kiadietonline
دنبال کننده
52
پست
293
مریم کیا/ مشاور تغذیه + رشد کودکان کارشناس ارشد رژیم درمانی 355-ت کلینیک آفرنگ تهران، واتساپ: 09021888035 "foreign patients are admitted"
پست های مشابه
kiadietonline
ورق زدنیه😉 ممنونم که لایک می کنید♥️ شما چندتا از این علائم رو دارین؟ هرسوالی راجع به کبد چرب یا انواع رژیم ها دارین حتما در دایرکت از ما بپرسید🙏 @kiadietonline اگه این پست می تونه برای دوستاتون مفید باشه براشون ارسال کنید، ممنونم که سیو و لایک می کنید♥️ ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ 📞 02188563201 📱 09021888035 تهران، شهرک غرب📍 ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ 🎀خدمات ما : ارائه مشاوره حضوری وآنلاین برای اضافه وزن،لاغری ، بیماریها(قلبی، دیابت، کلیوی،کید چرب، فشارخون، کنسر، آلزایمر، یبوست، گیاهخواری و..) ، چاقی کودکان،رشدقدی، کم وزنی ، بد غذایی ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ #مشاور_رژیم_درمانی #رژیم #کاهش_وزن #کاهش_سایز #کاهش_اشتها# #زیبا #غذا #مکمل #لاغری_شکم #لاغری_سریع #متخصص_تغذیه #دکتر_کیا #رژیم_کودک #کنسر #رژیم_غذایی#کاهش_وزن #چاقی_کودکان #دیابت_کودکان #میان_وعده_سالم #مشاورتغذیه #کبدچرب #کبد #کبد_چرب #کبدچرب💊 #کبد_چرب_غیرالکلی #کبد_چرب_شایع #کبدچرب_سلامتی #کبدچرب_ممنوع #تغذیه_کبد_چرب #تغذیه_کبدچرب #رژیم_کبد_چرب
30 دی 1399 16:55:57
2 بازدید
kiadietonline
🔴🔴بیشتر مراجعین کلنیک ، بهم میگفتن که شربت زینک هم دارن میدن به فرزندشون ولی اینکار چقدر درسته⁉️ ⭕️ روی برای کارکرد بیش از ۲۰۰ آنزيم در بدن لازم هست ، مصرف مواد غذایی حاوی روی علاوه بر اینکه به تقویت سیستم ایمنی بدن میانجامد، برای رشد خوب کودکان هم لازم هست . ⭕️روزانه چقدر روی باید مصرف کرد؟ در صورتی که از غذاهای حاوی روی به اعتدال مصرف شود، بدن با کمبود روی مواجه نخواهد شد.کودکان 12-15 میلی گرم روی نیاز دارن که با داشتن یک الگوی غذایی متنوع و کافی تامین میشود. ⭕️عادت به دریافت منظم و مداوم مکمل روی ، باعث ایجاد حالت مسمومیت، درد شکمی واسهال ، تب ، کمبود مس و درنتیجه کمخونی میشود. ⭕️پس بهتره مکمل و شربت زینک ، فقط در صودرت تشخیص کمبود و درصورت تجویز متخصصین و مشاور تغذیه مصرف شود. ⭕️منابع غذایی غنی زینک ، گوشت قرمز (گوساله)، آجیل ها (بادام هندی) ، لوبیا سفید و عدس می باشد که بهتر است در برنامه غذایی هفتگی کودکان باشد . @kiadietonline ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ 📞 02188563201 📱 09021888035 تهران، شهرک غرب📍 ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ 🎀خدمات ما : ارائه مشاوره حضوری وآنلاین برای اضافه وزن،لاغری ، بیماریها(قلبی، دیابت، کلیوی،کید چرب، فشارخون، کنسر، آلزایمر، یبوست، گیاهخواری و..) ، چاقی کودکان،رشدقدی، کم وزنی ، بد غذایی 🔻Foreign patients are admitted ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ #افزایش_قد #چاقی#برنامه_غذایی #افزایش_وزن #دکتر_کیا#مشاور_تغذیه_کودکان #لاغری#چاقی_کودک #کاهش_وزن #رژیم #رشدکودک#غذای_کودک #رشدقدی #چاقی_کودکان#لاغری #قدکودکان #زینک #آجیل #گوشت
10 شهریور 1401 18:25:33
263 بازدید
kiadietonline
⛔️⛔️با غذاخوردن فرزندتون مشکل دارین؟همه غذاهارو نمیخوره؟ بداخلاقی می کنه؟ 🚫🚫بیشتر مواقع این شرایط (به هر دلیلی که ایجاد شده باشه) ، خودبخود رفع نمیشه و نیاز به مداخله و راهکارهایی داره. اگر تا قبل ۷ سالگی ، مشکل رفع نشه تا آخر عمر ماندگار خواهد بود و نه تنها بر الگوی غذایی و سلامتی ، بلکه بر رفتار های اجتماعی فرد هم تاثیر گذار خواهد بود. ❌️❌️اگر علائم گفته در این پست رو در فرزند تون میبینید، کامنت بزارین تا راهنمایی بشین. @kiadietonline ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ 📞 02188563201 📱 09021888035 تهران، شهرک غرب📍 ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ 🎀خدمات ما : ارائه مشاوره حضوری وآنلاین برای اضافه وزن،لاغری ، بیماریها(قلبی، دیابت، کلیوی،کید چرب، فشارخون، کنسر، آلزایمر، یبوست، گیاهخواری و..) ، چاقی کودکان،رشدقدی، کم وزنی ، بد غذایی 🔻Foreign patients are admitted ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ #افزایش_قد #چاقی#برنامه_غذایی #افزایش_وزن #بدغذایی #دکتر_کیا#مشاور_تغذیه_کودکان #لاغری#چاقی_کودک #کاهش_وزن #رژیم #رشدکودک#غذای_کودک #چاقی_کودکان#لاغری #قدکودکان #کاردرمانی_کودکان
17 خرداد 1401 13:27:30
6 بازدید
kiadietonline
🍎شما چه خاطره ای از دوران نوجوانی تون دارین ؟ ⭕راستی حواستون به تغذیه دختر تون هست، قرص آهن میخوره ؟ @kiadietonline اگه این پست می تونه برای دوستاتون مفید باشه براشون ارسال کنید، ممنونم که سیو و لایک می کنید♥️ ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ 📞 02188563201 📱 09021888035 تهران، شهرک غرب📍 ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ 🎀خدمات ما : ارائه مشاوره حضوری وآنلاین برای اضافه وزن،لاغری ، بیماریها(قلبی، دیابت، کلیوی،کید چرب، فشارخون، کنسر، آلزایمر، یبوست، گیاهخواری و..) ، چاقی کودکان،رشدقدی، کم وزنی ، بد غذایی ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ #مشاور_تغذیه_کودکان #متخصص_تغذیه_کودکان #مشاور_رژیم_درمانی#رژیم #کاهش_وزن #لاغری_ #دکتر_کیا #برنامه_غذایی #غذا #مادر #مکمل #کودکان #دخترمامان #نوجوان #بچه_های_بدغذا #اشتها_کودک #قرص_آهن#فرزند #دخترم #پسرم #غذای_کودک #خاطره #نوستالژی #مهمونی #قدیما #شام #نهار #تغذیه_سالم #تغذیه_نوجوانان #گوشت
24 فروردین 1400 17:27:07
0 بازدید
kiadietonline
حتما این عکس هارو سیو کن تا فراموش نکنی که از تو چاقترهاشم بودن که حسابی لاغر کردن😍 رعایت رژیم غذایی و در کنارش ورزش نتیجه میده.⭕ @kiadietonline اگه این پست می تونه برای دوستاتون مفید باشه براشون ارسال کنید، ممنونم که سیو و لایک می کنید♥️ ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ 📞 02188563201 📱 09021888035 تهران، شهرک غرب📍 ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ 🎀خدمات ما : ارائه مشاوره حضوری وآنلاین برای اضافه وزن،لاغری ، بیماریها(قلبی، دیابت، کلیوی،کید چرب، فشارخون، کنسر، آلزایمر، یبوست، گیاهخواری و..) ، چاقی کودکان،رشدقدی، کم وزنی ، بد غذایی ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ #اطلاعات_تغذیه #رژیم #کاهش_وزن #کاهش_سایز #کاهش_اشتها ت #غذا #لاغری_سریع #متخصص_تغذیه #دکتر_کیا #رژیم_کودک #کنسر #رژیم_غذایی#کاهش_وزن #چاقی_کودکان #دارولاغری #میان_وعده_سالم #مشاورتغذیه #قبل_بعد #قبلوبعد #مکمل #لاغری #لاغری_شکم_پهلو #زیبا ل #اراده#لاغری_آسان #کاهش_وزن #کاهش_سایز #کاهش_اشتهای_کاذب
16 دی 1399 17:40:59
3 بازدید
kiadietonline
اول لایک کن♥️ بعد بفرست برای اونایی که نمی دونن🤔 شنیدین میگن با غذا میوه نخورین؟! حالا جواب رو از یک متخصص تغذیه گرفتی پس دیگه با خیال راحت نوش جان بفرمایید😎 @kiadietonline @kiadietonline اگه این پست می تونه برای دوستاتون مفید باشه براشون ارسال کنید، ممنونم که سیو و لایک می کنید♥️ ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ 📞 02188563201 📱 09021888035 تهران، شهرک غرب📍 ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ 🎀خدمات ما : ارائه مشاوره حضوری وآنلاین برای اضافه وزن،لاغری ، بیماریها(قلبی، دیابت، کلیوی،کید چرب، فشارخون، کنسر، آلزایمر، یبوست، گیاهخواری و..) ، چاقی کودکان،رشدقدی، کم وزنی ، بد غذایی ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ #کاهش_وزن #کاهش_سایز #کاهش_اشتها لاغری_با_لذت #لاغری_شکم #لاغری_سریع #متخصص_تغذیه #دکتر_کیا #رژیم_کودک #غذای_ایرانی #غذای_سالم #غذای_رژیمی #آشپزی #زیبا #رژیم_غذایی#کاهش_وزن#مشاورتغذیه #رشدقدی_کودک#کودکان #نوجوانان #مادران #tehran #diet #میوهآرایی #میوه #میوه_آرایی #میوهخوری #میوه_خوری #میوه_درمانی #غذا #
07 دی 1399 17:50:07
2 بازدید
مریم کیا
0
0
❤💚خواب فرزند مون چطوری باشه که قد بلند بشه⁉️ تو فیلم های خارجی دیدین بچه ها ساعت ۹ شب میرن بخوابن 😁🤪ولی ما چی🙄🤔 🔴 خواب کافی و عمیق برای ساخته شدن هورمون رشد در بدن نیاز هست. 🔴عادت دادن به خواب زود شبانه یکم زمانبره. باید از همون سنین نوزادی ساعات خواب رو تنظیم کنید تا ساعات ۲ نصف شب کودک به مرحله خواب عمیق رسیده باشه. 🔴ضمنا بهتره گوشی و تبلت و تلوزیون هم از ۲ ساعت قبل خواب دیگه کنار گذاشته بشه تا امواج آنها ریتم خواب بهم نریزه. 🔴حالا شما بگین چند ساعت خواب نیاز هست اساسا⁉️ ۲۱ مهر۱۴۰۰ این پست می تونه برای دوستاتون مفید باشه براشون ارسال کنید، ممنونم که سیو و لایک می کنید♥️ @kiadietonline ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ 📞 02188563201 📱 09021888035 تهران، شهرک غرب📍 ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ 🎀خدمات ما : ارائه مشاوره حضوری وآنلاین برای اضافه وزن،لاغری ، بیماریها(قلبی، دیابت، کلیوی،کید چرب، فشارخون، کنسر، آلزایمر، یبوست، گیاهخواری و..) ، چاقی کودکان،رشدقدی، کم وزنی ، بد غذایی 🔻Foreign patients are admitted ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ #افزایش_قد_کودک #مشاور_تغذیه_کودکان #هورمون_رشد #خواب_کودک #رشد_قد #رشد_کودک #Drkia