پست های مشابه

dr.mmashhadi

. کاهش عطش از افطار تا سحر . . . #طب_سنتی #عطش #کاهش_عطش #کاهش_تشنگی #طبسنتی #کاهش_عطش_روزه #کاهش_تشنگی_در_ماه_رمضان #داروگیاهی #کاهش_تشنگی_و_رفع_عطش #کاهش_تشنگی_رمضان #افطار #سحر #افطار_رمضان #افطاری_ماه_مبارک_رمضان #افطار_تا_سحر

09 اردیبهشت 1401 10:42:04

6 بازدید

dr.mmashhadi

#بارداری_طب_سنتی #بیماری_های_زنان #جلوگیری_از_سقط #برنامه_انارستان #سقط_جنین

31 مرداد 1399 13:09:34

0 بازدید

dr.mmashhadi

@dr.maryammashhadi تدابیر غذایی برای کاهش خونریزی‌های زنانه یکی از شکایات شایع بانوان، مقدار زیاد خونریزی در ایام #قاعدگی است. بدیهی است استفاده از تدابیر کم‌عارضه، کم هزینه و در دسترس برای برطرف کردن این مشکل، کمک مؤثری در بهبود #کیفیت_زندگی_بانوان عزیز دارد. در مکتب #طب_سنتی_ایران موادغذایی با توانایی کاهش خونریزی آمده است. در ادامه برخی از آنها را ذکر میکنم: #به و ترکیبات آن مثل رب به، مربا و خورشت به در صورت استفاده در دوران خونریزی می‌تواند نقش به سزایی در کاهش آن و هم‌چنین تقویت رحم داشته باشد. #هویج به شکل آب هویج، هویج‌پلو، کوکو و حلوای هویج هم نقش موثری در کاهش مقدار خونریزی دارد. #سماق هم ادویه‌ای بسیار مناسب است که می‌تواند در این ایام به عنوان چاشنی در وعده‌های غذایی به کار رود. . . . . . #طب_سنتي #طب_سنتی_ایران #متخصص_طب_سنتی #دکتر_مریم_مشهدی #طب_ایرانی #متخصص_تغذیه #گیاهان_دارویی #قاعدگی #قاعدگی_دردناک #قاعدگی_زنان

10 شهریور 1398 14:16:10

0 بازدید

dr.mmashhadi

. ...هر کس، انسانی را از مرگ رهایی بخشد، چنان است که گویی همه مردم را زنده کرده است...(سوره مبارکه مائده آیه ۳۲) اولین چیزی که بعد از دیدن این ویدیو به ذهنم رسید، بخشی از آیه ۳۲ سوره مبارکه مائده و قدرت امید، عشق و همکاری بود. . . شما با دیدن آن به چه چیزی فکر کردید؟ . . #طب #طبسنتی #طب_سنتی #نوزاد #تولد #داروگیاهی #داروهای_گیاهی #داستان_پندآموز

08 اسفند 1400 19:05:34

3 بازدید

dr.mmashhadi

به نام خدا #لایو_فردا را با موضوع #عوارض_سقط در خدمت صفحه #دکتر_بانوکا خواهم بود. #درمان_عوارض_سقط #طب_سنتی_ایران #طب_ایرانی @drbanuka.ir @dr.mmashhadi

25 مهر 1399 12:57:38

1 بازدید

dr.mmashhadi

لطفا ورق بزنید. تجربه ایجاد #کبودی_بدن بر اثر #ضربه_های_سطحی در بسیاری از افراد وجود دارد. در اغلب موارد، طی گذشت زمان #ورم، #درد و #تغییر_رنگ ناشی از این ضربه‌ها از بین می‌روند. در این پست، چند #راهکار_ساده برای تسریع بهبودی این عوارض آمده است. #طب_سنتی_ایران #طب_ایرانی #ضرب‌_دیدگی #دکتر_مریم_مشهدی #دکترای_تخصصی #ادم_بافت_نرم

04 مرداد 1399 15:03:12

0 بازدید

دکتر مشهدی

1

6

دیابت بارداری و تشخیص آن!

🔸دیابت بارداری یکی از مشکلاتی است که دو تا پنج درصد خانمهای باردار به آن مبتلا می‌شوند. دیابت بارداری به معنای افزایش قندخون بیش از حد نرمال است در دوره بارداری است. البته باید بدانیم که دیابت بارداری نوعی از دیابت است که فقط در دوره بارداری به وجود می‌آید و با اتمام بارداری این دیابت هم تمام می‌شود.👇👇 @dr.mmashhadi ✔️ما در این پست با شما درباره نحوه تشخیص دیابت در بارداری صحبت کردیم پس تا انتها ورق بزنید 👉👉👇 @dr.mmashhadi #دیابتیها #دیابت #دیابت_درمان #دیابتیها #دیابت_بارداری #بارداری #بارداری_سالم #طب_سنتی #طب_رایج #طب_سنتی_ایران #طب_سنتی_سمنان

13 مرداد 1404 16:05:56

من هفته ۲۴بارداری هستم پریروز با دستگاه قندم رو‌گرفتم ۹۳بود خوبه بنظرتون بعدشم من اصلا شیرینیجات نمیخورم هفتهذای ۳بار برنج وهفته ای یکبار ماکارونی و بقیه روزها هم غذای نونی فقط با چای آبنبات میخورم نوشابه و شیرینی هم اصلا نمیخورم البته یک بچه نزدیکه ۳سال دارم که خیلی شیطونه اندازه کافی تحرک دارم

Mery

-0 پاسخ

شما میتوانید مطالب بیشتری از صفحات محتوایی و دیگر صفحات بامانو بخوانید

برای دسترسی نامحدود به مطالب و استفاده از امکانات دیگر اپلیکیشن بامانو مانند ساخت آلبوم خانوادگی، اپلیکیشن بامانو را نصب کنید. با عضو شدن شما از محتواهایی پشتیبانی میکنید که دوست دارید بیشتر از آن ها مطلع باشید

dr.mmashhadi

دکتر مشهدی

1

6

🔸دیابت بارداری یکی از مشکلاتی است که دو تا پنج درصد خانمهای باردار به آن مبتلا می‌شوند. دیابت بارداری به معنای افزایش قندخون بیش از حد نرمال است در دوره بارداری است. البته باید بدانیم که دیابت بارداری نوعی از دیابت است که فقط در دوره بارداری به وجود می‌آید و با اتمام بارداری این دیابت هم تمام می‌شود.👇👇 @dr.mmashhadi ✔️ما در این پست با شما درباره نحوه تشخیص دیابت در بارداری صحبت کردیم پس تا انتها ورق بزنید 👉👉👇 @dr.mmashhadi #دیابتیها #دیابت #دیابت_درمان #دیابتیها #دیابت_بارداری #بارداری #بارداری_سالم #طب_سنتی #طب_رایج #طب_سنتی_ایران #طب_سنتی_سمنان

من هفته ۲۴بارداری هستم پریروز با دستگاه قندم رو‌گرفتم ۹۳بود خوبه بنظرتون بعدشم من اصلا شیرینیجات نمیخورم هفتهذای ۳بار برنج وهفته ای یکبار ماکارونی و بقیه روزها هم غذای نونی فقط با چای آبنبات میخورم نوشابه و شیرینی هم اصلا نمیخورم البته یک بچه نزدیکه ۳سال دارم که خیلی شیطونه اندازه کافی تحرک دارم Mery

13 مرداد 1404 16:05:56

-0 پاسخ

شما میتوانید مطالب بیشتری از صفحات محتوایی و دیگر صفحات بامانو بخوانید

برای دسترسی نامحدود به مطالب و استفاده از امکانات دیگر اپلیکیشن بامانو مانند ساخت آلبوم خانوادگی، اپلیکیشن بامانو را نصب کنید. با عضو شدن شما از محتواهایی پشتیبانی میکنید که دوست دارید بیشتر از آن ها مطلع باشید

پست های مشابه

برو به اپلیکیشن