پست های مشابه

mama_jaann

سلام امشب ي غذا اوردم راحت و خوشمزه با٣قلم ماده غذايي🤓😊 لطفا اول لايك كن تا انرژي بگيرم❤️سيوش كن كه به دردت ميخوره و حتما بفرست به يكي از دوستات🥰 يتيمچه(+٨) كدو سبز:نصف عدد گوجه:١عدد🍅 پياز:١عدد كوچك🧅 اول پياز رو با كره 🧈تفت دادم و بعد گوجه🍅 رو ريختم و در قابلمه رو گذاشتم تا گوجه له بشه و آب بندازه و بعد كدو رو بهش اضافه كردم و يك استكان آب بهش ريختم و گذاشتم تا كدو خوب له بشه و اب غذا كشيده بشه وقتي ابش كشيده شد كمي باز تفت بديد تا خوب جا بيفته👌🏻شايد باورتون نشه گوجه و كدو بتونه انقدر خوشمزه باشه🥺 اگه واسه خودتون ميخوايد درست كنيد ميتونيد بادمجان هم بهش اضافه كنيد كه عالي ميشه😍😍باچند قطره ليمو ترش شما رو تنها ميزارم نوش جان😎😘😘 كدو از ٦ماهگي مجازه و ميتونيد به غذاي بچه ها اضافه كنيد.❤️ #غذاي_كمكي_كودك #غذاي_خانگي #غذاي_كودك #غذاي_سبزيجات #وزنگيري_كودك #آموزش_غذا #آموزش_آنلاین @mama_jaann

15 آذر 1399 17:12:33

122 بازدید

mama_jaann

نوع دیگر رفلاکس که در آن محتویات معده به پشت حنجره،پشت گلو ومجاری بینی راه می یابد اما از دهان خارج نمی شود بدلیل اینکه اینکه این رفلاکس علایم بیرونی و آشکار ندارد به آن رفلاکس پنهان گفته می شود. محتویات هضم شده معده به جای آمدن به دهان و بیرون ریختن از آن که در رفلاکس آشکار اتفاق می افتد بالا آمده و مجددا به معده باز می گردد.واین امر تشخیص این نوع رفلاکس را دشوار می کند. علایم این نوع رفلاکس شامل: خس خس سینه قوس دادن و کمانی کردن بدن جویدن زبان گریه کردن هنگام غذا خوردن امتناع از خوردن شیر در صورت مشاهده هریک‌از علایم فوق بهتر است به پزشک مراجعه شود. #پزشک #مادرشو #رفلاکس_غذای_کودک #مامان #مامایی #شیرخوار

08 مهر 1399 14:52:26

299 بازدید

mama_jaann

سلام شبتون بخیر😍 این هم پست مخصوص مامانایی که همیشه میگن بچه مون لبنیات نمیخوره😪 کلی خوراکی هست که میتونید ازشون کلسیم مورد نیاز کوچولوتون رو تامین کنید و استخوان های محکم و سالمی داشته باشن🥰😍😍 اگه واست مفيد بود لا.يك كن و بفرست واسه دوستات تا اونا هم استفاده كنند🥰 🌷اگر از اکسپلور میای حتما فا..لوکن اینجا قراره کلی چیز یاد بگیریم❤️☀️ @mama_jaann @mama_jaann #غذای_کودک #کودک_سالم #غذای_کمکی_کودک #المپیک۲۰۲۰

03 مرداد 1400 16:48:25

58 بازدید

mama_jaann

شعر پاييز🍂🍁🌦🌧☔️ #شعر_کودکانه #پاييز🍁 #بارانی #كودك_شاد #كودك_سالم #غذاي_كودك #شادشو #برگ_پاییزی @mama_jaann @mama_jaann

22 مهر 1399 08:43:10

57 بازدید

mama_jaann

اخ كه من واسش غش كردم😅😍😍😍 ممنون كه اون قلب بي رنگ رو واسم رنگي مي كني❤️ كوچولوهاي شما حموم و آب بازي رو دوست دارن يا نه ازش فراري ند؟؟؟😄 بياين و تو كامنت تجربه حمام كردن كوچولوتون براي اولين بار يا خاطرات خنده دار حمامي رو واسمون تعريف كنيد😁🌹 #كودك_شاد #مادرم #بازي #خنده_کودک #بچه_داری @mama_jaann

27 مهر 1399 17:59:39

11 بازدید

mama_jaann

سلام ظهرتون بخیر✋🏻✌🏻 این هم ی غذای پلویی خوشمزه و راحت که از این به بعد میشه عضو همیشگی لیست غذاهاتون😍😍😍 عدس پلو دارچینی(+۱۰) برنج ایرانی:نصف پیمانه دارچین:۲قاشق مرباخوري عدس:۲قاشق غذاخوري سیب زمینی:نصف عدد کره یا روغن مایع 🌸🌺اول بزارید عدس با آب بپزه بعد از اینکه پخت اب برنج رو بزارید و وقتی جوش اومد برنج و بهش اضافه کنید و یک دقیقه آخر عدس پخته رو به همراه آبی که داره به برنج اضافه کنید(اگه واسه بچه میخواید بزارید بیشتر برنج جوش بخوره) بعد ابکش کنید و ته قابلمه روغن بریزید و سیب زمینی بچینید و یک لایه برنج و عدس و روش دارچین بپاشید🥰🥰 وقتی دم کشید روش کره یا روغن مایع بدید این غذا رو باید ی کم چرب و چیلی خورد😝 ✅نکته: سالاد شیرازی یا ماست فراموش نشه😀 ته دیگ سیب زمینی ش معرکه ست😁 دارچین رو میتوینداز۶ماهگی کمی داخل غذا بچه ها بریزید اما این غذا چون پر دارچین هست و نمیشه کته کرد پس بهتره از ۱۰ماهگی بدید.🤩 اگه واست مفيد بود لا.يك كن و بفرست واسه دوستات تا اونا هم استفاده كنند🥰 🌷اگر از اکسپلور میای حتما فا..لوکن اینجا قراره کلی چیز یاد بگیریم❤️☀️ @mama_jaann @mama_jaann 🥰این هم پیج دومم که کلی پرسش و پاسخ واستون میزارم🤩 @mama_jaann2 @mama_jaann2 #غذای_کودک #تغذیه_کودک #غذای_کمکی #غذای_تکمیلی_کودک

14 مرداد 1400 11:14:00

169 بازدید

Fatemeh Nabavi

4

12

به کودکم شیر محلی بدهم یا پاستوریزه؟

سلام🕊 ✅اقا این پست دیگه اتمام حجتِ انتخاب دیگه با خودتون(واقعا هنوز میخوای شیرمحلی رو‌انتخاب کنی؟؟!)🤨 این شایعات وایتکس و نگهدارنده داخل شیرها رو هم همینجا از ذهنتون پاک کنید لطفا😎 تنها مزیت شیرهای محلی فقط طعم ش هست که اونم بخاطر چربی بالایی که داره هست🥵پس به ریسک باکتری هاش نمی ارزه😅 اگه از اکسپلور میای پیش ما بمون✅😍 @mama_jaann @mama_jaann #شیر_مادر #شیر_پاستوریزه #تغذیه_کودکان #غذای_کودک_مقوی #وزنگیری_کودک #کودک_سالم #کودک_خلاق #کودک_باهوش #غذای_کودک

19 آذر 1401 08:51:18

من فقط محلیشو دوست دارم😍 از گاو و گوسفندای خودمون

fatemah

-0 پاسخ

30 خرداد 1402 19:14:43

پاستوریزه. ولی همیشه دوست داشتم از لبنیات محلی هم استفاده کنم.

Maryam

-0 پاسخ

22 آذر 1402 16:32:15

اگه شیر محلی به مدت ۵ دقیقه بجوشه تمام میکروب هاش از بین میره

زکیه

-0 پاسخ

27 آذر 1402 00:20:23

پس چیه که میگن اگر شیرو به ۷۴درجه برسونید،۵دقیقه بمونه و بعد سریع سردش کنین پاستوریزه میشه ....

ن

-0 پاسخ

شما میتوانید مطالب بیشتری از صفحات محتوایی و دیگر صفحات بامانو بخوانید

برای دسترسی نامحدود به مطالب و استفاده از امکانات دیگر اپلیکیشن بامانو مانند ساخت آلبوم خانوادگی، اپلیکیشن بامانو را نصب کنید. با عضو شدن شما از محتواهایی پشتیبانی میکنید که دوست دارید بیشتر از آن ها مطلع باشید

mama_jaann

Fatemeh Nabavi

4

12

سلام🕊 ✅اقا این پست دیگه اتمام حجتِ انتخاب دیگه با خودتون(واقعا هنوز میخوای شیرمحلی رو‌انتخاب کنی؟؟!)🤨 این شایعات وایتکس و نگهدارنده داخل شیرها رو هم همینجا از ذهنتون پاک کنید لطفا😎 تنها مزیت شیرهای محلی فقط طعم ش هست که اونم بخاطر چربی بالایی که داره هست🥵پس به ریسک باکتری هاش نمی ارزه😅 اگه از اکسپلور میای پیش ما بمون✅😍 @mama_jaann @mama_jaann #شیر_مادر #شیر_پاستوریزه #تغذیه_کودکان #غذای_کودک_مقوی #وزنگیری_کودک #کودک_سالم #کودک_خلاق #کودک_باهوش #غذای_کودک

من فقط محلیشو دوست دارم😍 از گاو و گوسفندای خودمون fatemah

19 آذر 1401 08:51:18

-0 پاسخ

پاستوریزه. ولی همیشه دوست داشتم از لبنیات محلی هم استفاده کنم. Maryam

30 خرداد 1402 19:14:43

-0 پاسخ

اگه شیر محلی به مدت ۵ دقیقه بجوشه تمام میکروب هاش از بین میره زکیه

22 آذر 1402 16:32:15

-0 پاسخ

پس چیه که میگن اگر شیرو به ۷۴درجه برسونید،۵دقیقه بمونه و بعد سریع سردش کنین پاستوریزه میشه .... ن

27 آذر 1402 00:20:23

-0 پاسخ

شما میتوانید مطالب بیشتری از صفحات محتوایی و دیگر صفحات بامانو بخوانید

برای دسترسی نامحدود به مطالب و استفاده از امکانات دیگر اپلیکیشن بامانو مانند ساخت آلبوم خانوادگی، اپلیکیشن بامانو را نصب کنید. با عضو شدن شما از محتواهایی پشتیبانی میکنید که دوست دارید بیشتر از آن ها مطلع باشید

پست های مشابه

برو به اپلیکیشن