dr_zeynab_afsharpour
دنبال کننده
74
پست
112
دکتر زینب افشارپور/ داروساز/ مشاوره دارویی کودک و نوزاد اطلاعات و مشاوره دارویی مشاوره دارودرمانی کودکان و نوزادان دکترای داروسازی از دانشگاه شهید بهشتی
پست های مشابه
dr_zeynab_afsharpour
. به اواخر تابستان نزديك مي شويم و فصل سرما در پيش است ! آنفولانزا از شايعترين بيماري هاي اين فصوله كه نياز به آگاهي براي پيشگيري از ابتلا و ملاحظات كافي را دارد! . ما سعي ميكنيم در اين پست و پست هاي آتي اطلاعات مورد نياز را در اختيارتون قرار بديم! اميدواريم كه براتون مفيد باشه!🌿 . . . #داروساز #زوج_درمانگر#آنفولانزا #druggie #zisidreams #انگيزه #مطب #قوی
22 شهریور 1399 07:04:09
314 بازدید
dr_zeynab_afsharpour
. ريزش مو يك مشكل بسيار رايج در تمامي سنين است. . در پست هاي آتي به انواع ديگر ريزش مو ( آلوپسي) پرداخته مي شود. . . #ريزش_مو #كچلي #پوست_سر #پوست_سر_حساس #اسكار #بیمار #مطب #کووید۱۹
28 مهر 1399 19:30:27
53 بازدید
dr_zeynab_afsharpour
🔔 داشتيم کتاب میخونديم و فکر مي کردم کاش فرهنگ کتاب خوندن بین مردم ما بیشتر جا بیفته ! بعد به افرادی فکر کردم که با کتاب هایی که مناسبشون نبود چقد به خودشون و روانشون آسیب زدن... به این نتیجه رسیدم كه کتاب مثل داروئه ! درسته به خودی خود چیز خوبیه اما اگه اشتباه استفاده بشه میتونه فردو نابود کنه ‼️ . به نظر من مشکل ما کتاب نخوندن نیست، تفکر نکردنه... ما عادت کردیم به تقلید کردن و همیشه تلاش میکنیم بهترین مقلد جهان باشیم ! دلیل اصلیشم اینه که نمیخوایم مسئولیت تمام زندگیمونو به صورت تمام و کمال به عهده بگیریم ! البته ذات انسان اینطوریه که همیشه دنبال مقصر، خارج از خودش میگرده ! اما تغییر دقیقا از همونجایی شروع میشه که فرد یاد میگیره و تلاش میکنه كه با تمام وجود تمام مسئولیت زندگیشو به عهده بگیره ! اولین قدم برای پذیرفتن مسئولیت زندگیمون غر نزدنه 😉 بياين با خودمون قرار بذاریم به مدت 24 ساعت غر نزنیم و به مرور این زمانو افزایش بدیم تا یاد بگیریم غر نزنیم ! بعد آروم آروم شروع میکنیم به جدا شدن از بقیه ی مردم و کم کم میتونیم دنیامونو عوض کنیم ، چون با یه سری تغییرات، دیگه مسئولیت زندگیمون با خودمونه نه با خانواده و دولت و کشور و دوست و رییس و زن و بچه... اونجاست که طعم زندگی واقعی رو میچشیم ! چون صاحب زندگی خودمونیم ! امیدوارم هممون صاحب زندگیمون باشیم ✌🏼 . پ.ن اول: لطفا کتاب خوب بخونيم 📚 . پ.ن دوم: کتابایی که ما معرفی میکنیم سعي ميكنيم مثل آسپرین بعد از 45 سالگی باشه! به درد همه بخوره😂 . پ.ن سوم: مقلد نباشیم❌ . . شاد و سلامت و ثروتمند باشيد 🌿 . . . . . @life_harmony__ @life_harmony__ @life_harmony__ . . . #كتاب #دکتر #داروساز #خاطره #دفتر_خاطرات #ازدواج #داروخانه #عشق #عاشقانه #سبک_زندگی #دونفره #آرامش #پزشک #سلامتی #انگیزه #روزانه_هاى_من #خاطره_بازی #روزمرگی #زوج_درمانگر #کرونا #در_خانه_بمانیم #loveyourself #loveyou #doctor #druggie #apothecary #diary #lifestyle #corona #zisidreams
26 فروردین 1399 16:13:46
21 بازدید
dr_zeynab_afsharpour
. در اين پست به روش هاي درماني و راهكارهاي جلوگيري از افت فشارخون وضعيتي اشاره شده! . . . #سرگيجه #پزشك #فشار_خون #فشارخون #دارو #تختخواب #تخت #درد #قلبي #درمان #قلب
25 آذر 1400 16:34:12
769 بازدید
dr_zeynab_afsharpour
. نوزادان از ٦ ماهگي بايد قطره آهن مصرف كنند! شما از چه قطره آهني يراي فرزندتون استفاده ميكنيد؟! برام بنويسيد 🥰 . . . #داروسازی #داروساز #قطره_آهن #فرزند #كودك #دندان #نوزاد
28 فروردین 1401 10:24:08
141 بازدید
dr_zeynab_afsharpour
. واكسن روسي با نام تجاري Sputnik V ( اسپوتنيك ٥) مي باشد. . Sputnik V اولین واکسن ثبت شده در جهان براي كوويد-١٩ است که بر اساس یک پلت فرم مبتنی بر ناقل آدنوویروس انسانی مورد مطالعه قرار گرفته است. Sputnik V در حال حاضر در بیش از 15 کشور جهان ثبت شده است. . Sputnik V یکی از سه واکسن در جهان است که با تزريق دو دوز آن، بیش از 90 درصد کارایی دارد. آدنوویروس نوترکیب نوع 26 و 5 هر دو به عنوان وكتور در واکسن استفاده می شود. هر دو در عضله دلتوئید تجویز می شوند: واکسن مبتنی بر Ad26 در روز اول و واکسن Ad5 در روز 21 برای تقویت پاسخ ایمنی استفاده می شود. . دماي نگهداري ويال هاي واكسن ٨+_٢+ درجه سانتي گراد مي باشد. . ❌موارد منع مصرف❌ افراد با برخی از شرایط سلامتی زمینه ای ، زنان باردار و کسانی که طی دو هفته گذشته بیماری تنفسی داشته اند از واکسیناسیون منع می شوند.
21 بهمن 1399 11:22:24
16 بازدید
Zeynab
0
2
. كم خوني فقر آهن از رايج ترين اشكال كم خوني به ويژه در خانم ها ست. . داشتن اطلاعات كافي در مورد اين نوع كم خوني مي تواند بسيار مفيد باشد. . . . . #باروري #زايمان_طبيعي #تنگي_نفس #سرگيجه #پزشكان #بیمار #خستگی #گوارش