پست های مشابه

mama_jaann

سلام این شما و این شوید پلو که یعنی ما خانوادگی عاشق هستیم😘😍😍 شویدپلو با مرغ(+۹) برنج شوید لوبیاچشم بلبلی مرغ ✅اول مرغ رو با ی پیاز،کمی زردچوبه و آب بزارید بپزه سپس مرغ و پیاز رو خارج کنید و برنج رو که از قبل حدود ۵ساعت خیس کردید داخل آب مرغ بریزید (اگه ابش کمه کمی اب اضافه کنید)و لوبیا ها رو که از قبل خوب پخته بهش اضافه کنید و بزارید تا آبش کشیده و کته بشه و قبل از گذاشتن درب شوید بپاشید و دمی بزارید تا دم بکشه. در اخر هم زمان سرو مرغ ها رو ریش ریش کنید و برنج رو باهاش تزیین کنید. نوش جان😍😍 🧡لوبیا چشم بلبلی حدود یکساعت زمان میبره تا خوب پخته بشه. 💚میتونید از قبل حدود دوساعت خیس کنید و برای بچه پوستش رو بگیرید تا اذیت نشن. 💜پسر کوچولوی من ۲۰ماه داره و میتونه این بافتی که داخل عکس گذاشتم بخوره شما بسته به سن کوچولوتون برنج رو بپزید. 💛براي راحت تر خوردن غذا ميتونيد كمي آب مرغ نگه داريد كه هنگام سرو روش بريزيد،كمي كره يا روغن بديد روش تا نرم تر بشه🌸 💗اگه واست مفيد بود لا.يك كن و بفرست واسه دوستات تا اونا هم استفاده كنند🥰 🌷اگر از اکسپلور میای حتما فا..لوکن اینجا قراره کلی چیز یاد بگیریم❤️☀️ @mama_jaann @mama_jaann #غذاي_سالم #غذا #غذاي_كمكي_كودك #غذاي_كودك #غذاي_كمكي #غذاي_بچه #غذاي_ساده #غذاي_مقوي_كودك#غذاي_خوشمزه_كودك

17 خرداد 1400 16:17:10

208 بازدید

mama_jaann

سلام مامانا✋🏻امشب واستون ی غذا آوردم خوشمزهااااا😋🤤 عدس پلو قرمز(+۹) عدس:نصف قاشق غذاخوری برنج:یک قاشق غذا خوری سیب زمینی:نصف عدد گوشت چرخ کرده:۵۰گرم رب گوجه خانگی یا پوره گوجه:به مقدار لازم پیاز: نصف عدد 1️⃣پیاز رو داخل روغن تفت دادم و بهش سيب زميني رو اضافه مردم كمي كه سرخ شد گوشت رو اضافه کردم وقتی رنگش تغییر کرد کمی زردچوبه و دارچین و رب بهش زدم و با نصف استکان آب گذاشتم تا بپزه. 2️⃣برنجی که از قبل خیس کرده بودم و گذاشتم بجوشه و بیشتر از حالت عادی جوشاندمش و بعد بهش عدسی که پخته بود اضافه کردم. 3️⃣برنج رو آبکش کردم و لایه لایه مواد رو بین ش قرار دادم و گذاشتم تا دم بکشه. ✅خیلی خوشمزه ش و‌بچه ها دوست دارن فقط بیشتر برنج رو‌بجوشانید تا نرم بشه و‌مثل کته باشه.😍 موادش از ۸ماه مجازه اگه بچه توانایی خوردنش رو داره میتونید از ۸ماه بدید. ♨️اگه از اکسپلور میای حتما فا...لو کن اینجا قرار کلی چیز باهم یاد بگیریم❤️😍 ‏@mama_jaann ‏@mama_jaann ‏@mama_jaann 4-8-15-16-23-42 24:14 #غذاي_كمكي #كودك_سالم #غذاي_خانگي #غذاي_كمكي_كودك #عدس_پلو

25 اسفند 1399 17:28:11

142 بازدید

mama_jaann

سلام✋🏻اين هم ١٢ تا راهكار واسه داشتن ي كوچولوي خوش اشتها و خوش خوراك😍🤩 ورق بزنيد➡️⬅️ چندنكته:👇🏻 ❌مقدار غذايي كه كوچولوتون ميخوره با هيچ كس مقايسه نكنيد.بچه ها باهم فرق دارند. بعضي روزها اشتهاي بهتري دارن 🤩و بعضي روزهابخاطر برخي مسائل مثل ،دندان در آوردن،رفلاكس،دلدرد، يبوست اشتها و ميلي به غذا ندارن 🤦🏻‍♀️پس صبور باشيد و به ميل و سليقه بچه احترام بزاريد.✅ ❇️مورد ١٢يعني اگه تخم مرغ آبپز دوست نداره واسش املت درست كن اگه بازم نخورد رنده كن داخل فرني و سوپش.🥰 از همون اول شروع غذاي كمكي اصلا نياز نيست كه غذا رو ميكس كنيد ⛔️برش ايمن بزنيد، لثه هاي بچه ها اونقد سفت هست كه مواد غذايي پخته شده رو له كنه.👌🏻 ⁉️شما ديگه چه راهكارهايي رو پيشنهاد ميديد؟؟ اگه واست مفيد بود لا.يك كن و بفرست واسه دوستات تا اونا هم استفاده كنند🥰 🌷اگر از اکسپلور میای حتما فا..لوکن اینجا قراره کلی چیز یاد بگیریم❤️☀️ @mama_jaann @mama_jaann @mama_jaann پيج دومم: @mama_jaann2 @mama_jaann2 #غذاي_كمكي_كودك #صبحانه_كودك #غذاي_كودك #كودك #اشتهاي_كودك #كودك_شاد #مادر

14 اردیبهشت 1400 16:29:49

97 بازدید

mama_jaann

غذای کودک(٨+) *سوپ ورمیشل * ورمیشل یا ماکارونی سیب زمینی هویج پیاز رب خونگی یا پوره گوجه گوشت چرخ کرده ابتدا کمی پیاز رو با روغن زیتون تفت دادم بعدش سیب زمینی رو ریختم و اونم ی کم تفت دادم سپس گوشت چرخ کرده رو بامواد تفت دادم ورب و هویج رو اضافه کردم دوتا استکان اب ریختم تا مواد خوب بپزه نیم ساعت اخر هم ورمیشل رو ریختم و گذاشتم بپزه. شما نسبت به ذائقه کوچولوتون میتونین آب دار یا کم آب بردارین. غذا هاتون رو برامون بفرستید تا واسه نی نی ها طبخ کنیم و لذت ببرن🌹🌹 #غذاي_كودك #غذای_سالم #سوپ #مادر #نوزاددختر #نوزادپسر #غذاي_خانگي #خوشمزها #ورميشل #غذاهای_خوشمزه#غذای_نوزاد_زیر_ده_ماه

09 مهر 1399 09:35:04

125 بازدید

mama_jaann

اخ كه من واسش غش كردم😅😍😍😍 ممنون كه اون قلب بي رنگ رو واسم رنگي مي كني❤️ كوچولوهاي شما حموم و آب بازي رو دوست دارن يا نه ازش فراري ند؟؟؟😄 بياين و تو كامنت تجربه حمام كردن كوچولوتون براي اولين بار يا خاطرات خنده دار حمامي رو واسمون تعريف كنيد😁🌹 #كودك_شاد #مادرم #بازي #خنده_کودک #بچه_داری @mama_jaann

27 مهر 1399 17:59:39

11 بازدید

mama_jaann

سلام عزيزان به درخواست مادر هايي كه تازه ميخواستن غذاي كمكي كوچولوشون رو شروع كنن امروز طرز تهيه فرني رو گذاشتم همه چي داخل فيلم مشخصه فقط سيوش كن كه داشته باشي ش و اينكه بفرست واسه مامانايي كه بهش نياز دارند. 🤓 مامانا هر سوالي داريد كامنت كنيد تا سريع جواب بگيريد🤩🥳 آموزش واسه كودكي كه تازه ميخواد غذاي كمكي رو شروع كنه:😍 ي قاشق مربا خوري آرد برنج رو با ي نصف استكان آب با ي كوچولو نبات ميزاريم رو حرارت كم تا به مدت ١٠-١٥دقيقه بپزه بعد از اينكه غلظت ش كمي از شير مادر بيشتر شد ي سر قاشق چاي خوري كره اضافه مي كنيم واز رو حرارت برميداريم و ميزاريم خنك بشه.اگه دوست داشته باشي ميتونيد به اندازه١٠سي سي شير خشك يا ٥قاشق مرباخوري از شير خودتون بهش اضافه كنيد🥰😘 به مرورمقدار و غلظت فرني بيشتر ميشه👌🏻 فقط چندتا نكته كه پايين عرض مي كنم:👇🏻 ١-بهتره واسه شروع از شيرگاو واسه پخت فرني استفاده نكنيد چون هنوز معده كودك به غذا عادت نداره و ممكن واسش سنگين باشه.فعلا فقط با آب بپزيد اما اگه خواستيد باشير درست كنيد فقط كافيه به جاي آب شير🥛بريزيد😍 ٢-بزاريد فرني كامل خنك بشه و بعد شير خشك يا شيرمادر رو اضافه كنيد. ٣-اگه به اين دستور بادام پوست كنده رنده شده با الك (اول پخت)اضافه كنيد،فرني مون ميشه حريره بادام🤗 ٤-خيلي كم نبات هم سردي برنج رو ميگيره هم كودك ترغيب به خوردن فرني ميشه😋 ٥-كره از ايجاد يبوست جلوگيري ميكنه و ميشه به جاش از روغن زيتون هم استفاده كرد🧈 ٦-طرز تهيه آرد برنج خونگي هم كه قبلا گذاشتم پس زود برو درست كن كه لازمت ميشه😚 ممنون از حمايتتون❤️🌹 #غذای_کمکی_کودک #فرنی_آرد_برنج #شروع_غذای_کمکی #حريره_بادام #کودک #غذای_شش_ماهگی❤ @mama_jaann

12 آبان 1399 14:45:36

444 بازدید

Fatemeh Nabavi

0

4

سلام امشب ي غذا اوردم راحت و خوشمزه با٣قلم ماده غذايي🤓😊 لطفا اول لايك كن تا انرژي بگيرم❤️سيوش كن كه به دردت ميخوره و حتما بفرست به يكي از دوستات🥰 يتيمچه(+٨) كدو سبز:نصف عدد گوجه:١عدد🍅 پياز:١عدد كوچك🧅 اول پياز رو با كره 🧈تفت دادم و بعد گوجه🍅 رو ريختم و در قابلمه رو گذاشتم تا گوجه له بشه و آب بندازه و بعد كدو رو بهش اضافه كردم و يك استكان آب بهش ريختم و گذاشتم تا كدو خوب له بشه و اب غذا كشيده بشه وقتي ابش كشيده شد كمي باز تفت بديد تا خوب جا بيفته👌🏻شايد باورتون نشه گوجه و كدو بتونه انقدر خوشمزه باشه🥺 اگه واسه خودتون ميخوايد درست كنيد ميتونيد بادمجان هم بهش اضافه كنيد كه عالي ميشه😍😍باچند قطره ليمو ترش شما رو تنها ميزارم نوش جان😎😘😘 كدو از ٦ماهگي مجازه و ميتونيد به غذاي بچه ها اضافه كنيد.❤️ #غذاي_كمكي_كودك #غذاي_خانگي #غذاي_كودك #غذاي_سبزيجات #وزنگيري_كودك #آموزش_غذا #آموزش_آنلاین @mama_jaann

شما میتوانید مطالب بیشتری از صفحات محتوایی و دیگر صفحات بامانو بخوانید

برای دسترسی نامحدود به مطالب و استفاده از امکانات دیگر اپلیکیشن بامانو مانند ساخت آلبوم خانوادگی، اپلیکیشن بامانو را نصب کنید. با عضو شدن شما از محتواهایی پشتیبانی میکنید که دوست دارید بیشتر از آن ها مطلع باشید

mama_jaann

Fatemeh Nabavi

0

4

سلام امشب ي غذا اوردم راحت و خوشمزه با٣قلم ماده غذايي🤓😊 لطفا اول لايك كن تا انرژي بگيرم❤️سيوش كن كه به دردت ميخوره و حتما بفرست به يكي از دوستات🥰 يتيمچه(+٨) كدو سبز:نصف عدد گوجه:١عدد🍅 پياز:١عدد كوچك🧅 اول پياز رو با كره 🧈تفت دادم و بعد گوجه🍅 رو ريختم و در قابلمه رو گذاشتم تا گوجه له بشه و آب بندازه و بعد كدو رو بهش اضافه كردم و يك استكان آب بهش ريختم و گذاشتم تا كدو خوب له بشه و اب غذا كشيده بشه وقتي ابش كشيده شد كمي باز تفت بديد تا خوب جا بيفته👌🏻شايد باورتون نشه گوجه و كدو بتونه انقدر خوشمزه باشه🥺 اگه واسه خودتون ميخوايد درست كنيد ميتونيد بادمجان هم بهش اضافه كنيد كه عالي ميشه😍😍باچند قطره ليمو ترش شما رو تنها ميزارم نوش جان😎😘😘 كدو از ٦ماهگي مجازه و ميتونيد به غذاي بچه ها اضافه كنيد.❤️ #غذاي_كمكي_كودك #غذاي_خانگي #غذاي_كودك #غذاي_سبزيجات #وزنگيري_كودك #آموزش_غذا #آموزش_آنلاین @mama_jaann

شما میتوانید مطالب بیشتری از صفحات محتوایی و دیگر صفحات بامانو بخوانید

برای دسترسی نامحدود به مطالب و استفاده از امکانات دیگر اپلیکیشن بامانو مانند ساخت آلبوم خانوادگی، اپلیکیشن بامانو را نصب کنید. با عضو شدن شما از محتواهایی پشتیبانی میکنید که دوست دارید بیشتر از آن ها مطلع باشید

پست های مشابه

برو به اپلیکیشن