پست های مشابه

mama_jaann

اي جانم🥰😘😍🌹 #تولد #گرسنه #شير #نوزاد_شیر_خوار #مامایی #زايمان #عشق #مادرانه❤️

09 مهر 1399 07:16:23

13 بازدید

mama_jaann

سوپ به(+٨) به:يه برش كوچك سيب زميني:نصف عدد🥔 هويج:نصف عدد🥕 مرغ:٢تكه🍗 گوجه:١عدد🍅 جو:٢قاشق غذاخوري آلو:١-٢عدد 🔺🔺همه ي مواد رو باهم بريزيد تو قابلمه وبزاريد تا بپزه😅😅 به همين راحتي ي سوپ مقوي و خوشمزه داريد😍😍 ✳️اين سوپ عاليه واسه بچه هايي كه يبوست دارن🥰 ✅اگه نمي خوايدزيادشيرين بشه هويج ش رو كمتر بريزيد.😊 ✳️اگه يبوست كوچولوتون شديدِ٢-٣تا آلو بريزيد👌🏻 #غذای_کودک #غذای_کمکی #سوپ_به #نوزاد #غذای_ایرانی #غذای_کمکی_مادر_کودک

18 دی 1399 17:27:35

104 بازدید

mama_jaann

سوپ لوبياسبز(+٩) برنج جوپرك گوشت چرخ كرده لوبياسبز پياز هويج پوره گوجه فرنگي ابتدا پياز رو با روغن كنجد تفت دادم و گوشت رو بهش اضافه كردم گوشت كه كمي سرخ شد گوجه،هويج ولوبيا رو بهش اضافه كردم و با نصف ليوان آب گذاشتم خرب بپزه (من از زودپز استفاده مي كنم)وقتي مواد پخت بهش برنج كه از قبل خيس كردم و جو و ي مقدا آب جوش رو اضافه مي كنم و ميزارم تا جو و برنج له بشه و لعاب بندازه. اين غذا واسه كوچولوهايي كه يبوست دارن عاليه.نوش جان🌹❤️ *خواص لوبیا سبز برای کودکان و نوزادان: لوبیا سبز منبع غنی مواد مغذی مورد نیاز بدن کودکان از جمله فیبر، ویتامین ها و پروتئین است، بینایی چشم کودکان را بهبود بخشیده و به دلیل محتوای روی به تقویت سیستم ایمنی و درمان سریع زخم و عفونت کودکان کمک می کند. لوبیا سبز همچنین از آنفلوآنزا پیشگیری کرده و خطر چاقی در دوران کودکی را کاهش می دهد. به همین دلیل مصرف منظم لوبیا سبز برای نوزادان و کودکان مفید است. #سوپ #غذاي_كمكي #لوبيا_سبز #غذاي_كودك #كودك_شاد #كودك_سالم#غذاي_كودك_ماماجان #غذاي_سالم #خوشمزه_طوری #اشپزي

21 مهر 1399 12:58:33

117 بازدید

mama_jaann

سلام مهربونا ممنون كه مثل هميشه ازم حمايت ميكنيد❤️😍 امشب ي سوپ خوشمزه داريم كه خيلي هم باحاله🥰 سوپ قارچ و جو(+٩) قارچ:٢عدد هويج:نصف عدد گشنيز:به اندازه دلخواه مرغ:٢تكه كوچك جو:٢قاشق غذاخوري ورميشل:به دلخواه پوره گوجه فرنگي:٣قاشق غذاخوري كره:١٥گرم هويج،قارچ،پوره گوجه و مرغ رو بزاريد تا با اب بپزه وقتي پخت جو رو بهش اضافه كنيد ٢٠دقيقه كه پخت گشنيز و ورميشل رو اضافه كنيد و بزاريد ٢٠دقيقه ي ديگه بپزه و در آخر هم كره رو اضافه كنيد😘😍 ✅اگه کوچولوتون دوست نداره تکه های قارچ بیاد زیر دندونش میتونید رنده کنید😊 نوش جان😘😘 شما از قارچ استفاده میکنید؟تو چه غذاهایی قارچ میریزید؟🥰 اگه از اکسپلور میای فالوو کن هر که فالوو کرده پشیمون نشده😉 @mama_jaann @mama_jaann #غذای_کمکی #غذای_کودک #سوپ_قارچ #سوپ_جو #سوپ_کودک #غذای_کمکی_کودک @mama_jaann

24 بهمن 1399 17:21:06

151 بازدید

mama_jaann

سلام امروز اومدم با معرفي انواع شيرخشك هاي رژيمي كه بدونيم هر شيرخشكي براي كدام از بچه ها مناسبه😍 پس حتما سيوش كن و بفرست واسه كسايي كه بچه شيرخوار دارن يا باردار هستند🥳 🔺انواع شیرخشک‌های رژیمی🔺 ✅شیرهای بدون لاکتوز (LF)👇🏻 در این شیرخشک‌ها لاکتوز شیرگاو برای کودکانی که به لاکتوز حساسیت دارند حذف می‌شود. ✅شیرخشک های سویا👇🏻 شیرخشک‌ها بر پایه سویا تهیه می‌شوند و برای شیرخوارهایی که با پروتئین شیر گاو کنار نمی‌آیند استفاده می‌شوند (حتما از مصرف این شیرها بدون تجویز پزشک خودداری کنید). ✅ شیرخشک‌های هایپوآلرژیک یا HA👇🏻 در این شیرها پروتئین‌های موجود در شیر گاو را هیدرولیز کرده و کار هضم را برای شیرخوار راحت‌تر می‌کنند.و شيرخواران حساس با ريسك آلرژي ✅ شیر خشک‌های آنتی‌رفلاکس (AR)👇🏻
برای نوزادان مبتلا به رفلاکس مناسب است. شما از كدوم مارك شيرخشك استفاده مي كنيد؟ازش راضي هستيد⁉️ #نوزاد #شيرخوار #شيرخشك #شيرخشك_ببلاك_اي_آر #شيرخشك_نان#شيرخشك_آپتاميل #شيرخشك_سوپراميل #شيرخشك_بيوميل #شيرخشك_اس_ام_آ_

07 دی 1399 14:18:38

505 بازدید

mama_jaann

سلام‌مامانا امروز به درخواست و پیشنهاد شما ی نظرسنجی گذاشتم تا ببینیم شما از کدوم مارک شیرخشک راضی هستید و به بقیه مادرا پیشنهاد میکینید😍🥰 📩لطفا شیرخشکی که ازش راضی هستید کامنت کنید و علتش رو هم اگه دوست داشتید بنویسید❤️❤️ 🔆من خودم از شیرخشک آپتامیل و بیومیل پلاس خیلی راضی بودم👌🏻چون هم وزنگیری خوبی داشت و طعمش هم خوب بود. ✅هرچند شیرخشک باید به کودک شما بسازه یعنی چی؟؟؟ یعنی اینکه وزنگیریه خوبی داشته باشه و کودک دچار اسهال یا یبوست نشه و از طرفی کودکانی که آلرژی دارند باید از شیرخشک های مخصوص استفاده کنند.✳️ ❇️تعدادی از مارکهای موجود شیرخشک در ایران👇🏻 آپتامیل-بیومیل-سوپرامیل-ببلاک-تروویتال-نان-اس ام ای-گیگوز ⚠️لطفا شیرخشک رو فقط از داروخانه تهیه کنید و به فروشگاه های خارجی فروشی اعتماد نکنید💯 4-8-15-16-23-42 24:14 @mama_jaann @mama_jaann @mama_jaann #شیر_خشک #نوزادان #شیرخوار #شیرخشک_آپتامیل #شیرخشک_کودک_مادر #غذای_کودک #غذای_کمکی #غذای_نوزاد_6_ماهه

11 فروردین 1400 18:59:37

325 بازدید

Fatemeh Nabavi

0

11

☀️ضدآفتاب مخصوص كودك از٦ماهگي به بالا مجاز است.زماني كه در طبيعت و فضای باز🏞هستيد ضدآفتاب هر دو ساعت يكبار بايد تمديد بشه. 💯حتما از كلاه نقاب دار استفاده كنيد.🧢 براي تامين ويتامين دي مورد نياز بدن اگر فقط از نور افتاب استفاده كنيم قطعا ريسك سرطان پوست افزايش مي يابد پس ضد آفتاب ميزنيم🧴،زياد درمعرض آفتاب قرار نمي گيريم وقرص ويتامين دي مصرف مي كنيم😎👌🏻 ✅كودكان زير دوسال ⬅️روزانه٤٠٠واحد (قطره آد يا مولتي ويتامين كافيه) ✅بچه هاي ٢تا١٢سال ⬅️هر دوماه يك عدد پرل ۵۰ هزار واحدي ✅افراد بالاي ١٢سال ⬅️هر ماه يك عدد پرل ۵۰ هزار واحدي ❓پرل چیه؟ به کپسولی که داخلش مایع هست میگیم پرل مثل قرص ویتامین دی🤓🤩 ⁉️شما از ضدآفتاب استفاده می کنید؟ از کدوم برند راضی هستید؟من خودم از مدیسان (اولین عکس )استفاده میکنم و خیلی راضی م😍 😇لطفا با لا..یک هاتون ازم حمایت کنید تا انرژی بگیرم❤️ 🌷اگر از اکسپلور میای حتما فا..لوکن اینجا قراره کلی چیز یاد بگیریم❤️☀️ @mama_jaann @mama_jaann @mama_jaann #ضدآفتاب#تغذیه_کودک #مراقبت_پوست #پوست_کودک #غذای_کودک #مادر #کودک #ویتامینd

شما میتوانید مطالب بیشتری از صفحات محتوایی و دیگر صفحات بامانو بخوانید

برای دسترسی نامحدود به مطالب و استفاده از امکانات دیگر اپلیکیشن بامانو مانند ساخت آلبوم خانوادگی، اپلیکیشن بامانو را نصب کنید. با عضو شدن شما از محتواهایی پشتیبانی میکنید که دوست دارید بیشتر از آن ها مطلع باشید

mama_jaann

Fatemeh Nabavi

0

11

☀️ضدآفتاب مخصوص كودك از٦ماهگي به بالا مجاز است.زماني كه در طبيعت و فضای باز🏞هستيد ضدآفتاب هر دو ساعت يكبار بايد تمديد بشه. 💯حتما از كلاه نقاب دار استفاده كنيد.🧢 براي تامين ويتامين دي مورد نياز بدن اگر فقط از نور افتاب استفاده كنيم قطعا ريسك سرطان پوست افزايش مي يابد پس ضد آفتاب ميزنيم🧴،زياد درمعرض آفتاب قرار نمي گيريم وقرص ويتامين دي مصرف مي كنيم😎👌🏻 ✅كودكان زير دوسال ⬅️روزانه٤٠٠واحد (قطره آد يا مولتي ويتامين كافيه) ✅بچه هاي ٢تا١٢سال ⬅️هر دوماه يك عدد پرل ۵۰ هزار واحدي ✅افراد بالاي ١٢سال ⬅️هر ماه يك عدد پرل ۵۰ هزار واحدي ❓پرل چیه؟ به کپسولی که داخلش مایع هست میگیم پرل مثل قرص ویتامین دی🤓🤩 ⁉️شما از ضدآفتاب استفاده می کنید؟ از کدوم برند راضی هستید؟من خودم از مدیسان (اولین عکس )استفاده میکنم و خیلی راضی م😍 😇لطفا با لا..یک هاتون ازم حمایت کنید تا انرژی بگیرم❤️ 🌷اگر از اکسپلور میای حتما فا..لوکن اینجا قراره کلی چیز یاد بگیریم❤️☀️ @mama_jaann @mama_jaann @mama_jaann #ضدآفتاب#تغذیه_کودک #مراقبت_پوست #پوست_کودک #غذای_کودک #مادر #کودک #ویتامینd

شما میتوانید مطالب بیشتری از صفحات محتوایی و دیگر صفحات بامانو بخوانید

برای دسترسی نامحدود به مطالب و استفاده از امکانات دیگر اپلیکیشن بامانو مانند ساخت آلبوم خانوادگی، اپلیکیشن بامانو را نصب کنید. با عضو شدن شما از محتواهایی پشتیبانی میکنید که دوست دارید بیشتر از آن ها مطلع باشید

پست های مشابه

برو به اپلیکیشن