاوره حضوری تلفنی @moshaver.mama . . . #تهوع_بارداری #استفراغ #ویار_بارداری #تهوع_استفراغ

27 تیر 1400 12:55:11

226 بازدید

moshaver.mama

◀️خیلی از خانمها میان‌ مطب و بهم میگن میخوان روزه هاشونو کامل بگیرن و میخوان براشون دارویی تجویز کنیم که تو ماه رمضان پریود نشن . 📍بصورت کلی تجویز هر گونه دارویی هورمونی برای عقب افتادن پریود اصلا توصیه نمیشه چون در طول زمان روزه داری بدن دچار کم آبی و ضعف میشه و ممکن مصرف همزمان قرص هورمونی هم آسیب بیشتری به بدن بزنه . 📍و اما خانمی که آیودی داره 👇 مصرف همزمان قرص هورمونی با ایودی خیلی اشتباه و ممکن سیکل پریودی و کاملا بهم بریزه و تحت هیچ شرایطی توصیه نمیشه ❌. 📍زمانیکه خانم روش پیشگیری ایودی داره هر گونه قرص هورمونی اثری نداره و بدتر باعث بهم ریختگی کامل سیکل پریودی میشه . . 📌اگر در رابطه با این پست سوالی دارید کامنت بزارید👇. . . . مشاوره زنان/بارداری/زایمان/زناشویی تعیین جنسیت جنین 👶 ویزیت آنلاین/حضوری/تلفنی @moshaver.mama . 📌برآی ارتباط به شماره وات ساپ تو بیو پیج پیام بدید. . . . . #روش_جلوگیری_از_بارداری #آیودی_گذاری #آیودی #روش_پیشگیری_از_بارداری #قرص_هورمونی

15 فروردین 1401 09:58:20

58 بازدید

moshaver.mama

FERROMIN® KINDER شربت فرومین® کیندر حاوی آهن لیپوزومال (پیروفسفات)، فولیک‌اسید، سایر ویتامین‌های گروه B، ویتامین A و مس 🩸کمک به پیشگیری از کم‌خونی فقر آهن 🩸زیست دسترسی و جذب بالاتر 🩸عدم سیاه کردن دندان‌ها 🩸کاهش بروز عوارض گوارشی و یبوست 🩸کمک به ساخت گلبول‌های قرمز خون محصولی از KINDER بلژیک 🇧🇪 دارای پروانه‌ بهداشتی از وزارت بهداشت و قابل تهیه در داروخانه‌های معتبر سراسر کشور ☎️تلفن مشاوره علمی: ۷۵۹۴۸-۰۲۱ برای کسب اطلاعات بیشتر به پیج مد اکسپرس مراجعه کنید: @medexpress.ir @medexpress.ir @medespress.ir @medexpress.ir

03 آذر 1400 09:26:12

34 بازدید

باقری

3

40

نکات مهم سه ماهه سوم بارداری

سلام مامانا🤚 اینم پست نکات مهم سه ماهه ی سوم بارداری,,🤰 ,,👈بهم بگو الان چند ماهتون هستش ؟ و تو کدوم سه ماهه ی بارداری هستید ؟ ⬅️حتما پست رو تا انتها ببین و اگر سوالی داشتید کامنت بزارید,,👇 @moshaver.mama #سه_ماهه_سوم_بارداری #بارداری #حاملگی_بارداری_هفته_به_هفته #حاملگی_سالم #ماه_نهم_بارداری #نینی #علایم_زایمان

22 آبان 1403 19:43:35

سلام خانم دکتر من الان هفته 28 هستم جفتم پایین هست فیبروم دارم 2تا فشارم بالاست خطری نداره دکترگفته سزارین باید بشم

لیدا جوکار

-0 پاسخ

12 تیر 1404 22:48:27

سلام وقت بخیر آب دور امونیاک زیاد باشه خطرناک هست؟

مهسا

-0 پاسخ

15 تیر 1404 10:42:58

عالی

نعیمه

-0 پاسخ

شما میتوانید مطالب بیشتری از صفحات محتوایی و دیگر صفحات بامانو بخوانید

برای دسترسی نامحدود به مطالب و استفاده از امکانات دیگر اپلیکیشن بامانو مانند ساخت آلبوم خانوادگی، اپلیکیشن بامانو را نصب کنید. با عضو شدن شما از محتواهایی پشتیبانی میکنید که دوست دارید بیشتر از آن ها مطلع باشید

moshaver.mama

باقری

3

40

سلام مامانا🤚 اینم پست نکات مهم سه ماهه ی سوم بارداری,,🤰 ,,👈بهم بگو الان چند ماهتون هستش ؟ و تو کدوم سه ماهه ی بارداری هستید ؟ ⬅️حتما پست رو تا انتها ببین و اگر سوالی داشتید کامنت بزارید,,👇 @moshaver.mama #سه_ماهه_سوم_بارداری #بارداری #حاملگی_بارداری_هفته_به_هفته #حاملگی_سالم #ماه_نهم_بارداری #نینی #علایم_زایمان

سلام خانم دکتر من الان هفته 28 هستم جفتم پایین هست فیبروم دارم 2تا فشارم بالاست خطری نداره دکترگفته سزارین باید بشم لیدا جوکار

22 آبان 1403 19:43:35

-0 پاسخ

سلام وقت بخیر آب دور امونیاک زیاد باشه خطرناک هست؟ مهسا

12 تیر 1404 22:48:27

-0 پاسخ

عالی نعیمه

15 تیر 1404 10:42:58

-0 پاسخ

شما میتوانید مطالب بیشتری از صفحات محتوایی و دیگر صفحات بامانو بخوانید

برای دسترسی نامحدود به مطالب و استفاده از امکانات دیگر اپلیکیشن بامانو مانند ساخت آلبوم خانوادگی، اپلیکیشن بامانو را نصب کنید. با عضو شدن شما از محتواهایی پشتیبانی میکنید که دوست دارید بیشتر از آن ها مطلع باشید

پست های مشابه

برو به اپلیکیشن