momidwifery
دنبال کننده
315
پست
311
مائده هراتی/ ماما اینجا همه مامان می شن و یه بارداری عالی رو تجربه می کنن
پست های مشابه
momidwifery
اولین سوالی که تو ذهنت بعد دیدن این پست میاد اینه که زرشک و زعفرون که روی پلو میریزیم باعث سقط میشه؟ نه عزیزم، هیچ کدوم از این موادغذایی از جمله زرشک و زعفرون در حد تعادل منجر به سقط نمیشن... پس میتونی راحت زرشک پلو با مرغ یا پلو زعفرونی یا شله زرد و... بخوری موادغذایی دیگه هم مثل کنجد، دارچین، کافئین، آناناس در صورتی منجر به سقط میشن که بیش از حد مصرف کنی❗ راستی، حتی اگه اقدام کردی به بارداری باید حواست به این موضوع و کوچولوی آیندت باشه🥰 حتما سیو کن که گمش نکنی💕 اگه از اکسپلور میای پستهای دیگه هم ببین که خیلی کاربردیه😇💜 #سقط_جنین #سقط_مکرر #سقط_کردن #سقط #سه_ماهه_اول_بارداری #اقدام_به_بارداری #آزمایش_بارداری #خبر_بارداری #بی_بی_چک #باردارشدن #شیاف_پروژسترون ##باروری_سالم #بارداری_سالم #تغدیه_دوران_بارداری #وزن_بارداری #جنین_سالم
12 اردیبهشت 1401 16:59:30
910 بازدید
momidwifery
. اگه از اکسپلور میای پستهای دیگه رو هم ببین که خیلی به دردت میخوره😍 سوالی هم داشتی میتونی دایرکت بپرسی💕 شب سرد زمستونیتون بخیر قشنگای من😍❄ پست ورق زدنیه🌱 برای داشتن فرزند سالم و باهوش حتما باید آزمایش تیروئید رو بدی تا اگه کمکاری یا پرکاری تیروئید داری برات قرص تجویز بشه تا با مقدار نرمال هورمون تیروئیدی وارد بارداری بشی😌 از اونجایی که معمولا هفته هفت و هشت بارداری بلکه دیرتر برای ویزیت اول مراجعه میشه اگه مشکل تیروئید داشته باشی جنین تا اون زمان دچار مشکل میشه🥲 پست امشب خیلی مهمهها برای هرکی که دوستش داری بفرست تا بتونه نینی سالم داشته باشه💜 #آزمایش_هورمونی #آزمایش_تیروئید #اقدامات_قبل_بارداری #کمکاری_تیروئید #اقدام_برای_بارداری #اقدام_بارداری #اقدام_به_بارداری #پرکاری_تیرویید #پرکاری_تیروئید #کم_کاری_تیرویید #مشکلات_تیروئید_در_بارداری #آزمایشات_قبل_از_بارداری #بارداری_سلامت #افزایش_هوش_جنین #عقب_ماندگی_ذهنی #تیروئید_بارداری #قبل_بارداری #باردارشدن #روز_تخمکگذاری
03 دی 1400 17:56:17
24 بازدید
momidwifery
برای آنکه تویی نو وتازه از تو، ظهور کند؛ باید برای تحمل سختی ها و درد ها آماده باشی... درد، درد است چه در آب چه زیر تیغ جراحی🥲 #زایمان_در_آب تجربشو داشتین؟😍 نظرتون؟🥰 لایک یادتون نره🤍 #زایمان_طبیعی #زایمان_فیزیولوژیک #زایمان_آسان #زایمان_سزارین #مامایی #حس_خوب_مادری #درد_زایمان #مادرانه #دانشجوی_مامایی #کاهش_درد_زایمان #مهر_مادری #مادر_شدن #گریه_نوزاد #نجوای_عاشقانه#محبت_مادری#مادر_فرزندی #waterbirth #naturaldelivery #birthpain #midwiferystudent #cesariandelivery #midwife
03 اسفند 1399 17:40:04
11 بازدید
momidwifery
. سلاممم رفقا😍🙋♀️ شبتون بخیر خیلی از خانوما بین دوتا پریودشون یا چند روز قبل قاعدگیشون دچار لکهبینی میشن پست رو ورق بزنید و دلایلش رو ببینین🤩 شما تجربه لکه بینی رو دارین؟ علتش چی بوده؟ اگه پست امشب به دردت خورد قلبو قرمز کن، سیوش کن تا گمش نکنی😙 دوستتون دارم💕 #لکه_بینی_بانوان #لکه_بینی_بین_قاعدگی #لکه_بینی #پریود_نشدن #اختلالات_هورمونی #پریود_زنان #لکه_بینی_قبل_از_قاعدگی #قاعدگی_شدید #قاعدگی_نامنظم #لانه_گزینی #تخمکگذاری #تخمدان_پلیکیستیک #کیستتخمدان #اندومتریوز #قرص_جلوگیری_از_بارداری #علت_لکه_بینی #فیبروم_رحمی #پولیپ_رحم
28 آذر 1400 16:58:44
30 بازدید
momidwifery
. سلام به همگی🙈🙋♀️ پست ورق زدنیست🌱 این رو هم اضافه کنم که نشانه های اندومتریوز با یائسگی به طور کامل از بین میرن، به شرط اینکه در حال مصرف استروژن نباشین! این پست رو برای دوستات هم بفرست تا مثل تو آگاه تر زندگی کنن😍🥰 مرسی از حمایت همیشگیت💕 #اندومتریوز #آندومتریوز #اندومتریوز_تخمدان #کیست_تخمدان #کیست_شکلاتی #علائم_اندومتریوز #مشکلات_زنان #بیماری_زنان #درد_در_رابطه_جنسی #درد_شدید_قاعدگی #درد_لگنی #درد_لگن #درد_قاعدگی #لکه_بینی_قبل_از_قاعدگی #ناباروری_نازایی #ناباروری_در_زنان #درمان_اندومتریوز #خونریزی_شدید_قاعدگی #مشاوره_مامايی
02 دی 1400 16:01:46
6 بازدید
momidwifery
مامان شدن یعنی حالا دیگه تنها نیستی😍 و یه همدم کوچولو داری... که کافیه دستتو بذاری رو دلت و کلی باهاش حرف بزنی🥰 و آروم آروم به آرامش برسی... مامان شدن یعنی نه ماه نچشیدن یک خواب آسان، یعنی نصف شب بلند شدن که مبادا بد خوابیده باشی و نی نیت یه وقت ناراحت شده باشه🥺 مامان شدن یعنی هر روز فکر میکنی فسقلیت شکل خودته یا باباش🙄 مامان شدن یعنی عشق، اشک، امید... #مادرشدن #مادربودن #بارداری #نینی #۹ماه_انتظار #مامان_و_نی_نی #مامان_شدن #مادری #مادرفرزندی #هدیه_خدا #مامایی #عشق #اشک #امید #انتظار_شیرین #همدم #mother #being_mother #pregnancy #midwiferystudent
09 دی 1399 16:38:03
6 بازدید
مائده
4
8
طبیعی یا سزارین؟
@momidwifery اگه تجربه زایمان داری چه طبیعی چه سزارین تو کامنتا برامون بنویس:😍👇 از زایمانت راضی بودی؟ اگه آره چرا؟ اگه نه چرا؟ برگردی عقب هم همین زایمان رو انتخاب میکنی؟👀 اگه تجربه زایمان نداری برامون بنویس: انتخابت برای زایمان طبیعیه یا سزارین؟ چرا؟🥰 هم زایمان طبیعی و هم سزارین در شرایط مختلف میتونن انتخاب درست یا غلطی باشن😊 زایمان طبیعی وقتی بهترین انتخابه که مادر و جنین هیچ مشکلی نداشته باشن و همه چیز طبیعی باشه❗ زایمان سزارین هم میتونه بهترین انتخاب باشه وقتیکه جنین یا مادر در خطرن یا امکان زایمان طبیعی وجود نداره❗ شاید شماهم زایمان طبیعی رو برای خودتون وحشتناک و بزرگ کرده باشین و فکر کنید دردش در برابر زایمان سزارین خیلی بیشتره دوست قشنگم، قبول دارم زایمان طبیعی درد خیلی داره اما کی گفته که زایمان سزارین بی درده؟ تفاوت زایمان طبیعی و سزارین اینه که زایمان طبیعی قبلش درد، زیاده اما بعد تولد نینی راحت میتونید بغلش کنید، بهش شیر بدین و بعد، کاراتونو به راحتی انجام بدین درحالیکه زایمان سزارین قبلش دردی وجود نداره اما بعد تولد نینی، به حدی زیاده که حتی نمیشه کارهای شخصی رو انجام داد یا راحت نینی رو بغل کرد😥 فقط درد نیست... تو زایمان سزارین شکمت دیر به حالت اول برمیگرده و جای بخیه روی شکمت میمونه شاید بگی زایمان طبیعی هم برش میخوره! باید بدونی که در زایمان طبیعی همه برش نمیخورن تازه اگه هم بخورن با بی حسیه و هیچ دردی رو متوجه نمیشین یه برش خیلی کوچیکه که راحت ترمیم میشه درحالیکه در سزارین ۷ لایه شکم باز میشه میدونستی همین باز شدن شکم میتونه باعث شه دچار چسبندگی بشی و برای بارداری های بعدت دچار مشکل بشی حتی بیهوشی سزارین میتونه باعث شه درد کمر تا مدت ها دست از سرت بر نداره🥲 یادت باشه خدا مسیر واژن رو برای خروج جنین تعبیه کرده و بنای خلقته با پیشرفت علم سزارین اومد تا در شرایطی که امکان زایمان طبیعی نیست به حفظ حیات مادر و جنین کمک کنه اما قرار نبود روش اصلی زایمان بشه! یادت باشه اگه سزارین رو به خاطر ترس از طبیعی انتخاب کردی ظلم بزرگی به خودت و کوچولوت کردی ولی اگه از سر آگاهی بوده انتخابت درسته هرکس مختاره برای بدن و فرزندش با آگاهی کامل تصمیم بگیره💜 من وظیفم آگاه کردن توئه هیچکس حق نداره تورو مجبور کنه🥰 #زایمان_طبیعی_بدون_درد #زایمان_طبیعی #زایمان_سزارین #زایمان_زودرس #زایمان_طبیعی_سزارین #طبیعی_یا_سزارین #زایمان_راحت #زایمان_آسان #عوارض_سزارین_و_بیهوشی ##سزارین_اورژانسی #سزارین_انتخابی #سزارین_سلامت #سزارین_کودک_مادر
14 مرداد 1402 15:41:38
من با کلی تحقیق و سرچ توی مقالات علمی، خوندن بیش از ۵۰۰ تجربه زایمان در وبسایتهای تجربه نگاری مادرانه و تماشای دهها ویدئوی زایمان طبیعی و سزارین بالاخره در مورد نوع زایمانم تصمیم گرفتم: زایمان طبیعی! انصافا تجربه سختی بود اما حالا فقط حس شادی و رضایتش یادم مونده اگر بازهم بخوام برگردم به عقب همین انتخاب رو میکنم
راضیه مقدم