پست های مشابه

mama_jaann

سلام شب بخیر❤️ این پست رو آماده کردم تا از خیلی از اتفافاتی که امکان داره در اینده واسه بچه ها رخ بده جلوگیری کنیم پس حتما بفرستید واسه مادرای دیگه تا آگاه بشن🥰🥰 امکان داره خیلی از شماها اصلا این موارد رو نشنیده باشید یا ی تعداد دیگه علاوه بر این موارد خیلی مورد خای دسگه هم شنیده باشن پس حتما واسم داخل کا. منت ها بنویس تا ببینیم درسته یا غلط😎😎 اگر از اکسپلور یا هشنک پست رو ‌می بینی‌حتما به پیج ی سر بزن کلی آموزش داریم🤩🤩 @mama_jaann @mama_jaann #تغذیه_کودک #نوزادان #بچه_ناز #غذای_کودک

16 بهمن 1400 19:32:29

103 بازدید

mama_jaann

سالاد الويه (+٨) سينه مرغ سيب زميني تخم مرغ هويج سينه مرغ،سيب زميني و هويج رو با پياز و ي كوچولو زردچوبه بزاريد خوب بپزه.تخم مرغ رو آبپز كنيد وسپس همه مواد رو به جز پیاز رنده كنيد و ٣قاشق غذاخوري از آب مرغ رو با چند قطره ليمو به مواد بزنيد و مواد رو با گوشتكوب بكوبيد بعد اونهارو ميتونيد گلوله هاي كوچك كنيد تا ي غذاي انگشتي خوشمزه و مقوي بشه واسه كوچولوهاي قشنگتون🥰👶🏻 توجه:اگه هنوز سفيده تخم مرغ رو به كودكتون نداديد وتست نكرديد مي تونيدفقط زرده رو رنده كنيد. نوش جان🌹❤️ #غذاي_كودك_ماماجان #سالاد_الویه #غذاي_كودك #غذاي_انگشتي_كودك #غذاي_كمكي_كودك #غذاي_بچه #خوشمزه😋

19 مهر 1399 12:13:20

90 بازدید

mama_jaann

سلام حال شما چطوره؟؟ از اونجايي كه پست قبلي راه هاي خانگي درمان يبوست بود گفتم ي سوپ معجزه يبوست هم بهتون ياد بدم كه هم خيلي خوشمزست هم خيلي راحت ودم دست🤩🤩 قربون دستت لا يك و ذخيره فراموش نشه❤️😅 سوپ كدو حلوايي(+٦) كدو حلوايي:٣قاشق غذاخوري (خردشده)🎃 هويج:نصف عدد🥕 پياز:نصف عدد🧅 مرغ:٢٠گرم🍗 جو دوسر پرك:٢قاشق غذاخوري روغن زيتون:١قاشق غذاخوري آلو بخارا:٣عدد ➕خوب طرز تهيه رو هم كه داخل پست گذاشتم فقط كافيه ورق بزنيد✌🏻✌🏻 نكته: ✅ميتونيد بجاي مرغ از گوشت استفاده كنيد. ✅جعفري يا گشنيز اضافه كنيد.🍀🌿 ✅ميتونيد عدس بريزيد. ✅ميتونيد بجاي آب ساده از آب مرغ يا گوشت استفاده كنيد. 🕊اگر از اكسپلور يا هشتك پست ماماجان رو ميبيني خوشحال ميشم به خانوادت٧٢هزارتايي ما بپيوندي🌸🌷 @mama_jaann @mama_jaann پيج دوم ماماجان رو از دست نده😍😍 @mama_jaann2 #تغذيه_كودك #غذاي_كودك #يبوست_كودكان #اسهال_کودکان #وزنگيري_كودك

20 بهمن 1400 19:34:33

949 بازدید

mama_jaann

سلام این پست فکر میکنم شامل تمام سوالاتون قطره ای تون بشه دیگه😍😍😄 هم عکس ش رو گذاشتم هم اسمش هم مقدارش و اندازه مصرفش(ولي اندازه مصرف رو هرچي پزشكتون ميگه انحام بديد لطفا)🥰🥰😍 لا..یک و س.ی.و نکنی خستگی میمونه تو تنم🤧🤕 ✅مقدارهاي گفته شده براي بچه هاي بدون مشكل (كم خوني و...)هست اما باز بهتره حتما با پزشك تون مشورت كنيد.☘️ ✅این قطره ها همه حاوی آهن لیپوزومال هستند پس دندان کودک رو سیاه نمیکنن.🦷 ✅محض اطمینان و محکم کاری بعد از قطره آهن ی کم آب بدید به کوچولوتون.💦 ✅همگی طعم عالی و خوشمزه دارن که بچه ها عاشق ش میشن.🤤😋 مدل فورت قطره ها،آهن بيشتري دارن پس بايد مقدار كمتري داد به همين خاطر از نظر قيمت ،مقرون به صرفه ترن👌🏻👌🏻 ✅قطره آهن از زمان دو برابر شدن وزن کودک يا شروع غذاي كمكي تا پایان دو سالگی باید مصرف بشه.👌🏻👌🏻 ✅قطره آهن باعث پوسیدگی نمیشه❌ ✅جذب آهن با ويتامين سي بيشتر ميشه پس ميتونيد با كمي اب پرتغال بهش بديد. ⁉️اگه سوالی دارید همینجا کا..منت بزارید تا جواب بدم😍😍 اگر صدای ما رو از اکسپلور می شنوی لطفا ما رو دنبال کن☘️☘️☘️ ‏@mama_jaann ‏@mama_jaann #مكمل_كودك #قطره_آهن #مولتي_ويتامين_كودكان #دندان_كودك #غذاي_كودك #تغذيه_كودك #غذاي_كمكي_نوزاد

21 دی 1400 19:35:33

174 بازدید

mama_jaann

سلام امروز ميخوام درباره شانه زدن و شستن موهاي بچه ها صحبت كنم🧖🏻 ممنون كه لايك مي كنيد و حتما براي دوستاتون هم بفرستيد تا استفاده كنند😍هر سوالي داشتي ميتوني كامنت كني تا جواب بدم🤩 همه ي نوزادان از بدو تولد بدون مو به دنيا نميان وامكان داره اين موهاي نوزاد تا٦ماهگي بريزه و دوباره رويش داشته باشه. پس نگران ريزش موهاي كوچولوتون نباشيد😊 بهتر است براي شانه زدن موهاي نوزاد از برس هاي مخصوص و نرم (ورق بزنيد) ويا از شانه هاي مخصوص كودك كه سر دندانه هاي آن حالت گرد دارند استفاده كنيم(مطابق عكس بالا)👆🏻 ⚠️هرگز ازبرس و شانه بزرگسالان براي كودكان استفاده نكنيد كه خطر آسيب هاي پوستي را در پي دارد.🤯 ⚠️شانه را به آرامي روي سر كودك بكشيد تا به قسمت ملاج فشار وارد نشود.❌ ❗️از كشيدن زياد موي نوزاددختر براي بستن موها خودداري كنيد.👧🏻 ❗️تراشيدن موي نوزاد هيچ تاثيري در رويش و پر شدن موهاي او نخواهد داشت.👶🏻 🔸براي شستن سر نوزاد از شامپو كودكان🧴 استفاده كنيدو براي اينكه شست و شوي راحت و تميزتري داشته باشيم ميتونيد از همان برس مخصوص كمك بگيريد كه عاليه👌🏻 🔸در صورتي كه نوزاد شما داراي كلاهك گهواره اي(پوسته زرد روي سر)مي باشد مي توانيد كودك را به حمام برده و بعد از خيس كردن سر كمي كه سر خيس خورد كمي شامپو روي سر نوزاد ريخته و با برس نرم به آهستگي بكشيد تا پوسته ها ازبين برود و در آخر سر نوزاد را به خوبي آب كشي و خشك كنيد. ❗️پس از كف مالي كردن سر نوزاد با شامپو سر را با دقت آبكشي كنيد🚿تا شامپو روي سر نوزاد نماند. ❗️دقت كنيد هميشه براي حمام كردن 🛁نوزاد ابتدا بدن او و سپس سرش را بشوييد تا سرما نخوردو براي خشك كردن اول سر وسپس بدن نوزاد🌹 #حمام_كردن_نوزاد #مو_كودكان #رويش_مو #بدو_تولد #نوزادي #مادرانه❤️ #مامايي #كودك_شاد

25 آبان 1399 17:17:51

123 بازدید

mama_jaann

سلام شب زمستونی تون بخیر✋🏻 این پست مهم رو لازم دونستم با شما به اشتراک بزارم پس حتما با دقت بخونید،ذخیره کنید و برای دوستاتون بفرستید😍😍😍 ✅این ۵ گام رو باید به ترتیبِ گفته شده در پست انجام بدید تا نتیجه بگیرید. ➖این قوانین و مراحل کمک می‌کنه کودک شما بدون کنجکاوی و تبعات منفی قانون اندام خصوصی رو اجرا کنه وبهش آگاه بشه. 💯باید خود شماهم در اجرای این قوانین پای بند باشید و به هیچ عنوان از آن کوتاه نیایید و با قاطعیت اجرا کنید. ⛔️زمانی که بهش گفتید همه باید داخل اتاق لباس عوض کنن پس خودتون هم اجازه ندارید غیر از این انجام بدید. و همونطور که گفتم این قوانین برای سن بالای ۳سال قابل اجراست😍😍 🌈اگر از اکسپلور پیج ماماجان رو می بینید خوشحال میشم ما رو دنبال کنید💛❤️ @mama_jaann @mama_jaann @mama_jaann #تربیت_کودک #تربیت_فرزند #کودک_آزاری #نوزاد #غذایکمکی #غذایکودکیکساله #وزنگیری_نوزاد #وزنگیری_کودک

12 دی 1400 19:29:08

70 بازدید

Fatemeh Nabavi

1

5

سلام با ماماناي گل ظهرتون بخير امروز هم اومدم با ي ناهار خوشمزه واسه كوچولوهاي نازتون🥰قلب بي رنگمون رنگي كن تا انرژي بگيرم💪🏻❤️ اين دستور رو سيو كن كه حسابي به دردت ميخوره و واسه اونهايي هم كه فكر ميكني دنبال ي ناهار باحالن ارسال كن🌹 كته گوجه🍅(+٨) برنج گوجه پياز سيب زميني اول پياز رو كمي با روغن كنجد تفت دادم بعد بهش سيب زميني هاي نگيني رو اضافه كردم بعد كه ي كم سيب زميني ها سرخ شد ي كوچولو زدرچوبه زدم وگوجه هايي كه پوست كندم و ريز خرد كردم بهش اضافه كردم و در قابلمه رو حدود ي ربع گذاشتم تا گوجه له بشه و آب بندازه بعد برنج رو كه از نيم ساعت پيش خيس كرده بودم به مواد اضافه كردم و به اندازه اي كه ي بند انگشت اب روي برنج باشه اب ريختم و گذاشتم اب ش كه خشك شد در قابلمه رو گذاشتم تا بره دم بكشه نوش جون دلبنداتون❤️😘 از خاصيت گوجه هم كه ديگه نگم واستون تو اسلايد گذاشتم ورق بزنيد😍 #غذاي_كودك #بچه_داری #كته_گوجه #غذاي_كودك_هشت_ماهگى #غذاي_كمكي #كودك_بدغذا #غذاي_بچه #غذاي_كودك_ماماجان

26 خرداد 1405 13:59:25

خیلی عالی شما چند قاشق برنج اضافه کردین

-0 پاسخ

شما میتوانید مطالب بیشتری از صفحات محتوایی و دیگر صفحات بامانو بخوانید

برای دسترسی نامحدود به مطالب و استفاده از امکانات دیگر اپلیکیشن بامانو مانند ساخت آلبوم خانوادگی، اپلیکیشن بامانو را نصب کنید. با عضو شدن شما از محتواهایی پشتیبانی میکنید که دوست دارید بیشتر از آن ها مطلع باشید

mama_jaann

Fatemeh Nabavi

1

5

سلام با ماماناي گل ظهرتون بخير امروز هم اومدم با ي ناهار خوشمزه واسه كوچولوهاي نازتون🥰قلب بي رنگمون رنگي كن تا انرژي بگيرم💪🏻❤️ اين دستور رو سيو كن كه حسابي به دردت ميخوره و واسه اونهايي هم كه فكر ميكني دنبال ي ناهار باحالن ارسال كن🌹 كته گوجه🍅(+٨) برنج گوجه پياز سيب زميني اول پياز رو كمي با روغن كنجد تفت دادم بعد بهش سيب زميني هاي نگيني رو اضافه كردم بعد كه ي كم سيب زميني ها سرخ شد ي كوچولو زدرچوبه زدم وگوجه هايي كه پوست كندم و ريز خرد كردم بهش اضافه كردم و در قابلمه رو حدود ي ربع گذاشتم تا گوجه له بشه و آب بندازه بعد برنج رو كه از نيم ساعت پيش خيس كرده بودم به مواد اضافه كردم و به اندازه اي كه ي بند انگشت اب روي برنج باشه اب ريختم و گذاشتم اب ش كه خشك شد در قابلمه رو گذاشتم تا بره دم بكشه نوش جون دلبنداتون❤️😘 از خاصيت گوجه هم كه ديگه نگم واستون تو اسلايد گذاشتم ورق بزنيد😍 #غذاي_كودك #بچه_داری #كته_گوجه #غذاي_كودك_هشت_ماهگى #غذاي_كمكي #كودك_بدغذا #غذاي_بچه #غذاي_كودك_ماماجان

خیلی عالی شما چند قاشق برنج اضافه کردین

26 خرداد 1405 13:59:25

-0 پاسخ

شما میتوانید مطالب بیشتری از صفحات محتوایی و دیگر صفحات بامانو بخوانید

برای دسترسی نامحدود به مطالب و استفاده از امکانات دیگر اپلیکیشن بامانو مانند ساخت آلبوم خانوادگی، اپلیکیشن بامانو را نصب کنید. با عضو شدن شما از محتواهایی پشتیبانی میکنید که دوست دارید بیشتر از آن ها مطلع باشید

پست های مشابه

برو به اپلیکیشن