پست های مشابه

mama_jaann

سلام مامانا شماچند سالگی مامان شدین؟به نظرتون سن خوبی بوده یانه؟؟ من خودم تولد۲۴سالگی استارت مادر شدنم خورد و در سن ۲۴سال و ۹ماه پسرم به دنیا اومد😍😍😍 #مادرانه❤️ #نوزاددختر #نوزادپسر #سن

28 آبان 1399 17:21:30

12 بازدید

mama_jaann

سرلاک خانگی(+۸) بیسکوییت مادر خرما پوست کنده بادام پودرشده موز شیرمادر یا شیرخشک بیسکوییت ،خرما و موز را میکس کنید و سپس شیر وبادام را به آن اضافه کنید و مخلوط کنید. برای کودکان بالای یکسال می توان از شیرپاستوریزه استفاده کرد. موز منبع ویتامین ث،آنتی اکسیدان،فیبروپتاسیم می باشدکه برای افزایش انرژی،ازبین بردن کم خونی وافسردگی ومفید برای دستگاه گوارش واستخوان هاو بالابردن ایمنی بدن بسیار عالی می باشد.👌🏻 مامانا با این روش می تونید موز و خرما رو به بچه هایی که اونها رو نمیخورند بدید.🥰 این صبحانه مقوی نوش جون کوچولوهای نازنین تون🌹🌹😘 این دسر خوشمزه وزن دهی خوبی هم واسه بچه ها داره💪🏻 #صبحانه #دسرخانگی #غذاي_كودك #نوزاد #غذاي_كمكي #غذاي_بچه #موز #مقوی_کردن_غذای_کودک #وزنگیری_کودک #شیردهی #خرما #بادام#غذاي_كودك_ماماجان

14 مهر 1399 06:16:26

120 بازدید

mama_jaann

🔶علائم ادرار سوختگی ✅راش ناحیۀ پوشک می‌تواند خفیف به شکل چند جوش قرمز و زبر در یک ناحیۀ کوچک باشد یا گسترده‌تر شامل جوش‌های دردناک و قرمزی که به شکم و ران کودک گسترش یافته است. برخی از علائم دیگر ادرار سوختگی شامل موارد زیر است: * التهاب یا قرمزی پوست کودک در ناحیۀ زیر پوشک * تورم پوست زیر ناحیۀ پوشک * گرم بودن پوست ناحیۀ زیر پوشک هنگام لمس کردن نوزاد 🔶دلایل ایجاد راش پوشک یا ادرار سوختگی ۱-رطوبت ۲-حساسیت شیمیایی:به پوشک یا دستمال مرطوب ۳-غذاهای جدید ۴-آنتی بیوتیک‌ها ✅کرم‌های گفته شده در پست بدون نسخه پزشک قابل استفاده هستند و‌هم برای جلوگیری از ادرار سوختگی و هم برای مراحل اولیه سوختگی موثرند امااگر بعد از چندروز مصرف پوست بهتر نشد حتما به متخصص اطفال مراجعه کنید.‼️ ⚠️از دستمال مرطوب به خاطر ایجاد حساسیت استفاده نکنید.⛔️ ⚠️داروهایی که حاوی کورتون هستند مثل هیدروکورتیزون ،بتامتازون وتریامسینولون ان ان ‌را‌ بدون نسخه پزشک مصرف نکنید.⛔️ ⚠️کرم های ضدقارج و آنتی بیوتیکی بدون تجویز پزشک ممنوع⛔️ ✅کالاندولا برای سوختگی جزیی موثر است ولی چون غلیظ نیست محافظت خوبی از پوست نمی کنه. ⁉️من خودم از سودوکرم استفاده می کنم و واقعا ازش راضی هستم شما از کدوم‌مدل پماد استفاده کردید و راضی بودید؟؟ 🌷اگر از اکسپلور میای حتما فا..لوکن اینجا قراره کلی چیز یاد بگیریم❤️☀️ @mama_jaann @mama_jaann 🥰این هم پیج دومم که کلی پرسش و پاسخ واستون میزارم🤩 @mama_jaann2 @mama_jaann2 #پماد_سوختگی #ادرار_سوختگی_کودک #ادرارسوختگی #غذای_کودک #غذاي_كودك #تغذيه_كودك #تغذيه_بچه

22 شهریور 1400 08:56:12

174 بازدید

mama_jaann

سلام‌شبتون بخیر✋🏻 💜چون سوال های درباره ی شیر پاستوریزه خیلی زیاد بود گفتم ی پست درباره ش بزارم🤓 ✅شیر از اون مواد غذایی هست که بخاطر سخت هضم بودنش واسه بچه های زیر یکسال به صورت نوشیدنی توصیه نمیشه و امکان حساسیت زا بودنش هم بالاست پس حتما حتما با تست حساسیت ۳-۵ روزه و با مقدار کم برای کوچولوتون شروع کنید🥛 کلا شیر و لبنیات‌غیر پاستوریزه توصیه نمیشه مخصوصا زیر دوسال ولی اگه هیچ راهی ندارید حتما حتماشیر رو قبل از مصرف۲۰دقیقه بجوشونید.✅ ⛔️مصرف بیش از حد شیر میتونه باعث‌کم خونی بشه🥺 حتما ابن پست رو با عزیزانتون به اشتراک بزارید و قلب بی رنگمون رو قرمز کنید. خوشحال میشم پیج ما رو دنبال کنید😍🥰 @mama_jaann @mama_jaann #تغذيه_كودك #شيرخوارگان #شير_خشك #شير_مادر #شير_پاستوريزه #غذاي_كودك #غذاي_كودك_يكسالگي #لباس_يلدا_كودك

16 آذر 1400 18:04:27

174 بازدید

mama_jaann

اسموتی موز(+۱۰) موز یخ زده بستنی شیر پاستوریزه یا شیر خشک پودرسنجد وانیل عسل (۲سال به بالا)یا شکر به دلخواه پوست موز را بکنید وبزارید داخل فریزر تا یخ بزنه بعد همه مواد رو داخل مخلوط کن بریزید و له کنید در اخر هم شیر رو اضافه کنید شیر نباید زیاد باشه اسموتی باید غلظتی به اندازه ماست داشته باشه. اگه شیرینی بستنی واستون کم بود میتونید مقداری عسل(۲سال به بالا)یا شکر اضافه کنید. ی میان وعده عالی و‌مقوی واسه کوچولوها که میتونید انواع مغزیجات رو‌بهش اضافه کنید.😍 نوش جان❤️🌹 #دسرخوشمزه #موز #اسموتی_میوه #اسموتی_موز #میان_وعده #غذای_خانگی #بستنی_خانگی #کودک_باهوش #کودک_سالم#غذاي_كودك_ماماجان @mama_jaann

23 مهر 1399 11:33:29

119 بازدید

mama_jaann

سلام امروز يه غذاي باحال داريم و عالي واسه بچه هايي كه يبوست دارن👌🏻😍 ممنون كه لايك ميكني❤️حتما سيوش كن كه لازمت ميشه🌹و بفرست واسه كسايي كه مشكل يبوست دارن🥰 كته ي به آلو(+٩) برنج:٣قاشق غذاخوري به:٨تا برش آلو:٣عدد گوجه:١عدد پياز:نصف عدد گوشت:٢تكه لپه:١قاشق غذا خوري اول پياز رو تفت دادم و بعدش گوشت رو هم ي تفت كوچيك دادم بعد كمي زردچوبه زدم وگوجه،به،لپه،آلو رو با ي ليوان آب گذاشتم تا خوب بپزه وقتي پخت هسته آلو ها رو در اوردم وبرنج رو به موادم اضافه كردم (نبايد خيلي آب داشته باشه)و گذاشتم تا آبش خشك بشه و دم انداختم. خيلي خوشمزه شده بود و واقعا عاليه واسه يبوست😅پسرم من يبوست نداشت ولي بعد اين غذا دوبار شكمش كار كرده😝 ‼️اگه آلو شما ترش هست بهتره دوتا استفاده كنيد. #غذاي_كودك #كته_گوجه #غذاي_ايراني #غذاي_سالم #كودك_باهوش #كودك_شاد #كودك_خلاق @mama_jaann

23 آذر 1399 15:33:20

194 بازدید

Fatemeh Nabavi

0

5

پنکیک دکمه ای

سلام علیکم صدای من را می شنوید از یک خانه ی بمب خورده ☄️پس لطفا لا..یک و س..یو کنید که انرژی بگیرم برم به کارام برسم😍😅 هر سوالی داشتین کامنت بزارید تا زود ببینم و‌جواب بدم🤓 امشب اومدم با ی میان وعده یا صبحانه هیجان انگیز خوشگل و‌گوگولی😌 ✅پنکیک دکمه ای(+۸)🥞 ارد:۲قاشق چای خوری زرده تخم بلدرچین:۲تا کره:۲قاشق چای خوری وانیل یا گلاب:چند قطره آب:به اندازه ای که غلظت مواد مثل ماست بشه شکر:کم(بالاي یکسال) 🔸آرد الک‌شده و شکر رو با هم ترکیب می کنیم کره رو به صورت بن ماری حل کرده وبه مواد اضافه میکنیم و بعد زرده ها و آب رو با مواد ترکیب می کنیم بهم می زنیم تا یکدست بشه.😍 اجازه بدین ماهیتابه نچسب خوب داغ بشه وبعد با قاشق چای خوری مواد رو داخلش بریزید و‌دو طرفش رو سرخ کنید🤗 🟠نکات طلایی رو پایین عرض می کنم👇🏻 ☑️می تونید با عسل(بالای۲سال) یا مربا(بالای یکسال)یاشیره خرما(۸ماهگی) بدید به دلبندتون میل کنه. ☑️اگه با عسل 🍯یا شیره میخواید بدید شکر نریزید. ☑️میتونید موز 🍌روی پنکیک تون خرد کنید تا کالری بیشتری دریافت بشه و وزنگیری بهتری داشته باشه. ☑️پنکیک دکمه ای ی غذای انگشتی حساب میشه که واسه آموزش به بچه ها عالیه👌🏻 ☑️به جای آب از شیر🥛هم می تونید استفاده کنید. 🌷اگر از اکسپلور میای حتما فا..لوکن اینجا قراره کلی چیز یاد بگیریم❤️☀️ @mama_jaann @mama_jaann 🥰این هم پیج دومم که کلی پرسش و پاسخ واستون میزارم🤩 @mama_jaann2 #غذای_کمکی_کودک #پنکیک_خونگی #میانوعده_کودک #صبحانه_کودک #غذای_مقوی_کودک #غذای_شش_ماهگی❤ #تغذيه_كودك

شما میتوانید مطالب بیشتری از صفحات محتوایی و دیگر صفحات بامانو بخوانید

برای دسترسی نامحدود به مطالب و استفاده از امکانات دیگر اپلیکیشن بامانو مانند ساخت آلبوم خانوادگی، اپلیکیشن بامانو را نصب کنید. با عضو شدن شما از محتواهایی پشتیبانی میکنید که دوست دارید بیشتر از آن ها مطلع باشید

mama_jaann

Fatemeh Nabavi

0

5

سلام علیکم صدای من را می شنوید از یک خانه ی بمب خورده ☄️پس لطفا لا..یک و س..یو کنید که انرژی بگیرم برم به کارام برسم😍😅 هر سوالی داشتین کامنت بزارید تا زود ببینم و‌جواب بدم🤓 امشب اومدم با ی میان وعده یا صبحانه هیجان انگیز خوشگل و‌گوگولی😌 ✅پنکیک دکمه ای(+۸)🥞 ارد:۲قاشق چای خوری زرده تخم بلدرچین:۲تا کره:۲قاشق چای خوری وانیل یا گلاب:چند قطره آب:به اندازه ای که غلظت مواد مثل ماست بشه شکر:کم(بالاي یکسال) 🔸آرد الک‌شده و شکر رو با هم ترکیب می کنیم کره رو به صورت بن ماری حل کرده وبه مواد اضافه میکنیم و بعد زرده ها و آب رو با مواد ترکیب می کنیم بهم می زنیم تا یکدست بشه.😍 اجازه بدین ماهیتابه نچسب خوب داغ بشه وبعد با قاشق چای خوری مواد رو داخلش بریزید و‌دو طرفش رو سرخ کنید🤗 🟠نکات طلایی رو پایین عرض می کنم👇🏻 ☑️می تونید با عسل(بالای۲سال) یا مربا(بالای یکسال)یاشیره خرما(۸ماهگی) بدید به دلبندتون میل کنه. ☑️اگه با عسل 🍯یا شیره میخواید بدید شکر نریزید. ☑️میتونید موز 🍌روی پنکیک تون خرد کنید تا کالری بیشتری دریافت بشه و وزنگیری بهتری داشته باشه. ☑️پنکیک دکمه ای ی غذای انگشتی حساب میشه که واسه آموزش به بچه ها عالیه👌🏻 ☑️به جای آب از شیر🥛هم می تونید استفاده کنید. 🌷اگر از اکسپلور میای حتما فا..لوکن اینجا قراره کلی چیز یاد بگیریم❤️☀️ @mama_jaann @mama_jaann 🥰این هم پیج دومم که کلی پرسش و پاسخ واستون میزارم🤩 @mama_jaann2 #غذای_کمکی_کودک #پنکیک_خونگی #میانوعده_کودک #صبحانه_کودک #غذای_مقوی_کودک #غذای_شش_ماهگی❤ #تغذيه_كودك

شما میتوانید مطالب بیشتری از صفحات محتوایی و دیگر صفحات بامانو بخوانید

برای دسترسی نامحدود به مطالب و استفاده از امکانات دیگر اپلیکیشن بامانو مانند ساخت آلبوم خانوادگی، اپلیکیشن بامانو را نصب کنید. با عضو شدن شما از محتواهایی پشتیبانی میکنید که دوست دارید بیشتر از آن ها مطلع باشید

پست های مشابه

برو به اپلیکیشن