بارداریگرام
دنبال کننده
162
پست
103
نعیمه انصاری- کارشناس مامایی بارداری🤰🏻 زایمان👩🏻⚕️ پس از زایمان 🤱🏻 نوزادان👶🏻
پست های مشابه
بارداریگرام
آخ که تو دنیا چیزی لطیف تر از پوست نوزاد وجود ندارن 😍😍😍😍😍 می دونید که این نوزاد عزیز ماهها توی آب شناور بوده، پس حسابی آب رفته زیر پوستش 😃 علاوه بر اون کلی هم لطیف و ظریف و شکننده ست، باید خیلی باهاش با احتیاط برخورد کنید. و یه نکته ای که دوباره هم باید بگم، بوس ممنوع ❌‼️ نذارید مدام هی نوزادتون رو بوس کنن، خیلی محترمانه بگید دوست عزیز من حتی خودمم دلم نمیاد بوسش کنم بسکه لطیفه آخه😍😍 ولی خودمونیما، میگه میشه یه همچین لعبتی رو دید و نبوسید؟☺️ . . . . #بوس #بوس_ممنوع #مراقبت_از_نوزاد #مراقبت_از_پوست_نوزاد #پوست #پوست_نوزاد #ورنیکس #حمام #بارداریگرام #نوزاد_بارداریگرام #پس_از_زایمان_بارداریگرام
02 اردیبهشت 1400 12:58:01
104 بازدید
بارداریگرام
خیلی از مادران باردار، خصوصا شکم اول ها دنبال راهی هستن که سزارین بشن! ولی اطلاعی ندارم که سزارین در چه شرایطی انجام میشه، تو این پست من بهتون کمک میکنم تا شرایط عمل سزارین رو متوجه بشید. قبل از شروع باید بگم که اینجا من نمیخوام بگم که سزارین خوبه یا بده، فقط راجع به شرایطش گفته میشه. ☑️ نکته اول اینکه انتخاب نوع زایمان به درخواست مادر قابل انجام هست، یعنی شما میتونید انتخاب کنید که سزارین بشید یا طبیعی زایمان کنید. ولی در بیمارستان های دولتی این امکان وجود نداره و شما اونجا باید طبیعی زایمان کنید مگر اینکه جز چنتا موردی باشه که ذکر کردم! ولی توی بیمارستان های خصوصی به راحتی سزارین بدون علت علمی و به درخواست مادر انجام میشه. پس اگر قصد زایمان به روش سزارین رو دارید باید از ابتدا با پزشکتون هماهنگ باشید و ایشون رو در جریان قرار بدید ☑️ دوم اینکه اگر زایمان قبلی شما سزارین بوده میتونید به راحتی تو بیمارستان های دولتی هم سزارین بشید و شامل جریمه نقدی نمیشه. ضمنا اگر اورژانس شدید پزشک کشیک بیمارستان موظف هست شمارو عمل کنه. ☑️ راجع به وزن بالای جنین جدیدا سخت گیری میشه بعضی بیمارستان های دولتی باید روشون کمیسیون تشکیل بشه تا قبول کنن که سزارین بشید! بعضی بیمارستان ها وزن بالای چهار کیلو، بعضی دیگه بالای چهار و نیم کیلو رو قبول میکنن. ☑️ بجز علت هایی که توی پست و کپشن ذکر شد علل دیگه هم هست که یه مقدار اختصاصی میشه مثلا ناهنجاری های جنینی قابل عمل جراحی مثل مننگومیوسل یا امفالوسل که ممکنه زایمان طبیعی شرایط ناهنجاری رو بدتر کنه هم شما این موضوع میشه... . . . . ⁉️نظرتون راجع به زایمان طبیعی اجباری تو بیمارستان های دولتی چیه؟؟؟ . . . . . . #زایمان_طبیعی #زایمان_سزارین #بیمارستان #بیمارستان_خصوصی #زایمان_بارداریگرام #بارداریگرام #زایمان_خوب #زایمان_آسان #شرایط_سزارین #سزارین_به_دلیل_پزشکی #سزارین_به_دلخواه
06 شهریور 1400 08:36:22
486 بازدید
بارداریگرام
خب بچه ها یکی از دغدغه های مامانای عزیز ریزش مو بعد از زایمان هست. خب تو دوران بارداری دوره تکامل مو طوری هست که اگر دقت کرده باشید موهای شما ریزش کمتر، استحکام و درخشش بیشتری دارن. این حالت تو کل دوران بارداری حفظ میشه و تو دوران پس از زایمان موها از خجالتمون در میان حسابی 😃 این حالت متاسفانه اجتناب ناپذیره و حداقل چهار ماه طول میکشه... و اینم بهتون بگم ارتباط زیادی با شیردهی نداره، پس شیردهی تون رو بخاطر این مسأله قطع نکنید. ☑️ راستی اگر میخواید مکملی شروع کنید حتما قبلش با پزشکتون مشورت کنید👌 ⁉️ شما تا حالا تجربه ریزش مو تو دوران شیردهی رو داشتید؟ اگه آره، براش چه کارایی کردید؟! . . . . . #شیردهی_صحیح #ریزش_مو #راهکار_ریزش_مو #پس_از_زایمان #ریزش_مو_پس_از_زایمان #زیباسازی #زیبایی #ترفند_زیبایی #بارداریگرام
07 شهریور 1400 05:10:06
126 بازدید
بارداریگرام
زایمان یکی از مهم ترین اتفاقات زندگی هر خانم محسوب میشه، در اینکه احتمالش خیلی کمه همه چیز مو به مو دقیقا همون چیزی بشه که میخوایم، ولی این دلیل نمیشه که براش برنامه ریزی و آمادگی نداشته باشیم. در هر کاری اگر هر چیزی درست در مکان و زمان خودش باشه، اون کار با کیفیت بالاتری صورت میگیره. خب حالا شاید مواردی که ذکر کردم براتون مبهم باشه، ولی راجع به تک تکشون یا پست گذاشتم، یا خواهم گذاشت. پس حتما یه نگاهی به پیج بندازید، خصوصا ستون مربوط به زایمان و پس از زایمان. سوالاتتون رو تو کامنت ها بپرسید حتما جواب میدم. . . . . #زایمان_طبیعی #زایمان_بارداریگرام #زایمان #برنامه_ریزی #برنامه_ریزی_زایمان #بیمارستان #مامای_همراه #ماماخصوصی_ماماهمراه #پزشک #متخصص_زنان #زایمان_در_آب
04 اردیبهشت 1400 13:30:33
828 بازدید
بارداریگرام
👩🏻⚕️🤰🏻👩🏻⚕️🤱🏻👩🏻⚕️ . . . در طول روز سه دسته پست گذاشته میشه، دسته اول راجع به بارداری، پست دوم اختصاص به زایمان داره و پست سوم برای جریانات پس از زایمان😊 . . . #بارداریگرام #بارداری #مراقبت_های_بارداری #زایمان_طبیعی #زایمان #مراقبت_پس_از_زایمان . . . . پیج دوم😊👌 @moshavere.zanan.va.mamaei @moshavere.zanan.va.mamaei @moshavere.zanan.va.mamaei @moshavere.zanan.va.mamaei @moshavere.zanan.va.mamaei @moshavere.zanan.va.mamaei
06 فروردین 1399 13:33:44
15 بازدید
بارداریگرام
👩🏻⚕️👩🏻⚕️👩🏻⚕️👩🏻⚕️👩🏻⚕️👩🏻⚕️👩🏻⚕️👩🏻⚕️👩🏻⚕️ تو روزای آخر شاید ندونید که چه موقع باید برید بیمارستان و مثلا اگر زودتر از حد موعد برید ممکنه شما رو نپذیرن و مجبور بشید دوباره برگردید و باز چند دقیقه بعد دوباره برید و این رفت و آمد ها شمارو خسته کنه و دیگه انرژی برای زایمان نداشته باشید. یا گر دیر تر از حد موعد برید ممکنه خطراتی برای خودتون یا بچتون داشته باشه. تست پایش حرکت جنین برای زمان هایی هست که خانم بارداری چند ساعت مثلا صبح تا ظهر حرکت بچش رو حس نمیکنه، اون زمان شما باید یه چیز شیرین مثلا بستنی بخورید یا اگر رژیم دیابتی دارید شیر یا نون رژیمی بخورید، بعدش به دست چپتون 45 دقیقه تا یک ساعت بخوابید، اگر تو این زمان حداقل دو بار حرکت خوب و واضح داشت که مشکلی نیست ولی اگر بازم حرکت نداشت به بیمارستان یه مطب پزشکتون برای بررسی و در صورت لزوم انجام نوار قلب جنین مراجعه کنید.از 32 هفته به بعد خیلی خوب باید حواستون به حرکت جنین باشه. . . . پیج دوم: @moshavere.zanan.va.mamaei @moshavere.zanan.va.mamaei @moshavere.zanan.va.mamaei @moshavere.zanan.va.mamaei @moshavere.zanan.va.mamaei . . . . #زایمان #زایمان_بارداریگرام #مامایی #دانشجومامایی #وقت_زایمان #زمان_زایمان #سزارین #زایمان_طبیعی #حرکت_جنین #خونریزی_بارداری
14 فروردین 1399 11:03:07
421 بازدید
نعیمه انصاری
0
8
اگر حالا تو این شرایط بیماری دوست ندارید مدام برید بیرون و آتلیه رفتن براتون مقدور نیست، خیلی راحت با این ایده ها عکس های خوشگل و جذاب از نی نیتون بگیرید،😍 همه اینا با دوربین گوشی هم قابل گرفتن هستن. این همه برنامه های مختلف برای فیلتر عکس هم وجود داره که دیگه نیاز نباشه خودتون ادیت کنید. اگر همچین عکس هایی گرفتید حتما برام بفرستید تا استوری کنم. 😍♥️ . . . . #عکاسی #عکس #عکاسی_از_نوزاد #عکاسی_با_موبایل #فیلتر #نینی_خوشگل #نوزاد #نوزاد_بارداریگرام #پس_از_زایمان_بارداریگرام #بارداریگرام #آتلیه