پست های مشابه

moshaver.mama

تغییراتی که در هفته ۲۳ و ۲۴ و ۲۵ بارداری در جنین رخ میده بصورت کامل تو این کلیپ نشون داده شده 👌 . ◀️ تو این ماه جنین کاملا تشکیل شده فقط سیستم تنفسی و ریه ها هنوز کاملا شکل نگرفته . . 📌 هفته چندم هستید ؟؟؟ 📌این کلیپ و دوست داشتید؟؟ 📌نظراتتون و برام کامنت بزارید 👇 . ‌. مشاوره/زنان/بارداری/زایمان تعیین جنسیت جنین مشاوره/حضوری/تلفنی/آنلاین درمان قطعی و کامل واژینیسموس . @moshaver.mama . . . #بارداری_زایمان #بارداری #بارداري_هفته_به_هفته

23 آذر 1400 14:14:04

1216 بازدید

moshaver.mama

میوه دوستا دستا بالا🙋‍♀️ 📍من خودم عاشق میوه های تابستونی هستم 🍇🍉🍒🍓🍑🥑. ولی در بارداری باید یسری نکات و تو خوردن میوه رعایت کنید . . 📌شما در طول روز چند تا میوه میخورید ؟؟؟ 📌بیشتر چه میوه هایی و دوست دارید ؟؟ . @moshaver.mama . . مشاوره_زنان_بارداری_زایمان تعیین جنسیت جنین 👶 ویزیت آنلاین/حضوری/تلفنی @moshaver.mama . . #میوه #میوه_تابستونی #هلو #زردآلو #طالبی #خربزه #هندوانه #توت_فرنگی #گیلاس #انبه #میوه_خشک #

04 تیر 1401 11:24:18

2179 بازدید

moshaver.mama

سلام خانمهای باردار اغلب تو سه ماهه اول بارداری دچار سردرد میشن 😥. . 🔺️شما هم تو بارداری سردرد داشتید؟؟ 🔺️چی آرومتون میکرد ؟؟؟ . ◀️گاهی سردرد بخاطر افت فشار پیش میاد که نیاز به سرم قندی نمکی هستش تا سردرد بهتر بشه😍. . . . . 🎈مشاوره مامایی/زنان/بارداری 🎈تعیین جنسیت نوزاد 👶 🎈ویزیت آنلاین/تلفنی @moshaver.mama . . #سردرد #سردرد_عصبی #افت_فشار_خون #حاملگی_سلامت #حامله

06 مهر 1400 07:41:04

559 بازدید

moshaver.mama

شما هم ریزش مو دارید ؟؟؟؟🤷‍♀️ . 👇 در مواردی که بیمار ریزش مو شدید داره حتما چکاپ هورمونی براش انجام میدیم . در اغلب موارد بیمار بدلیل مشکل هورمونی دچار ریزش مو میشه 👌. . ولی اگر هیچ مشکل هورمونی نباِشه اغلب بخاطر کم خونی یا کمبود ویتامین این‌مشکل ایجاد میشه😥. 👇 در صورت کم‌خونی حتما قرص اهن شبی ۱ عدد باید مصرف بشه و اسلاید دوم و ببینید 😍 . . . پیج مارو به دوستانتون معرفی کنید مشاور/ماما @moshaver.mama . . . #ریزش_موی_سر #ریزش_مو #زینک_پلاس #مشکل_هورمونی #درمان_ریزش_مو_در_زنان #

28 تیر 1400 06:30:47

11 بازدید

moshaver.mama

تنها مکمل ضروری که باید از سه ماه قبل بارداری تا پایان ماه چهارم استفاده بشه مکمل اسید فولیک هستش ✅ ◀️این مکمل نقش مهمی در پیشگیری از بروز نقص‌های لولۀ عصبی در جنین دارد.  و بشدت برای جنین ضروری هستش و هیچ مشکلی مثل اوتیسم یا غیره در بدن جنین ایجاد نمیکنه 👌. ◀️توصیه می شود به محض اینکه راه های پیشگیری از بارداری را متوقف کرده و تصمیم گرفتید باردار شوید، از سه ماه قبل از بارداری تا ماه چهارم روزانه از مکمل اسید فولیک ( فولات یا ویتامین ب9) استفاده کنید زیرا مصرف مکمل اسید فولیک در بارداری احتمال به دنیا آوردن فرزندی مبتلا به عارضه اسپینا بی‌فیدا (مهره شکاف) و دیگر بیماری های نقض در سیستم عصبی را کاهش می دهد.. 🔷️بصورت روتین برای تمام خانمهای باردار اسید فولیک ۱ میلی گرم یا یدوفولیک تجویز میشه ولی در موارد خاصی نیاز به مصرف دوز بالاتر اسید فولیک هستش . 🔷️دراین موارد اسید فولیک ۵ میلی گرم تجویز میشه 👇. 📌مبتلاء به بیماری دیابت هستید. 📌شما فرزندی با نقض لوله های عصبی دارید، 📌سن بالای ۳۵ سال 📌اگر از قبل بارداری اسید فولیک دریافت نکردید . 📌مادر، پدر و یا یکی از خویشاوندان نزدیک مبتلاء به بیماری نقض لوله های عصبی است. 📌چنانچه از داروهای ضد صرع استفاده می کنید 📌اگر به کمخونی گلبول های قرمز داسی شکل مبتلا هستید. 📌اگر بیماری تالاسمی دارید 📌چنانچه شاخص توده بدنی BMI شما بالای 30 است. . 🔶️شما از قبل بارداری مکمل اسید فولیک مصرف کردید ؟؟؟ . . مشاوره_زنان_بارداری تعیین جنسیت جنین ویزیت تلفنی/حضوری/آنلاین @moshaver.mama . . #اسید_فولیک #اسید_فولیک_در_بارداری #یدوفولیک #سلامتی_جنین #سه_ماهه_اول_بارداری

23 دی 1400 10:00:10

725 بازدید

moshaver.mama

نوبتی باشه نوبت پسر 😍 پسر دوستها دستها بالا😍 . . .#مامایی#ماما#مشاوره_ماما#پسر#تعیین_جنسیت

23 فروردین 1399 11:36:47

82 بازدید

باقری

0

0

واکسن کرونا زدید ؟؟؟؟ کدوم مارک ایرانی یا خارجی؟؟؟ . کیا دو دوز واکسن و زدن ؟؟ . ‌ . مشاوره/مامایی/حضوری/تلفنی @moshaver.mama . #واکسیناسیون #واکسن_برکت #ایمنی_بدن #ایمنی_بهداشت #واکسن_سینوفارم_چین #آسترازنکا #واکسن_اسپوتنیک

شما میتوانید مطالب بیشتری از صفحات محتوایی و دیگر صفحات بامانو بخوانید

برای دسترسی نامحدود به مطالب و استفاده از امکانات دیگر اپلیکیشن بامانو مانند ساخت آلبوم خانوادگی، اپلیکیشن بامانو را نصب کنید. با عضو شدن شما از محتواهایی پشتیبانی میکنید که دوست دارید بیشتر از آن ها مطلع باشید

moshaver.mama

باقری

0

0

واکسن کرونا زدید ؟؟؟؟ کدوم مارک ایرانی یا خارجی؟؟؟ . کیا دو دوز واکسن و زدن ؟؟ . ‌ . مشاوره/مامایی/حضوری/تلفنی @moshaver.mama . #واکسیناسیون #واکسن_برکت #ایمنی_بدن #ایمنی_بهداشت #واکسن_سینوفارم_چین #آسترازنکا #واکسن_اسپوتنیک

شما میتوانید مطالب بیشتری از صفحات محتوایی و دیگر صفحات بامانو بخوانید

برای دسترسی نامحدود به مطالب و استفاده از امکانات دیگر اپلیکیشن بامانو مانند ساخت آلبوم خانوادگی، اپلیکیشن بامانو را نصب کنید. با عضو شدن شما از محتواهایی پشتیبانی میکنید که دوست دارید بیشتر از آن ها مطلع باشید

پست های مشابه

برو به اپلیکیشن