پست های مشابه

mama_jaann

سلام مامانا ✋🏻 🧴این هم چندتا کرم مرطوب کننده ایرانی مناسب کودکان با پوست خشک یا اگزما 🧸🎈 🌺این کرم ها رو میتونید صبح و شب به دست و صورت کوچولوهاتون بزنید و به آرامی ماساژ بدید مخصوصا بعد از حمام بهتره از مرطوب کننده ها برای فسقلی ها استفاده کنیم.🛀 🌻کوچولوهایی که اگزمادارن مرتب باید از مرطوب کننده استفاده کنند و هیچ زمان پوست شون بدون کرم نباشه(گاهی باید ۲۰مرتبه در روز کرم بزنن) ⛈⛄️با سرد شدن هوا نیاز به استفاده از مربوط کننده ها بیشتر میشه پس حواستون باشه که ی کرم خوب میتونه خیلی کمک‌کننده باشه.🌟 🍀من خودم از مدل ایروکس استفاده می کنم و راضی هستم👍🏻😍 شما از چه مارکی برای مرطوب کننده استفاده می کنید؟؟⁉️ اگه واست مفيد بود لا.يك كن و بفرست واسه دوستات تا اونا هم استفاده كنند🥰 🌷اگر از اکسپلور میای حتما فا..لوکن اینجا قراره کلی چیز یاد بگیریم❤️☀️ @mama_jaann @mama_jaann 🥰این هم پیج دومم که کلی پرسش و پاسخ واستون میزارم🤩🤩 @mama_jaann2 @mama_jaann2 #کودک #تغذیه_کودک #پماد_کودک

10 مرداد 1400 16:15:03

158 بازدید

mama_jaann

ميدونم اكثر شما مامانا اين جمله ها رو شنيديد اما بايد ي گوش در كني و ي گوش و دروازه😅 تو قول بده كه قوي باشي و اين خوفا و كنايه ها روي تو و زندگيت تاثير نزاره👏🏻👏🏻 ❓⁉️شما چه جمله هايي شنيديد كه ناراحتتون كرده؟؟ 🤔🤔 ممنون از خانم دكتر عزيز بابت اين پست خوبشون😍😍 @childpsychology 🌟اگر از اکسپلور میای خوشحال میشم پیج م رو دنبال کنی🥰 @mama_jaann @mama_jaann امیدوارم که به دردت بخوره🌤🌈 #كودك_شاد #مادر_شاد #مادر #كودك

20 مهر 1400 19:55:46

115 بازدید

mama_jaann

سلام شبتون بخیر✋🏻🍁 این هم یک میانوعده معجون طور انرژی زای خوشمزه😍😍😍 قبل اینکه طرز تهیه رو‌بگم لطفا لا..یک و ذخی...ره کن🤩🤗 ✅ مواد لازم:👇🏻 بستنی وانیلی:۱عدد🍨 بیسکوئیت مادر :۲عدد شیر پاستوریزه(بالای یکسال)یا شیرخشک:نصف استکان🥛 انواع مغزها:به مقدار دلخواه🥜 موز:نصف یک عدد بزرگ🍌 ☔️بیسکوئیت و مغزها رو پودر کنید،سپس با بقیه مواد داخل مخلوط کن بریزید و بزارید خوب میکس بشه.معجون شما آماده ست😍🤗نوش جان🌸🌈 ✅نکات: از۹ ماهگی میتونید این معجون خوشمزه رو به کوچولوهاتون بدید🤩 میتونید از خرما برای مقوی تر شدن استفاده کنید. 🍯از عسل پاستوریزه(بالای یکسال)و عسل کوهی (بالای دوسال)میتونید استفاده کنید. این معجون کالری زیادی داره و‌حسابی سیر کننده ست پس واسه میانوعده نصف استکان بدید کافیه🌈🌸 پیج ما رو‌دنبال کنید لطفا❤️ نکات باحالی در راهه😍😍🤗🤗 @mama_jaann @mama_jaann ی نگاه به پیج‌دوممون هم بنداز ضرر نداره😅😅 @mama_jaann2 @mama_jaann2 #غذای_سالم #غذای_خانگی #غذای_کودک #تغذیه_کودک #غذای_انرژی_زا #میانوعده_کودک

16 آبان 1400 17:19:58

176 بازدید

mama_jaann

سلام‌شبتون بخیر✋🏻 💜چون سوال های درباره ی شیر پاستوریزه خیلی زیاد بود گفتم ی پست درباره ش بزارم🤓 ✅شیر از اون مواد غذایی هست که بخاطر سخت هضم بودنش واسه بچه های زیر یکسال به صورت نوشیدنی توصیه نمیشه و امکان حساسیت زا بودنش هم بالاست پس حتما حتما با تست حساسیت ۳-۵ روزه و با مقدار کم برای کوچولوتون شروع کنید🥛 کلا شیر و لبنیات‌غیر پاستوریزه توصیه نمیشه مخصوصا زیر دوسال ولی اگه هیچ راهی ندارید حتما حتماشیر رو قبل از مصرف۲۰دقیقه بجوشونید.✅ ⛔️مصرف بیش از حد شیر میتونه باعث‌کم خونی بشه🥺 حتما ابن پست رو با عزیزانتون به اشتراک بزارید و قلب بی رنگمون رو قرمز کنید. خوشحال میشم پیج ما رو دنبال کنید😍🥰 @mama_jaann @mama_jaann #تغذيه_كودك #شيرخوارگان #شير_خشك #شير_مادر #شير_پاستوريزه #غذاي_كودك #غذاي_كودك_يكسالگي #لباس_يلدا_كودك

16 آذر 1400 18:04:27

174 بازدید

mama_jaann

سلام 😍 حالا که در روزهای اخر پائیز هستیم بد نیست این غذای خوشمزه و راحت زمستونی رو یاد بگیریم😍🤗 خوراک لوبیاگرم(+۹) لوبیاچیتی:۱قاشق غذاخوری سیب زمینی:۱عدد کوچک گوشت چرخ کرده:۲۰گرم پیاز:۱عدد کوچک رب خانگی یا پوره گوجه:۱قاشق مرباخوری لوبیاهای خیس کرده رو با یک لیوان آب میزاریم خوب بپزه. بعد از۴۵دقیقه ی قابلمه دیگه برمیداریم و کمی روغن میریزیم و ویاز رو داخلش تقت میدیم و سپس گوشت،سیب زمینی،رب یا پوره گوجه و زردچوبه اضافه میکنیم وتفت میدیم و درآخر یک لیوان آب جوش تازه و لوبیاها (اب ش رو بیرون بریزید)رو اضافه می کنیم و میزاریم تا۳۰دقیقه دیگه بپزه. ✅بعد از پخت با گوشتکوب یا پشت قاشق روی سیب رزمینی ها و لوبیا بکشید تا کمی له بشن و با چندقطره لیموترش و تکه های کوچک نان سنگگ واسه کوچولوهاتون سرو کنید.😅🤗🤗❤️❤️❤️ 💯نکات مهم: ۱-حتما لوبیاهارو ۲۴-۴۸ساعت داخل اب ولرم خیس کنید و هر۸ساعت آبش رو‌عوض کنید(میتونید داخل ش چوب دارچین یا خیار بندازید تا نفخ ش کامل گرفته بشه) ۲-لوبیا رو نباید به صورت سالم به بچه ها داد چون خطر خفگی وجود داره بهتره کمی له بشن. ۳-این غذا رو به عنوان صبحانه هم میتونید به بچه ها بدید. کلی غذاهای خوشمزه و نکات آموزشی داخل پیج هست لطفا ما رو دنبال کنید😌😌😌 @mama_jaann @mama_jaann #غذای_کمکی_کودک#تغذیه_کودکان #خوراک_لوبیا #خوراک_کودک #تغذیه_سالم

22 آذر 1400 17:49:04

179 بازدید

mama_jaann

سلام شب بخیر🕊🌿 خانم های عزیز دلم تو روخدا دقت کنید🙏🏻گفتم این موارد کودک رو بد غذا میکنه🤕نیاید بگید ای واس اینکارها که همش غلطه و نباید انجام داد😅😅😂 ✅اگر کودک بدغذا دارید و این کارها رو انجام میدادید از همین لحظه تصمیم بگیرید که دیگه تکرارش نکنید🎈👏🏻 🌸اگر از اکسپلور یا هشتک پست ما رو می بینی پیج ماماجان رو دنبال کنید 🌷🌼 @mama_jaann @mama_jaann #كودك_بدغذا #كودك_بي_اشتها #غذاي_كودك #غذايكمكي #وزنگيري_كودك #تپل_شدن_کودک

24 بهمن 1400 19:20:13

274 بازدید

Fatemeh Nabavi

1

9

سلام شب بخیر لطفا برای دیدن پست های بعدی حتما لا..یک و س.ی.و کنید❤️❤️❤️ ويتامين آد يا مولتي ويتامين از ٣-٥روزگي تا پايان ٢سالگي بايد مصرف شود. قطره آهن از زمان دو برابر شدن وزن كودك تا پايان ٢سالگي👌🏻❤️ ✅قطره هاي معرفي شده از پرمصرف ترين قطره هاي موجود در ايران است.كه به راحتي در داروخانه ها پيدا مي شود.💙 (ورق بزنيد) ⚠️برخي از مولتي ويتامين ها داراي آهن مي باشد،كه ديگه لازم نيست آهن به صورت جداگانه دادن شود.💚 💯قطره هاي ديگرمثل آدزوفر،ادزير و... مولتي ويتامين نيستند و فقط داراي ويتامين آد و آهن مي باشد.💛 ✅مولتي ويتامين ها تا حدودي باعث افزايش اشتهاي كودك مي شود كه به وزنگيري بهتر كودك كمك مي كند.💜 🌟مقدار مصرف مولتي و آد⬅️روزانه يك سي سي آهن ⬅️بستگي به مقدار آهن موجود قطره دارد . تجویز مولتی ویتامین و آهن برای بالای دو سال در صورت نیاز و فقط با تجویز پزشک ⛄️حتما ي سر به پيج ماماجان بزنن پشيمان نميشي😉😉 @mama_jaann @mama_jaann @mama_jaann #تغذیه_کودک #رشد_کودک #وزنگیری_کودک #تقویت_کودک

05 دی 1402 12:24:21

پس چرا پسرمن۴ماهگی دوبرابر وزن تولدش بود دکترش نداد الان پنج ماه و نیمشه

ن

-0 پاسخ

شما میتوانید مطالب بیشتری از صفحات محتوایی و دیگر صفحات بامانو بخوانید

برای دسترسی نامحدود به مطالب و استفاده از امکانات دیگر اپلیکیشن بامانو مانند ساخت آلبوم خانوادگی، اپلیکیشن بامانو را نصب کنید. با عضو شدن شما از محتواهایی پشتیبانی میکنید که دوست دارید بیشتر از آن ها مطلع باشید

mama_jaann

Fatemeh Nabavi

1

9

سلام شب بخیر لطفا برای دیدن پست های بعدی حتما لا..یک و س.ی.و کنید❤️❤️❤️ ويتامين آد يا مولتي ويتامين از ٣-٥روزگي تا پايان ٢سالگي بايد مصرف شود. قطره آهن از زمان دو برابر شدن وزن كودك تا پايان ٢سالگي👌🏻❤️ ✅قطره هاي معرفي شده از پرمصرف ترين قطره هاي موجود در ايران است.كه به راحتي در داروخانه ها پيدا مي شود.💙 (ورق بزنيد) ⚠️برخي از مولتي ويتامين ها داراي آهن مي باشد،كه ديگه لازم نيست آهن به صورت جداگانه دادن شود.💚 💯قطره هاي ديگرمثل آدزوفر،ادزير و... مولتي ويتامين نيستند و فقط داراي ويتامين آد و آهن مي باشد.💛 ✅مولتي ويتامين ها تا حدودي باعث افزايش اشتهاي كودك مي شود كه به وزنگيري بهتر كودك كمك مي كند.💜 🌟مقدار مصرف مولتي و آد⬅️روزانه يك سي سي آهن ⬅️بستگي به مقدار آهن موجود قطره دارد . تجویز مولتی ویتامین و آهن برای بالای دو سال در صورت نیاز و فقط با تجویز پزشک ⛄️حتما ي سر به پيج ماماجان بزنن پشيمان نميشي😉😉 @mama_jaann @mama_jaann @mama_jaann #تغذیه_کودک #رشد_کودک #وزنگیری_کودک #تقویت_کودک

پس چرا پسرمن۴ماهگی دوبرابر وزن تولدش بود دکترش نداد الان پنج ماه و نیمشه ن

05 دی 1402 12:24:21

-0 پاسخ

شما میتوانید مطالب بیشتری از صفحات محتوایی و دیگر صفحات بامانو بخوانید

برای دسترسی نامحدود به مطالب و استفاده از امکانات دیگر اپلیکیشن بامانو مانند ساخت آلبوم خانوادگی، اپلیکیشن بامانو را نصب کنید. با عضو شدن شما از محتواهایی پشتیبانی میکنید که دوست دارید بیشتر از آن ها مطلع باشید

پست های مشابه

برو به اپلیکیشن