moshaver.mama
دنبال کننده
370
پست
297
باقری هستم/ ماما ماما هستم. بهتون کمک می کنم هر سوالی در رابطه با زنان و بارداری دارید بهش برسید.
پست های مشابه
moshaver.mama
اینم پستی که مدتی میخوام براتون درست کنم و نمیشد بلاخره دیروز براتون آماده کردم 😍. . یبار تو استوری ها توضیح داده بودم و خیلیا دایرکت گفتن پست بزارم تا بمونه تو پیج 🙋♀️. با این پست دیگه براحتی میتونید ماه بارداری تون و برحسب هفته ای که هستید محاسبه کنید 👌. . حالا برام کامنت بزارید ببینم چند هفته اید و چند ماهه محسوب میشید 👇. . . . مشاوره زنان/بارداری/ازدواج 🌹 تعیین جنسیت جنین 👶 ویزیت حضوری/تلفنی /آنلاین ❤ @moshaver.mama . . . #سن_بارداری #حاملگی_زایمان_بارداری #بیماری_زنان_زایمان #تعیین_سن_بارداری #ماما #مشاور_ماما #مامایی #زن_حامله #حاملگی_سالم #حاملگی
08 آبان 1400 11:42:01
1219 بازدید
moshaver.mama
تنها مکمل ضروری که باید از سه ماه قبل بارداری تا پایان ماه چهارم استفاده بشه مکمل اسید فولیک هستش ✅ ◀️این مکمل نقش مهمی در پیشگیری از بروز نقصهای لولۀ عصبی در جنین دارد. و بشدت برای جنین ضروری هستش و هیچ مشکلی مثل اوتیسم یا غیره در بدن جنین ایجاد نمیکنه 👌. ◀️توصیه می شود به محض اینکه راه های پیشگیری از بارداری را متوقف کرده و تصمیم گرفتید باردار شوید، از سه ماه قبل از بارداری تا ماه چهارم روزانه از مکمل اسید فولیک ( فولات یا ویتامین ب9) استفاده کنید زیرا مصرف مکمل اسید فولیک در بارداری احتمال به دنیا آوردن فرزندی مبتلا به عارضه اسپینا بیفیدا (مهره شکاف) و دیگر بیماری های نقض در سیستم عصبی را کاهش می دهد.. 🔷️بصورت روتین برای تمام خانمهای باردار اسید فولیک ۱ میلی گرم یا یدوفولیک تجویز میشه ولی در موارد خاصی نیاز به مصرف دوز بالاتر اسید فولیک هستش . 🔷️دراین موارد اسید فولیک ۵ میلی گرم تجویز میشه 👇. 📌مبتلاء به بیماری دیابت هستید. 📌شما فرزندی با نقض لوله های عصبی دارید، 📌سن بالای ۳۵ سال 📌اگر از قبل بارداری اسید فولیک دریافت نکردید . 📌مادر، پدر و یا یکی از خویشاوندان نزدیک مبتلاء به بیماری نقض لوله های عصبی است. 📌چنانچه از داروهای ضد صرع استفاده می کنید 📌اگر به کمخونی گلبول های قرمز داسی شکل مبتلا هستید. 📌اگر بیماری تالاسمی دارید 📌چنانچه شاخص توده بدنی BMI شما بالای 30 است. . 🔶️شما از قبل بارداری مکمل اسید فولیک مصرف کردید ؟؟؟ . . مشاوره_زنان_بارداری تعیین جنسیت جنین ویزیت تلفنی/حضوری/آنلاین @moshaver.mama . . #اسید_فولیک #اسید_فولیک_در_بارداری #یدوفولیک #سلامتی_جنین #سه_ماهه_اول_بارداری
23 دی 1400 10:00:10
725 بازدید
moshaver.mama
سلام 🔷️ اینقدر در این مورد سوال دایرکت بود که راجبش پست گذاشتم . 📍تو این پست بصورت کامل راجب روشهای جلوگیری از بارداری برای بعد زایمان توضیح دادم . روش آمپول سه ماهه 💉 قرص جلوگیری 💊 ایودی و کاندوم ⚧ 📌 شما کدوم روش و انجام میدید ؟؟ . @moshaver.mama . . . . #روش_جلوگیری #دوره_شیردهی #پیشگیری #قرص_جلوگیری #آیودی #آمپول #کاندوم #مامایی #مامایی_زنان_زایمان
01 تیر 1401 09:29:41
145 بازدید
moshaver.mama
سلام عزیزانی دلم ❤ اول از همه پایبزتون مبارک 🍁😍. . یادتون نره که مصرف سیگار و دخانیات و داروهای غیر مجاز ارتباط مستقیم با پارگی زودرس کیسه اب و زایمان زودرس داره‼ . استوری های امروز مون راجب نکات پریودی و بهداشت دوران پریودی حتما ببینید 🥰. . مشاوره زنان/بارداری تعیین جنسیت نوزاد 👶 ویزیت آنلاین/حضوری/تلفنی @moshaver.mama @moshaver.mama . . . #زایمان_آسان #پارگی_زودرس_کیسه_آب #تشخیص_جنسیت #ویزیت_آنلاین #مامایی_مشاوره
07 مهر 1400 09:37:31
1099 بازدید
moshaver.mama
◀️در سه ماهه اول بارداری بدلیل وجود تهوع ویتامین B6 به خانم باردار داده میشه و توصیه میکنیم 👇 ◀️هر ماده غذایی که حاوی ویتامین ب هستش و تو رژیم غذایی خود قرار بده یکی از اون غذاها سیرابی هستش 👇 🔷️در واقع سیرابی به دلیل دارا بودن مقادیر زیاد ویتامین های گروه B، می تواند به شکل قابل توجهی از شدت حالت تهوع بکاهد. و نیز باعث - زیبایی جنین، - تقویت سیستم ایمنی بدن مادر، - و درمان کم خونی. . 📌اگر از درمان حالت تهوع بارداری ناامید شده اید، بد نیست تا سیرابی را نیز امتحان کنید!. . 🔶️شما در دوران بارداری سیرابی و برای کاهش تهوع امتحان کردید؟؟؟ 🔶️و آیا شدت تهوع تون و کم کرد ؟؟👇 . . . مشاور/بارداری/زایمان/زنان 🌹 تعیین جنسیت جنین ♀️♂️ درمان کامل و قطعی واژینیسموس ⚧ ویزیت آنلاین/حضوری/تلفنی @moshaver.mama . . #تهوع #ویار_بارداری #ویار_بارداری #تهوع_بارداری
19 آذر 1400 09:09:33
988 بازدید
moshaver.mama
📍در اغلب دختر خانمها با شروع اولین رابطه جنسی پرده بکارت دچار آسیب و پارگی شده و ممکن است خونریزی کمی دیده شود 🔶️ در پرده بکارت پل دار ، مشبک ، حلقوی دیواره دار و هلالی اغلب پارگی پرده بکارت همراه خونریزی یا لکه بینی هست . 🔶️در پرده بکارت حلقوی ارتجاعی قابل اتساع ممکن است لکه بینی همراه دخول ایجاد نشود . . ◀️ علت آن 👇 📌این پرده از یک حلقه نازک در ورودی واژن تشکیل شده که یک غشا بسیار نازک و لاستیکی کشش دار است که حین رابطه بخاطر خاصیت کشسانی پاره نشده و ممکن است کمی ساییده شود و معمولا بدون خونریزی هستن .. 📌در آین موارد لبه پرده ارتجاعی پس از رابطه جنسی دچار ساییدگی و شل شدگی شده و مخاط واژن اثرات نزدیکی را نشان می دهد و لبه های واژن دچار چین خوردگی میشود ولی خونریزی یا لکه بینی اتفاق نمی افتد. . 📌اگر سوالی در این رابطه دارید کامنت بزارید 👇.. . .. . مشاوره زنان/بارداری/زایمان تعیین جنسیت پسر و دختر و دوقلویی 👶 ویزیت آنلاین/حضوری/تلفنی @moshaver.mama . . . #پرده_بکارت #هایمن #پرده_بکارت_ارتجاعی
23 اسفند 1400 10:45:43
83 بازدید
باقری
0
0
واکسن کرونا زدید ؟؟؟؟ کدوم مارک ایرانی یا خارجی؟؟؟ . کیا دو دوز واکسن و زدن ؟؟ . . مشاوره/مامایی/حضوری/تلفنی @moshaver.mama . #واکسیناسیون #واکسن_برکت #ایمنی_بدن #ایمنی_بهداشت #واکسن_سینوفارم_چین #آسترازنکا #واکسن_اسپوتنیک