پست های مشابه

mama_jaann

سلام این هم از پست شب تولد ماماجان🥳🥳 کا ..دو های شما لا..یک این پست باشه واسه من😍😍 اکر از اکسپلور یا هشتگ پست ماماجان رو‌میبینی به جمع۷۰هزارتایی ما ملحق شو جان دل🥰🥰 @mama_jaann @mama_jaann نشاسته بادام(+۶) نشاسته گندم:۲قاشق غذاخوری شیرپاستوریزه:۱فنجان پودر بادام:۱قاشق مرباخوری گلاب:۲قطره ✳️طرز تهیه رو داخل پست کامل توضیح دادم،فقط برای اینکه نشاسته تون گلوله نشه بهتره اول یکم اب سرد روش بریزید و بعد با شیر مخلوط کنید. ✅نکته: برای شیر کردنش میتونید از یکسالگی کمی شکر و یا زیر یکسال یک قاشق چای خوری شیره خرما بریزید. #تغذيه_كودك #سرماخوردگي_كودكان #صبحانه_كودك #غذاي_كودك #غذايكمكي #تولدم_مبارک

09 بهمن 1400 19:39:39

737 بازدید

mama_jaann

سلام مثل بـهاره         گـل وشـکـوفـه داره بوی قشنگ دوستی       هـمـراه خودمـیـاره وقتی سلام میکنی         شاپـرکا می خندن بالهاشونو بـرامـون          وامیکنن می بندن گوش بده باز می خونن       پــرنــده هــای زیـبــا با چه چه وبا جیک جیک       سلام میدن به گلها ماماناي گل با شعر خيلي راحت تر ميشه كارهاي خوب رو به بچه ها ياد داد و كودكي شاد و باهوش داشت،پس منتظر شعرهاي زيبا در پست هاي بعدباشيد😘😘🌹🌹 #شعرکودکانه #سلام #كودك_شاد #كودك_باهوش #بازی #غذاي_كودك #نوزاد

15 مهر 1399 07:14:11

82 بازدید

mama_jaann

سلام این شما و این شوید پلو که یعنی ما خانوادگی عاشق هستیم😘😍😍 شویدپلو با مرغ(+۹) برنج شوید لوبیاچشم بلبلی مرغ ✅اول مرغ رو با ی پیاز،کمی زردچوبه و آب بزارید بپزه سپس مرغ و پیاز رو خارج کنید و برنج رو که از قبل حدود ۵ساعت خیس کردید داخل آب مرغ بریزید (اگه ابش کمه کمی اب اضافه کنید)و لوبیا ها رو که از قبل خوب پخته بهش اضافه کنید و بزارید تا آبش کشیده و کته بشه و قبل از گذاشتن درب شوید بپاشید و دمی بزارید تا دم بکشه. در اخر هم زمان سرو مرغ ها رو ریش ریش کنید و برنج رو باهاش تزیین کنید. نوش جان😍😍 🧡لوبیا چشم بلبلی حدود یکساعت زمان میبره تا خوب پخته بشه. 💚میتونید از قبل حدود دوساعت خیس کنید و برای بچه پوستش رو بگیرید تا اذیت نشن. 💜پسر کوچولوی من ۲۰ماه داره و میتونه این بافتی که داخل عکس گذاشتم بخوره شما بسته به سن کوچولوتون برنج رو بپزید. 💛براي راحت تر خوردن غذا ميتونيد كمي آب مرغ نگه داريد كه هنگام سرو روش بريزيد،كمي كره يا روغن بديد روش تا نرم تر بشه🌸 💗اگه واست مفيد بود لا.يك كن و بفرست واسه دوستات تا اونا هم استفاده كنند🥰 🌷اگر از اکسپلور میای حتما فا..لوکن اینجا قراره کلی چیز یاد بگیریم❤️☀️ @mama_jaann @mama_jaann #غذاي_سالم #غذا #غذاي_كمكي_كودك #غذاي_كودك #غذاي_كمكي #غذاي_بچه #غذاي_ساده #غذاي_مقوي_كودك#غذاي_خوشمزه_كودك

17 خرداد 1400 16:17:10

208 بازدید

mama_jaann

سلام 💐 این هم پست جدا کردن اتاق کودک که بعد از پست قبلی که درباره خواب کودک بود خیلی سوال کرده بودید.🤗 ⭐️اسلایدها رو با دقت بخونید و با صبر و آرامش بهش عمل کنید.🌿 🌸اجباری در جدا کردن اتاق کودک نیست اما اول برای راحتی کودک و بعد خود شما بهتره زیر دوسال حداکثر جای خواب جدا بشه.چون در سن بالاتر وابستگی بیشتر میشه و جداکردن سخت😩 ✅تجربه خودم:من حدود ۷ماهگی شیر شب محمد به یک وعده رسید و‌من هم اتاقش رو جدا کردم ،شب هایی که جایی هستیم و محمد پیش من میخوابه نه کودک خواب راحت و با کیفیتی داره نه من🥴 این پست رو واسه مادران بچه دار و مادران باردار(واسه برنامه ریزی آینده😉) بفرست تا کمکشون کنی🍂🍁 🌟اگر از اکسپلور میای خوشحال میشم پیج م رو دنبال کنی🥰 @mama_jaann @mama_jaann @mama_jaann امیدوارم که به دردت بخوره🌤🌈 #خواب_کودک #بد_خوابی_کودکان #تغذیه_کودک #غذای_کودک

12 مهر 1400 10:07:56

305 بازدید

mama_jaann

سلام شب زمستونی تون بخیر✋🏻 این پست مهم رو لازم دونستم با شما به اشتراک بزارم پس حتما با دقت بخونید،ذخیره کنید و برای دوستاتون بفرستید😍😍😍 ✅این ۵ گام رو باید به ترتیبِ گفته شده در پست انجام بدید تا نتیجه بگیرید. ➖این قوانین و مراحل کمک می‌کنه کودک شما بدون کنجکاوی و تبعات منفی قانون اندام خصوصی رو اجرا کنه وبهش آگاه بشه. 💯باید خود شماهم در اجرای این قوانین پای بند باشید و به هیچ عنوان از آن کوتاه نیایید و با قاطعیت اجرا کنید. ⛔️زمانی که بهش گفتید همه باید داخل اتاق لباس عوض کنن پس خودتون هم اجازه ندارید غیر از این انجام بدید. و همونطور که گفتم این قوانین برای سن بالای ۳سال قابل اجراست😍😍 🌈اگر از اکسپلور پیج ماماجان رو می بینید خوشحال میشم ما رو دنبال کنید💛❤️ @mama_jaann @mama_jaann @mama_jaann #تربیت_کودک #تربیت_فرزند #کودک_آزاری #نوزاد #غذایکمکی #غذایکودکیکساله #وزنگیری_نوزاد #وزنگیری_کودک

12 دی 1400 19:29:08

70 بازدید

mama_jaann

خوب خوب اين هم از راهكارهاي از پوشك گرفتن بچه ها🥳🥳 ✅فقط اين و يادتون باشه كه به خودتون و بچه سخت نگيريد و همديگرو اذيت نكنيد. 💯اگر در زمان مناسب اقدام به ترك پوشك كرده باشيد(پست قبلي)خيلي راحت و سريع ميتونه مراحل طي بشه.✅ اما باز عجله نكنيد تا كوچولوتون خوب ياد بگيره.🚽خوندن كتاب و قصه در اين رابطه خيلي كمك ميكنه🤗 🌸مامانايي كه هنوز وقت پوشك گرفتن كوچولوشون نرسيده هيچ وقت نسبت به پي پي واكنش بد نشون نديد چون ناخودآگاه احساس بدي به كودك منتقل ميشه و پروسه ترك پوشك رو سخت ميكنه.💦💩 🗣در آخر باز هم ميگم كه عجله نكنيد اين دوره هم ميگذره و چيزي جز خاطراتش براي شما نميمونه🤗🤗 🚽پوشك رو به يكباره حذف نكنيد و حتما از شرت استفاده كنيد. 💜💜خوندن پست قبلي (نشانه هاي آمادگي براي از پوشك گرفتن)بسيار بسيار مهمه👏🏻👏🏻👏🏻 اگر از اكسپلور پست من و ميبيني به جمع ما بپيوند😍😍😍 @mama_jaann @mama_jaann #پوشك_گرفتن #پوشك_بچه #تغذيه_كودك

06 آذر 1400 19:47:25

80 بازدید

Fatemeh Nabavi

0

3

بی اشتهایی بچه ها باید ریشه یابی بشه اینکه شما فقط دنبال شربت اشتها،زینک و مولتی ویتامین باشید و شیشه شیشه بهش بدیدکمکی نمیکنه.❌⛔️ پس اگه کوچولوتون بی اشتهاست و وزنگیری خوبی نداره باید علتش مشخص بشه و پزشک تشخیص بده💯 اما اگر وزنگیریش خوبه و نمودارهاش صعودیه یعنی جای نگرانی نیست و شما فکر می کنید کم غذا میخوره. ❌❌❌❌ي نكته مهم اينكه ما زمان تب و واكسن دو برابر وزن كودك استامينوفن معمولي و به ازاي هر ١٠كيلو يك سي سي پاراكيد ميديم اما زمان دندان در اوردن نصف وزن و به ازاي هر ده كيلو نيم سي سي پاراكيد ميديم.❌❌❌❌ لطفا پست رو بادقت بخونید و ورق بزنید😍🌷 اگه واست مفيد بود لا.يك كن و بفرست واسه دوستات تا اونا هم استفاده كنند🥰 🌷اگر از اکسپلور میای حتما فا..لوکن اینجا قراره کلی چیز یاد بگیریم❤️☀️ @mama_jaann @mama_jaann #غذای_کودک #غذای_کمکی_کودک #بی_اشتهایی_کودک #بدغذایی_کودک #وزنگیری_کودک #غذای_کمکی

شما میتوانید مطالب بیشتری از صفحات محتوایی و دیگر صفحات بامانو بخوانید

برای دسترسی نامحدود به مطالب و استفاده از امکانات دیگر اپلیکیشن بامانو مانند ساخت آلبوم خانوادگی، اپلیکیشن بامانو را نصب کنید. با عضو شدن شما از محتواهایی پشتیبانی میکنید که دوست دارید بیشتر از آن ها مطلع باشید

mama_jaann

Fatemeh Nabavi

0

3

بی اشتهایی بچه ها باید ریشه یابی بشه اینکه شما فقط دنبال شربت اشتها،زینک و مولتی ویتامین باشید و شیشه شیشه بهش بدیدکمکی نمیکنه.❌⛔️ پس اگه کوچولوتون بی اشتهاست و وزنگیری خوبی نداره باید علتش مشخص بشه و پزشک تشخیص بده💯 اما اگر وزنگیریش خوبه و نمودارهاش صعودیه یعنی جای نگرانی نیست و شما فکر می کنید کم غذا میخوره. ❌❌❌❌ي نكته مهم اينكه ما زمان تب و واكسن دو برابر وزن كودك استامينوفن معمولي و به ازاي هر ١٠كيلو يك سي سي پاراكيد ميديم اما زمان دندان در اوردن نصف وزن و به ازاي هر ده كيلو نيم سي سي پاراكيد ميديم.❌❌❌❌ لطفا پست رو بادقت بخونید و ورق بزنید😍🌷 اگه واست مفيد بود لا.يك كن و بفرست واسه دوستات تا اونا هم استفاده كنند🥰 🌷اگر از اکسپلور میای حتما فا..لوکن اینجا قراره کلی چیز یاد بگیریم❤️☀️ @mama_jaann @mama_jaann #غذای_کودک #غذای_کمکی_کودک #بی_اشتهایی_کودک #بدغذایی_کودک #وزنگیری_کودک #غذای_کمکی

شما میتوانید مطالب بیشتری از صفحات محتوایی و دیگر صفحات بامانو بخوانید

برای دسترسی نامحدود به مطالب و استفاده از امکانات دیگر اپلیکیشن بامانو مانند ساخت آلبوم خانوادگی، اپلیکیشن بامانو را نصب کنید. با عضو شدن شما از محتواهایی پشتیبانی میکنید که دوست دارید بیشتر از آن ها مطلع باشید

پست های مشابه

برو به اپلیکیشن