پست های مشابه

shirdehi_nini

✅ماساژ آرام نوزاد ✅صداهای آرام‌بخش:  نوزاد شما ممکن است از شنیدن صدای ماشین لباس‌شویی یا صدای جاروبرقی، احساس آرامش کند یا حتی شاید با شنیدن صدای هود آشپزخانه آرام شود. ✅سکوت: بعضی ازنوزادان به تحریک کمتر نیاز دارند و به سکوت، سکون، بی‌حرکت ماندن و تاریکی بهتر پاسخ می‌دهند. ✅حرکت و نوسان:  سعی کنید نوزاد را خیلی آرام تکان دهید. می‌توانید او را در یک تاب نوزاد قرار دهید. همچنین اگر نوزاد را در یک آغوشی کودک بگذارید و در اطراف خانه کمی راه بروید شاید آرام شود. ✅بیرون بردن نوزاد در یک کالسکه یا آغوشی ✅تغییر وضعیت‌ بدن: وقتی کودکتان ناراحت است، می‌توانید وضعیت‌های مختلف را امتحان کنید تا ببینید کدام را ترجیح می‌دهد. ✅ پیچیدن نوزاد در یک تکه پارچۀ نخی خیلی نازک در طول برخی ساعات روز ✅حمام آب گرم 💎مشاوره تخصصی وآموزش شیردهی نوزاد درمنزل وبه صورت انلاین توسط کارشناس مامایی زهراشورگشتی 👩‍⚕️ #وضعیت_شیردهی #شیردهی_نوزاد #شیردهی_مادران_امروز #عیدانه #عید #نوزاد #کودکانه #قولنج_درمانی #قولنج_نوزادی #هفتسین #هفتسین_خاص #نیشابوریها #بیمارستان_مسیح_دانشوری #بیمارستان_میلاد #عطار_نیشابوری #عمرخیام #شیر_خشک #شیر_مادر_کودک_سالم #مامانم❤️ #کارشناس_مامایی_زنان_زایمان #زنان_زایمان #زنان_موفق #زنانه_دخترانه

28 بهمن 1400 15:54:04

158 بازدید

shirdehi_nini

🔴آغوزچیه؟به نوزادم اغوزبدم؟ آغوز یاکلستروم شیری است که مادردرروزهای اول بعدازتولد نوزاد تولید میکنه. تولیداغوز 3تا5 روز ادامه داره و زرد رنگ وغلیظ وچسبنده است. اغوز حاوی انتی بادی است وباعث تقویت سیستم ایمنی نوزاد میشه، ازطرف دیگه اغوز باعث دفع مدفوع نوزاد واززردی نوزاد جلوگیری میکنه وهمچنین باعث تقویت دستگاه گوارش میشه و ازعفونت های روده ای جلوگیری میکنه. 😍 مامانای عزیز:آغوز فوایدبسیاری واسه نوزاد داره ازتغذیه نوزادبااغوز غافل نشید! 💎مشاوره تخصصی وآموزش شیردهی نوزاد درمنزل و انلاین توسط کارشناس مامایی زهراشورگشتی👩‍⚕️ #اغوز #سیسمونی #سیسمونی_شیک #سیسمونی_پسرونه #سیسمونی_دخترانه #سیسمونی_ترک #سیسمونی_ترک #پستانک #شیشه_شیر #شیردوشبرقی #شیشهشیرنوزاد #زایمان_طبیعی_بدون_درد #سرطان #سیستم_ایمنی_بدن #زردی #زردی_نوزاد #نوزادي #شیرخشک #زندگی #زندگی_شاد #انگیزشی #زنان_زیبا

03 اسفند 1400 18:18:24

149 بازدید

shirdehi_nini

توسط دکترراوری متخصص کودکان قبل ازدوشیدن شیر بادست، بهتره ی دوش آب گرم یا ازکمپرس گرم (حوله گرم) به مدت 15_20 دقیقه روی سینه استفاده کنید. بعد ازماساژ پستان شروع به دوشیدن کنید، بعدازاتمام دوشیدن ازکمپرس سرد استفاده کنید 😊 🟣درپست بعدی روش دوم دوشیدن شیر بادست رومیذارم 😊بامن همراه باش😉 ❤️ممنون میشم اگه این پست واست مفید بود لایک وسیو کنی تاهمیشه بهش دسترسی داشته باشی و واسه دوستان ارسال کنید تااز این پست استفاده کنن😊 💎مشاوره تخصصی وآموزش شیردهی نوزاد درمنزل توسط کارشناس مامایی زهراشورگشتی 👩‍⚕️ #دوشیدن_شیر #شیردهی#مشاوره_شیردهی #مشاوره_آنلاین #مشاوره_تلفنی#ویزیت_آنلاین #شیردهی_صحیح #شیرمادر#دوشیدن_شیر_با_دست #کمپرس_گرم #ماساژ_پستان#دوش_آب_گرم #کمپرس_سرد#نوزاد#نینی#شیرخوار

28 اردیبهشت 1401 16:35:18

135 بازدید

shirdehi_nini

زخم وشقاق نوک پستان به چه دلیلی ایجادمیشود؟؟ لطفا پیج ماروبه دوستانتون معرفی کنید 🤭 #شیردهی_نوزاد #شیردهی_مادران_امروز #شیردهی_موفق #شیردهی_صحیح #نینی_خوشگل #نیشابوریا #نینی #مادرانه #مامایی_زنان_زایمان #مامان #مادر#مشهدیا#کاشمر#هتل_امیران#کرونا #بیمارستان_حکیم #بیمارستان_میلاد

18 بهمن 1400 19:06:39

70 بازدید

shirdehi_nini

لکه های سفید دهان نوزادم خطرناکه؟ این  لکه های سفید می توانند یک نوع عفونت قارچی دهانی شایع و گاه دردناک باشند که به عنوان برفک دهان نوزاد وکودک شناخته می شوند. علائم برفک در دهان نوزاد: _ایجاد لکه های سفید یا زرد خامه ای در کناره ها و سقف دهان، لثه ها، لب ها و زبان نوزادان _گریه کودک به هنگام شیردهی یا مکیدن پستانک یا بطری _ بثورات قارچی پوشک( لکه های برجسته، تکه ای به رنگ قرمز روشن یا قرمز تیره هستند که با مرزهای محدود مشخص می شوند.) علائم برفک درپستان مادر: _خارش شدید، بروز حساسیت یا درد در نوک پستان _پوسته پوسته یا براق شدن پوست ناحیه اطراف نوک پستان _درد شدید هنگام شیر دادن به نوزاد _درد شدید سینه ها علت برفک: این قارچ ها به طور معمول در دستگاه گوارش همه انسان ها وجود دارند اما در صورت ایجاد عدم تعادل در بدن، عفونت ایجاد می شود.مثلا مصرف آنتی بیوتیک توسط مادر یا نوزاد درمان برفک: استفاده ازداروهای ضدقارچ وهمچنین درصورت بی قراری نوزاد استفاده ازاستامینوفن جهت تسکین دردطبق دستور پزشک نکته:چون برفک ازطریق شیشه وپستانک منتقل میشه حتما هرچندروز یکبار شیشه وپستانک را درآب بجوشانید. شیرخوار شماهم تاحالا برفک دهان داشته؟ چه اقداماتی انجام دادین، واسم کامنت کنید 😊 💎مشاوره تخصصی وآموزش شیردهی نوزاد درمنزل وانلاین توسط کارشناس مامایی زهراشورگشتی 👩‍⚕️ #مشاوره_شیردهی #مشاوره_آنلاین #مشاوره #ویزیت_آنلاین #برفک #برفک_دهان#شیشه #پستانک#سرشیشه#گریه_نوزاد#قارچ#ضدقارچ#شیرخوار #شیردهی_صحیح #شیردوش#نینی #لباس_کودک #سیسمونی #سیسمونی_نوزاد

28 فروردین 1401 05:09:03

96 بازدید

shirdehi_nini

🔴دردوران شیردهی حبوبات بخورم یانه؟؟ سلام 😊 با ی پست دیگه در خدمتتونم😊 @shirdehi_nini @shirdehi_nini هرمامانی که تاحالا دوران شیردهی رو تجربه کرده باشه غیر ممکنه این سوالو نداشته باشه که دراین دوران میشه حبوبات استفاده کرد یانه؟ اگه حبوبات بخورم شیرخوارم نفخ ودرنتیجه اون دل درد میشه یانه؟ دراین پست میخوام ازلحاظ علمی به این سوال پاسخ بدم😊 @shirdehi_nini @shirdehi_nini ❤️ممنون میشم پست لایک وسیو کنی دوست داشتی هم واسه دوستانی که شیرخوار دارن بفرست تااوناهم ازاین مطلب استفاده کنن❤️ 🟣به نظرت چه راه های دیگه ای وجود داره که بشه نفخ حبوبات گرفت؟ ممنون میشم تجربه هایی که داری رو به اشتراک بذاری 😊 💎مشاوره تخصصی وآموزش شیردهی نوزاد درمنزل وانلاین توسط کارشناس مامایی زهراشورگشتی 👩‍⚕️ #شیردهی_نوزاد #مشاوره_شیردهی#نوزادان #شیردهی_صحیح #پوزیشن#حبوبات #نفخ#دلدرد#بیقراری#مامایی_زنان_زایمان #نوزاد#کودک#بیبی#شیرخوار #بیمارستان #نیشابور#زهرا_شورگشتی#مشاور

23 خرداد 1401 15:42:20

281 بازدید

زهرا شورگشتی

0

7

آروغ گرفتن نوزاد

اول ازهمه ی ضربه روی پست بزن تابتونی به صورت کامل ویدئو رو ببینی🤭بعدشم این پست ولایک کن تامن انرژی بگیرم😊حالا ادامه روبخون 🤭 به‌طورکلی بهتره که بعد از شیر خوردن، دو تا سه آروغ از نوزاد گرفته بشه. حالا چرا؟؟ @shirdehi_nini @shirdehi_nini 🟣آروغ‌های کوچک نوزاد، هوای گیرکرده در معدۀ نوزادو آزاد می‌کنه،و باعث احساس راحتی بیشتری میشه و کمتر بی‌قراری و بهانه‌گیری میکنه. 🟣همچنین آروغ زدن فضای بیشتری را در معدۀ نوزاد آزاد می‌گذارد، در نتیجه نوزادمیتونه مدت طولانی‌تری شیر بخوره. 🟣وازهمه مهمتر اگه آروغ نوزاد گرفته نشه احتمال استفراغ نوزاد هست و درنتیجه آن احتمال وارد شدن شیر به راه های هوایی نوزاد که باعث عفونت ریه وخفگی نوزاد میشه. 🔴آیا همه شیرخواران آروغ میزنن؟ هیچ قانونی وجود ندارد که نوزادان پس از هربار تغذیه باید آروغ بزنند.بعضی از نوزادان خیلی آروغ می‌زنند، درحالی‌که واسه نوزادان دیگه به ندرت اتفاق میفته. امامامانا دقت داشته باشید!! نوزادانی که با شیر مادر تغذیه می‌شن به اندازۀ نوزادانی که شیر خشک می‌خورند به آروغ زدن نیاز ندارند،به خاطراینکه هنگام تغذیه، هوای کمتر می‌خورند. @shirdehi_nini @shirdehi_nini ممنون ازهمکارعزیزم خانم دلیلی (کارشناس تغذیه باشیرمادر بیمارستان) که واسه این پست بامن همراه بودن ❤️ حالای سوال😊 به نظرت درشب که خوابش خیلی عمیقه هم باید آروغ نوزادو بگیریم?? ❤️ ممنون میشم این پست ولایک وسیو کنی و واسه دوستانت ارسال کنی ❤️ 💎مشاوره تخصصی وآموزش شیردهی نوزاد درمنزل وانلاین توسط کارشناس مامایی زهراشورگشتی 👩‍⚕️ @shirdehi_nini @shirdehi_nini #آروغ_گرفتن_نوزاد #دلدرد #دلپیچه #استفراغ #رفلاکس_نوزادان #کولیک #قولنج_نوزادی #شیرمادر #شیرخشک #شیردهی #شیردهی_نینی #بالا_اوردن #نوزاد #مشاوره_شیردهی #شیردهی_صحیح #سیسمونی #نینی #زایمان #بارداری

شما میتوانید مطالب بیشتری از صفحات محتوایی و دیگر صفحات بامانو بخوانید

برای دسترسی نامحدود به مطالب و استفاده از امکانات دیگر اپلیکیشن بامانو مانند ساخت آلبوم خانوادگی، اپلیکیشن بامانو را نصب کنید. با عضو شدن شما از محتواهایی پشتیبانی میکنید که دوست دارید بیشتر از آن ها مطلع باشید

shirdehi_nini

زهرا شورگشتی

0

7

اول ازهمه ی ضربه روی پست بزن تابتونی به صورت کامل ویدئو رو ببینی🤭بعدشم این پست ولایک کن تامن انرژی بگیرم😊حالا ادامه روبخون 🤭 به‌طورکلی بهتره که بعد از شیر خوردن، دو تا سه آروغ از نوزاد گرفته بشه. حالا چرا؟؟ @shirdehi_nini @shirdehi_nini 🟣آروغ‌های کوچک نوزاد، هوای گیرکرده در معدۀ نوزادو آزاد می‌کنه،و باعث احساس راحتی بیشتری میشه و کمتر بی‌قراری و بهانه‌گیری میکنه. 🟣همچنین آروغ زدن فضای بیشتری را در معدۀ نوزاد آزاد می‌گذارد، در نتیجه نوزادمیتونه مدت طولانی‌تری شیر بخوره. 🟣وازهمه مهمتر اگه آروغ نوزاد گرفته نشه احتمال استفراغ نوزاد هست و درنتیجه آن احتمال وارد شدن شیر به راه های هوایی نوزاد که باعث عفونت ریه وخفگی نوزاد میشه. 🔴آیا همه شیرخواران آروغ میزنن؟ هیچ قانونی وجود ندارد که نوزادان پس از هربار تغذیه باید آروغ بزنند.بعضی از نوزادان خیلی آروغ می‌زنند، درحالی‌که واسه نوزادان دیگه به ندرت اتفاق میفته. امامامانا دقت داشته باشید!! نوزادانی که با شیر مادر تغذیه می‌شن به اندازۀ نوزادانی که شیر خشک می‌خورند به آروغ زدن نیاز ندارند،به خاطراینکه هنگام تغذیه، هوای کمتر می‌خورند. @shirdehi_nini @shirdehi_nini ممنون ازهمکارعزیزم خانم دلیلی (کارشناس تغذیه باشیرمادر بیمارستان) که واسه این پست بامن همراه بودن ❤️ حالای سوال😊 به نظرت درشب که خوابش خیلی عمیقه هم باید آروغ نوزادو بگیریم?? ❤️ ممنون میشم این پست ولایک وسیو کنی و واسه دوستانت ارسال کنی ❤️ 💎مشاوره تخصصی وآموزش شیردهی نوزاد درمنزل وانلاین توسط کارشناس مامایی زهراشورگشتی 👩‍⚕️ @shirdehi_nini @shirdehi_nini #آروغ_گرفتن_نوزاد #دلدرد #دلپیچه #استفراغ #رفلاکس_نوزادان #کولیک #قولنج_نوزادی #شیرمادر #شیرخشک #شیردهی #شیردهی_نینی #بالا_اوردن #نوزاد #مشاوره_شیردهی #شیردهی_صحیح #سیسمونی #نینی #زایمان #بارداری

شما میتوانید مطالب بیشتری از صفحات محتوایی و دیگر صفحات بامانو بخوانید

برای دسترسی نامحدود به مطالب و استفاده از امکانات دیگر اپلیکیشن بامانو مانند ساخت آلبوم خانوادگی، اپلیکیشن بامانو را نصب کنید. با عضو شدن شما از محتواهایی پشتیبانی میکنید که دوست دارید بیشتر از آن ها مطلع باشید

پست های مشابه

برو به اپلیکیشن