moshaver.mama
دنبال کننده
370
پست
297
باقری هستم/ ماما ماما هستم. بهتون کمک می کنم هر سوالی در رابطه با زنان و بارداری دارید بهش برسید.
پست های مشابه
moshaver.mama
تغییراتی که در هفته ۲۳ و ۲۴ و ۲۵ بارداری در جنین رخ میده بصورت کامل تو این کلیپ نشون داده شده 👌 . ◀️ تو این ماه جنین کاملا تشکیل شده فقط سیستم تنفسی و ریه ها هنوز کاملا شکل نگرفته . . 📌 هفته چندم هستید ؟؟؟ 📌این کلیپ و دوست داشتید؟؟ 📌نظراتتون و برام کامنت بزارید 👇 . . مشاوره/زنان/بارداری/زایمان تعیین جنسیت جنین مشاوره/حضوری/تلفنی/آنلاین درمان قطعی و کامل واژینیسموس . @moshaver.mama . . . #بارداری_زایمان #بارداری #بارداري_هفته_به_هفته
23 آذر 1400 14:14:04
1216 بازدید
moshaver.mama
میوه دوستا دستا بالا🙋♀️ 📍من خودم عاشق میوه های تابستونی هستم 🍇🍉🍒🍓🍑🥑. ولی در بارداری باید یسری نکات و تو خوردن میوه رعایت کنید . . 📌شما در طول روز چند تا میوه میخورید ؟؟؟ 📌بیشتر چه میوه هایی و دوست دارید ؟؟ . @moshaver.mama . . مشاوره_زنان_بارداری_زایمان تعیین جنسیت جنین 👶 ویزیت آنلاین/حضوری/تلفنی @moshaver.mama . . #میوه #میوه_تابستونی #هلو #زردآلو #طالبی #خربزه #هندوانه #توت_فرنگی #گیلاس #انبه #میوه_خشک #
04 تیر 1401 11:24:18
2179 بازدید
moshaver.mama
سلام خانمهای باردار اغلب تو سه ماهه اول بارداری دچار سردرد میشن 😥. . 🔺️شما هم تو بارداری سردرد داشتید؟؟ 🔺️چی آرومتون میکرد ؟؟؟ . ◀️گاهی سردرد بخاطر افت فشار پیش میاد که نیاز به سرم قندی نمکی هستش تا سردرد بهتر بشه😍. . . . . 🎈مشاوره مامایی/زنان/بارداری 🎈تعیین جنسیت نوزاد 👶 🎈ویزیت آنلاین/تلفنی @moshaver.mama . . #سردرد #سردرد_عصبی #افت_فشار_خون #حاملگی_سلامت #حامله
06 مهر 1400 07:41:04
559 بازدید
moshaver.mama
شما هم ریزش مو دارید ؟؟؟؟🤷♀️ . 👇 در مواردی که بیمار ریزش مو شدید داره حتما چکاپ هورمونی براش انجام میدیم . در اغلب موارد بیمار بدلیل مشکل هورمونی دچار ریزش مو میشه 👌. . ولی اگر هیچ مشکل هورمونی نباِشه اغلب بخاطر کم خونی یا کمبود ویتامین اینمشکل ایجاد میشه😥. 👇 در صورت کمخونی حتما قرص اهن شبی ۱ عدد باید مصرف بشه و اسلاید دوم و ببینید 😍 . . . پیج مارو به دوستانتون معرفی کنید مشاور/ماما @moshaver.mama . . . #ریزش_موی_سر #ریزش_مو #زینک_پلاس #مشکل_هورمونی #درمان_ریزش_مو_در_زنان #
28 تیر 1400 06:30:47
11 بازدید
moshaver.mama
تنها مکمل ضروری که باید از سه ماه قبل بارداری تا پایان ماه چهارم استفاده بشه مکمل اسید فولیک هستش ✅ ◀️این مکمل نقش مهمی در پیشگیری از بروز نقصهای لولۀ عصبی در جنین دارد. و بشدت برای جنین ضروری هستش و هیچ مشکلی مثل اوتیسم یا غیره در بدن جنین ایجاد نمیکنه 👌. ◀️توصیه می شود به محض اینکه راه های پیشگیری از بارداری را متوقف کرده و تصمیم گرفتید باردار شوید، از سه ماه قبل از بارداری تا ماه چهارم روزانه از مکمل اسید فولیک ( فولات یا ویتامین ب9) استفاده کنید زیرا مصرف مکمل اسید فولیک در بارداری احتمال به دنیا آوردن فرزندی مبتلا به عارضه اسپینا بیفیدا (مهره شکاف) و دیگر بیماری های نقض در سیستم عصبی را کاهش می دهد.. 🔷️بصورت روتین برای تمام خانمهای باردار اسید فولیک ۱ میلی گرم یا یدوفولیک تجویز میشه ولی در موارد خاصی نیاز به مصرف دوز بالاتر اسید فولیک هستش . 🔷️دراین موارد اسید فولیک ۵ میلی گرم تجویز میشه 👇. 📌مبتلاء به بیماری دیابت هستید. 📌شما فرزندی با نقض لوله های عصبی دارید، 📌سن بالای ۳۵ سال 📌اگر از قبل بارداری اسید فولیک دریافت نکردید . 📌مادر، پدر و یا یکی از خویشاوندان نزدیک مبتلاء به بیماری نقض لوله های عصبی است. 📌چنانچه از داروهای ضد صرع استفاده می کنید 📌اگر به کمخونی گلبول های قرمز داسی شکل مبتلا هستید. 📌اگر بیماری تالاسمی دارید 📌چنانچه شاخص توده بدنی BMI شما بالای 30 است. . 🔶️شما از قبل بارداری مکمل اسید فولیک مصرف کردید ؟؟؟ . . مشاوره_زنان_بارداری تعیین جنسیت جنین ویزیت تلفنی/حضوری/آنلاین @moshaver.mama . . #اسید_فولیک #اسید_فولیک_در_بارداری #یدوفولیک #سلامتی_جنین #سه_ماهه_اول_بارداری
23 دی 1400 10:00:10
725 بازدید
moshaver.mama
نوبتی باشه نوبت پسر 😍 پسر دوستها دستها بالا😍 . . .#مامایی#ماما#مشاوره_ماما#پسر#تعیین_جنسیت
23 فروردین 1399 11:36:47
82 بازدید
باقری
0
0
واکسن کرونا زدید ؟؟؟؟ کدوم مارک ایرانی یا خارجی؟؟؟ . کیا دو دوز واکسن و زدن ؟؟ . . مشاوره/مامایی/حضوری/تلفنی @moshaver.mama . #واکسیناسیون #واکسن_برکت #ایمنی_بدن #ایمنی_بهداشت #واکسن_سینوفارم_چین #آسترازنکا #واکسن_اسپوتنیک