پست های مشابه

mama_jaann

سلام مامانا این هم بهترین زمان مصرف مکمل های مختلف که خیلی سوال کردید:👌🏻 ✅چون معمولا بچه ها معدشون خالی نیست آهن رو میتونید یک تا ساعت بعد از شام،آخر شب که دیگه قرار نیست غذا یا وعده ی خیلی سنگینی خورده بشه مصرف کنید.و حدود نیم ساعت با شیر فاصله داشته باشه.👌🏻👍🏻 ✳️برای پیشگیری از سیاه شدن دندان های کودک با قطره آهن پست پیشگیری از سیاه شدن دندان در هایلایت مراقبت دندان رو ببنید. اگه از اكسپلور مياي حتما فالوو كن اينجاقراره خيلي چيزا باهم ياد بگيريم🥰😍 #مکمل_غذایی #مولتی_ویتامین #غذای_کودک #قطره_آهن #کودک #کودک_باهوش @mama_jaann

01 اسفند 1399 17:18:53

78 بازدید

mama_jaann

سلام مهربونا ممنون كه هميشه ازم حمايت ميكنيد😍😘 امشب غذاي اصلي يا حتي ميشه گفت ي ميان وعده اوردم واستون كه خيلي هيجان انگيز و خوشمزه ست🥰😋 ✳️فرني كدو حلوايي(+٦) آرد برنج:١قاشق غذاخوري كدو حلوايي:يك تكه كوچك آبگوشت يا آب مرغ:نصف استكان كره:١٥گرم پوست كدو ها رو بگيريد و بزاريد تا با آب بپزه.بعد از پخت خوب له كنيد(ميكسر يا چنگال).آردبرنج و داخل آب گوشت يا آب ساده سرد حل كنيد بعد كدو ها رو بهش اضافه كنيد و مرتب هم بزيند تا ته نگيره وقتي به غلظت دلخواه تون رسيد كره رو اضافه كنيد و از حرارت برداريد. اگه كدو حلوايي تون خيلي شيرين نيست ميتونيد ي تكه نبات داخل ش بندازيد تا شيرين بشه.😋😀 ✅آرد برنج خانگي هم كه قبلا بهتون ياد دادم اگه نديدي هايلايت غذاي ٦ماهگي رو ببين.💯 خيلي لطيف و خوشمزه و مقوي ميشه👍🏻💪🏻نوش جان🌹🌹 #غذاي_كمكي_كودك #غذاي_كودك #فرني #كدوحلوايي #غذاي_خانگي #غذاي_بچه @mama_jaann

18 بهمن 1399 17:07:05

472 بازدید

mama_jaann

سلام این هم پست ایودی که قولش رو بهتون داده بودم،ورق بزنید😍🌷 ⁉️بهترین زمان جایگذاری! اگر جایگذاری را در ۷ روز دوره قاعدگی انجام ندهید، پزشک یا ماما قبل از اقدام به جایگذاری یک تست حاملگی می گیرد تا احتمال حاملگی را رد کند. ✳️نحوه گذاشتن آی یو دی: در این مرحله، پزشک با اسپکولوم که شبیه به منقار اردک است، واژن را باز نگه می دارد. این وسیله وارد واژن شده و سپس تیغه های آن را باز کرده و با استفاده از زائده ای که روی دسته آن قرار دارد، آن را باز نگه می دارند.وپس از اندازه گیری سایز رحم ایودی،ایودی را وارد رحم کرده و سپس اسپکولوم را خارج میکند. ✅جایگذاری در مطب انجام میشود و درد زیادی ندارد.و بلافاصله می توانید به ادامه ی کارهای خود بپردازید. نخی که در واژن شما آویزان می ماند هیچگونه مزاحمتی برای شما ندارد. معایب گفته شده برای همه اتفاق نمی افتد و لازم نیست که نگران جایگذاری باشید. اگه واست مفيد بود لا.يك كن و بفرست واسه دوستات تا اونا هم استفاده كنند🥰 🌷اگر از اکسپلور میای حتما فا..لوکن اینجا قراره کلی چیز یاد بگیریم❤️☀️ ‏@mama_jaann ‏@mama_jaann #بیماری_زنان #مادر #کودک #بارداری #پیشگیری_از_بارداری #آیودی_گذاری #كودك_شاد #iud

24 اردیبهشت 1400 16:24:53

18 بازدید

mama_jaann

سلام ✋🏻 ماماجان اومده با ي پست كاربرديه ديگه🤩😍 ✅از وقتي كه دندان آسياب 🦷در بياد مسواك زدن الزاميه،قبل از اون ميتونيد از مسواك هاي انگشتي،يا گاز استريل استفاده كنيد.💛 🌱ويژگي هاي گفته شده مخصوص مسواك كودكان تا سن ٦سالگي هست و زماني كه دندان هاي دائمي رويش پيدا مي كنن ديگه مسواك هاي softجوابگو نیستند.✅ ⛄️زمان تعویض مسواک:هر زمان که موهای مسواک کج،سایيده و زبر شدن باید تعویض بشه که معمولا بخاطر دندان زدن و مک زدن مسواک توسط بچه ها این اتفاق به سرعت رخ میده.♻️ لطفا لا..يك كنيد و براي دوستاتون ارسال كنيد.🌈🌦 🎀پيج مون رو از دست نده دوست عزيز🎈🎀 @mama_jaann @mama_jaann @mama_jaann #مراقبت_كودك #دندانپزشكي_اطفال #دندان #مسواك_كودك #غذاي_كودك #لباس_كودك #كاپشن_كودك #تغذيه_كودك #غذاي_كودك

22 آبان 1400 17:36:34

100 بازدید

mama_jaann

08 مهر 1399 13:16:58

29 بازدید

mama_jaann

🔶علائم ادرار سوختگی ✅راش ناحیۀ پوشک می‌تواند خفیف به شکل چند جوش قرمز و زبر در یک ناحیۀ کوچک باشد یا گسترده‌تر شامل جوش‌های دردناک و قرمزی که به شکم و ران کودک گسترش یافته است. برخی از علائم دیگر ادرار سوختگی شامل موارد زیر است: * التهاب یا قرمزی پوست کودک در ناحیۀ زیر پوشک * تورم پوست زیر ناحیۀ پوشک * گرم بودن پوست ناحیۀ زیر پوشک هنگام لمس کردن نوزاد 🔶دلایل ایجاد راش پوشک یا ادرار سوختگی ۱-رطوبت ۲-حساسیت شیمیایی:به پوشک یا دستمال مرطوب ۳-غذاهای جدید ۴-آنتی بیوتیک‌ها ✅کرم‌های گفته شده در پست بدون نسخه پزشک قابل استفاده هستند و‌هم برای جلوگیری از ادرار سوختگی و هم برای مراحل اولیه سوختگی موثرند امااگر بعد از چندروز مصرف پوست بهتر نشد حتما به متخصص اطفال مراجعه کنید.‼️ ⚠️از دستمال مرطوب به خاطر ایجاد حساسیت استفاده نکنید.⛔️ ⚠️داروهایی که حاوی کورتون هستند مثل هیدروکورتیزون ،بتامتازون وتریامسینولون ان ان ‌را‌ بدون نسخه پزشک مصرف نکنید.⛔️ ⚠️کرم های ضدقارج و آنتی بیوتیکی بدون تجویز پزشک ممنوع⛔️ ✅کالاندولا برای سوختگی جزیی موثر است ولی چون غلیظ نیست محافظت خوبی از پوست نمی کنه. ⁉️من خودم از سودوکرم استفاده می کنم و واقعا ازش راضی هستم شما از کدوم‌مدل پماد استفاده کردید و راضی بودید؟؟ 🌷اگر از اکسپلور میای حتما فا..لوکن اینجا قراره کلی چیز یاد بگیریم❤️☀️ @mama_jaann @mama_jaann 🥰این هم پیج دومم که کلی پرسش و پاسخ واستون میزارم🤩 @mama_jaann2 @mama_jaann2 #پماد_سوختگی #ادرار_سوختگی_کودک #ادرارسوختگی #غذای_کودک #غذاي_كودك #تغذيه_كودك #تغذيه_بچه

22 شهریور 1400 08:56:12

174 بازدید

Fatemeh Nabavi

4

12

به کودکم شیر محلی بدهم یا پاستوریزه؟

سلام🕊 ✅اقا این پست دیگه اتمام حجتِ انتخاب دیگه با خودتون(واقعا هنوز میخوای شیرمحلی رو‌انتخاب کنی؟؟!)🤨 این شایعات وایتکس و نگهدارنده داخل شیرها رو هم همینجا از ذهنتون پاک کنید لطفا😎 تنها مزیت شیرهای محلی فقط طعم ش هست که اونم بخاطر چربی بالایی که داره هست🥵پس به ریسک باکتری هاش نمی ارزه😅 اگه از اکسپلور میای پیش ما بمون✅😍 @mama_jaann @mama_jaann #شیر_مادر #شیر_پاستوریزه #تغذیه_کودکان #غذای_کودک_مقوی #وزنگیری_کودک #کودک_سالم #کودک_خلاق #کودک_باهوش #غذای_کودک

19 آذر 1401 08:51:18

من فقط محلیشو دوست دارم😍 از گاو و گوسفندای خودمون

fatemah

-0 پاسخ

30 خرداد 1402 19:14:43

پاستوریزه. ولی همیشه دوست داشتم از لبنیات محلی هم استفاده کنم.

Maryam

-0 پاسخ

22 آذر 1402 16:32:15

اگه شیر محلی به مدت ۵ دقیقه بجوشه تمام میکروب هاش از بین میره

زکیه

-0 پاسخ

27 آذر 1402 00:20:23

پس چیه که میگن اگر شیرو به ۷۴درجه برسونید،۵دقیقه بمونه و بعد سریع سردش کنین پاستوریزه میشه ....

ن

-0 پاسخ

شما میتوانید مطالب بیشتری از صفحات محتوایی و دیگر صفحات بامانو بخوانید

برای دسترسی نامحدود به مطالب و استفاده از امکانات دیگر اپلیکیشن بامانو مانند ساخت آلبوم خانوادگی، اپلیکیشن بامانو را نصب کنید. با عضو شدن شما از محتواهایی پشتیبانی میکنید که دوست دارید بیشتر از آن ها مطلع باشید

mama_jaann

Fatemeh Nabavi

4

12

سلام🕊 ✅اقا این پست دیگه اتمام حجتِ انتخاب دیگه با خودتون(واقعا هنوز میخوای شیرمحلی رو‌انتخاب کنی؟؟!)🤨 این شایعات وایتکس و نگهدارنده داخل شیرها رو هم همینجا از ذهنتون پاک کنید لطفا😎 تنها مزیت شیرهای محلی فقط طعم ش هست که اونم بخاطر چربی بالایی که داره هست🥵پس به ریسک باکتری هاش نمی ارزه😅 اگه از اکسپلور میای پیش ما بمون✅😍 @mama_jaann @mama_jaann #شیر_مادر #شیر_پاستوریزه #تغذیه_کودکان #غذای_کودک_مقوی #وزنگیری_کودک #کودک_سالم #کودک_خلاق #کودک_باهوش #غذای_کودک

من فقط محلیشو دوست دارم😍 از گاو و گوسفندای خودمون fatemah

19 آذر 1401 08:51:18

-0 پاسخ

پاستوریزه. ولی همیشه دوست داشتم از لبنیات محلی هم استفاده کنم. Maryam

30 خرداد 1402 19:14:43

-0 پاسخ

اگه شیر محلی به مدت ۵ دقیقه بجوشه تمام میکروب هاش از بین میره زکیه

22 آذر 1402 16:32:15

-0 پاسخ

پس چیه که میگن اگر شیرو به ۷۴درجه برسونید،۵دقیقه بمونه و بعد سریع سردش کنین پاستوریزه میشه .... ن

27 آذر 1402 00:20:23

-0 پاسخ

شما میتوانید مطالب بیشتری از صفحات محتوایی و دیگر صفحات بامانو بخوانید

برای دسترسی نامحدود به مطالب و استفاده از امکانات دیگر اپلیکیشن بامانو مانند ساخت آلبوم خانوادگی، اپلیکیشن بامانو را نصب کنید. با عضو شدن شما از محتواهایی پشتیبانی میکنید که دوست دارید بیشتر از آن ها مطلع باشید

پست های مشابه

برو به اپلیکیشن