moshaver.mama
دنبال کننده
370
پست
297
باقری هستم/ ماما ماما هستم. بهتون کمک می کنم هر سوالی در رابطه با زنان و بارداری دارید بهش برسید.
پست های مشابه
moshaver.mama
یکی از علل سقط جنین تو ماه اول بارداری 👈مشکلات تیروئید کم کاری و پر کاری تیروئید است . . خانمهای عزیزی که قصد بارداری دارید حتما قبل از اقدام به حاملگی آزمایشات قبل بارداری و انجام بدید . بررسی تیروئید قبل بارداری خیلی مهمه اگر کم کاری یا پرکاری تیروئید در خانم وجود داشته باشه بر بارداری تاثیر منفی میگذارد و احتمال سقط جنین وجود دارد . و اگر مشکل تیروئید وجود داشته باشه حتما تحت کنترل دکتر متخصص غدد باید قرار گرفت. . 👈محدوده نرمال تیروئید تو سه ماه اول ۳/۹ و سه ماهه دوم و سوم ۴/۱ میباشد و بیشتر از این رنج نیازمند دارو درمانی تحت کنترل دکتر است . . . #بارداری_هفته_به_هفته #سقط_جنین #تیرویید #مامایی #بارداری #جنین #نینی_خوشگل #abortion #pregnant #pregnancy #thyroid
18 خرداد 1399 08:56:29
39 بازدید
moshaver.mama
🔷️تا حالا دچار خارش در ناحیه تناسلی و واژن شدید؟؟؟ 🔶️بعد درمان دوباره عفونت برگشته ؟ . ◀️عفونت قارچی اغلب در خانمها باعث ایجاد سوزش و خارش ولو و واژن میشه . ◀️در صورتیکه در خانم خارش واژن بصورت چند دوره تکرار بشه عفونت قارچی راجعه گفته میشه . نکته 👇 برای درمان قارچ راجعه اغلب شستشو با محلول ویوله میتونه کارساز باشه که در مطب برای بیماران بصورت هفته ای یبار انجام میشه و خیلی موثر بوده بهمراه درمان ۴ ماهه که حتما باید برای بیمار صورت بگیره تا قارچ بصورت کامل درمان بشه. . اگر سوالی در این رابطه دارید کامنت بزارید ❤. . . مشاوره آنلاین / تلفنی /حضوری @moshaver.mama . . . #عفونت_در_زنان #قارچ #عفونت_قارچی_واژن #درمان_گیاهی #بهداشت_ناحیه_تناسلی #خارش_واژن #کرم_واژینال
25 مرداد 1400 09:40:06
46 بازدید
moshaver.mama
بهترین تایم برای باروری مردان چه تایمی است?????👨 مقدار مایع منی بین ۳۰ تا ۳۵ سال بیشترین و بعد از ۳۵ سالگی کمترین میزان را دارد. تحرک اسپرم به معنی قابلیت و توانایی شنا کردن اسپرم است. تحرک اسپرم قبل از ۲۵ سالگی بیشترین میزان و پس از ۵۵ سالگی کمترین میزان را داراست. . همچنین پرهیز از رابطۀ جنسی میتواند کیفیت مایع منی را کاهش دهد و رابطۀ جنسی مکرر منجر به ایجاد اسپرمهای سالم خواهد شد.. .پس بهترین تایم باروری برای آقایون از ۳۰ تا ۴۰ سالگی که هم حجم مایع منی و هم تحرک اسپرم خوب هست . . پیج ما روبه دوستانتون معرفی کنید @elii_b_ . . .#باروری_مردان
16 آذر 1399 10:12:06
7 بازدید
moshaver.mama
سلام ◀️در حال حاضر برای گروه سنی ۱۲ تا ۱۸ سال واکسیناسیون داره انجام میشه . و برای کودکان هنوز تصمیم جدی گرفته نشده. ⬅️منم امروز به پسرم واکسن زدم . برای گروه سنی ۱۲ تا ۱۸ سال سه واکسن 🔸️سینوفارم 🔸️برکت 🔸️پاستور( واکسن سوبرانا ۲ همان واکسن پاستوکووک ایرانی و محصول مشترک انستیتو فینلای کوبا و انستیتو پاستور ایران است که برای تزریق به افراد زیر ۱۸ سال استفاده میشود) ترزیق میشه. 🔶️توصیه میکنم هر کدوم در دسترس شما بود همونو بزنید . . . شما به فرزندتون کدوم واکسن و زدید ؟ و اینکه عوارض مثل تب و لرز ایجاد کرد ؟؟؟ . . . #واکسن_کرونا #واکسیناسیون #واکسیناسیون_دانش_آموزان #واکسیناسیون_کرونا #دانش_آموزی
29 مهر 1400 10:15:45
26 بازدید
moshaver.mama
با عرض پوزش از تمام عزیزانی که در این پیچ حضور دارند . دوست نداشتم در مورد سقط جنین پست بزارم و حستون و منفی کنم ولی بخاطر دایرکت های که از تعدادی از خانمهای باردار برای سقط جنین داشتم مخصوصا تو ماههای بالا مجبور شدم در آین رابطه پست و استوری بزارم 😔. ◀️خواهش میکنم کسانیکه میخوان جنینشون و از بین ببرند اینکلیپ و ببینن و حتما تجدید نظر کنن . . ◀️مخصوصا وقتی که جنین قلب داره و تمام اجزای بدنش تشکیل شده . 📌جنین هدیه خداوند هستش و روح خدا در اون دمیده شده و موجودی پاک و مقدس و با این موجود مقدس باید درست رفتار کرد . . 📌هیچ توجیهی برای سقط پذیرفته نیست مگر در موارد پزشکی که جنین دچار مشکلات ژنتیکی هستش و به دستور مراکز پزشکی دستور سقط داده میشه . . . 📍حستون و راجب آین کلیپ برام کامنت کنید . 📍به نظر شما سقط جنین قابل توجیه ؟؟؟؟ . . مشاوره زنان/بارداری/زایمان تعیین جنسیت پسر و دختر و دوقلویی 👶👼 ویزیت آنلاین/حضوری/تلفنی @moshaver.mama . . . #سقط_جنین #سقط #ساکشن #دفع_جنین #جنین_هفته_به_هفته #جنین #باردار
14 اسفند 1400 12:07:07
1444 بازدید
moshaver.mama
شما هم در دوران بارداری ویار داشتید😥؟ . ویار اغلب از هفته ۶ بارداری تا هفته ۱۴ ادامه داره و بصورت تهوع و استفراغ خستگی و خواب آلودگی بروز میکنه 😴. . اگر تهوع و استفراغ زیاد دارید مهمترین نکته ای که باید رعایت کنید اینه که تو حجم کم و دفعات زیاد غذا میل کنید . ⛔از خوردن غذا با حجم زیاد پرهیز کنید ⛔غذاهای سرخ شده .ابکی میل نکنید. . . مشاوره حضوری تلفنی @moshaver.mama . . . #تهوع_بارداری #استفراغ #ویار_بارداری #تهوع_استفراغ
27 تیر 1400 12:55:11
226 بازدید
باقری
0
16
سلام ◀️ خیلی از خانمهای باردار از من سوال میپرسن آیا احساسات ما ناراحتی و خوشحالیمون روی جنین تاثیر داره؟؟؟ 🔷️ و جوابش 👈 بله کاملا تمام احساسات شما به جنین انتقال پیدا میکنه و جنین احساس شادی و گریه شما رو کاملا درک میکنه با شادی شما خوشحال و با گریه و غم هم ناراحت میشه . 📌 دوران بارداری شما به چه صورتی بوده ؟حستون خوب بوده یا نه ؟؟؟ . 🔶️نکته جالب 👇 ◀️ از ماه چهارم بارداري، جنين نسبت به نوازشهاي مادر حساس ميشود. او ميتواند لرزش روي شكم و گرماي دست و فشارها را احساس كند و از آنها لذت ببرد. ◀️ از هفته 28 بارداري جنین به صداها واکنش نشان می دهد. هنگامی که وارد ماه هفتم بارداري ميشويد، جنين تمام صداهاي دروني شما را ميشنود و به مرور قادر است صداهاي خارجي را هم تشخيص دهد. در اين زمان او به خوبي صداي مادر و حتي تغيير احساسات در صداي او را متوجه ميشود و ميتواند به آنچه ميشنود، عكسالعمل نشان دهد. . . 📌 نظرتون و راجب آین کلیپ برام کامنت بزارید 👇. . . مشاوره زنان /بارداری/زایمان تعیین جنسیت جنین 🙍♀️👦 ویزیت آنلاین/حضوری/تلفنی @moshaver.mama . برای دریافت رژیم های تعیین جنسیت به شماره وات ساپ که تو بیو پیج هستش پیام بدید . . . #احساسات #احساس #دوران_بارداری #خنده #غم