n.kalkatehchi
دنبال کننده
154
پست
126
ندا کلکته چی/مشاور تغذیه کودک تخصصم بدغذایی و تغذیه کودکه شماره نظام: ت-2985 آدرس مطب: تهران، بلوار کشاورز، کوچه رویان، پلاک 1 ۰۹۹۰۹۲۳۹۷۵۸ ۸۶۰۵۲۴۵۱
پست های مشابه
n.kalkatehchi
❇️ مخاطب این پست: همه کسانی که با یه کودک سر و کار دارن اما مادر اون کودک نیستند. ———/////———/////———/////———/////——— میدونستید خیلی از نکاتی که با دیدن یه بچه به ذهنمون میرسه و میخوایم به مادرش بگیم، قبل از ما میدونن؟ مادرها بیشترین زمان رو با کوچولوهاشون میگذرونن و زودتر از بقیه متوجه میشن که چه اتفاقی افتاده. ویدئو کاملا گویا هست. ورق بزنید و ببینید 😇 🔻🔺🔻🔺🔻🔺🔻🔺🔻🔺🔻 من ندا کلکته چی هستم و تجربه و دانشم در زمینه تغذیه کودک رو در اختیار شما قرار میدم. #تغذیه_کودک #غذای_کودک #رشد_کودک #کودک سالم #تغذیه_کمکی #کودک_سالم #غذای_کمکی #بدغذایی_کودک #بدغذایی #تغذیه_سالم #بدغذایی_کودکان #ندا_کلکته_چی
28 تیر 1399 18:45:27
8 بازدید
n.kalkatehchi
❇️ اولین پست ۱۴۰۰ سالی که گذشت از نظر زندگی شخصی بدترین سال عمرم بود. دو تا عزیز از دست دادم و مثل خیلی از آدمهای دیگه درگیر بیماری و گرفتاریهای بعدش شدم. 🌱 اما از نظر کاری بهترین سال عمرم رو گذروندم. ناامید نشدم و از دل همه این تنش ها و چالش ها بیرون اومدم و مقاومت کردم و مسیرم رو ادامه دادم. پارسال همین موقع تصمیم جدیم رو گرفتم که برم دنبال هدفی که دوست داشتم. تو روزایی که همه مون تو استرس و بلاتکلیفی دست و پا میزدیم، لایو دیدم و پیجهای آموزشی رو دنبال کردم. تصمیم گرفته بودم موفق بشم. و شدم. قدم به قدم پیش رفتم و خوندم و یاد گرفتم و آزمون و خطا کردم. 🔺 گرچه از نظر خودم فقط پنج درصد مسیر رو رفتم و هنوز کلی راه دارم تا به ایده آلهام برسم. اما جایی که الان ایستادم همون جاییه که اول سال آرزوشو داشتم و خیلیا بهم گفتن نمیشه و نمیتونی. از خدا میخوام کنارم باشه و همچنان کمک کنه با قدرت پیش برم. و اینکه خواستم همین جا تشکر کنم. اول از شما که توی این مسیر کنارم بودید. با پیامهاتون بهم انگیزه دادید و با انرژی های مثبتتون بهم نشون دادید که مسیر رو درست میرم. 🌺🙏🏻 دوم از کسانی که ازشون خیلی یاد گرفتم و بی شک بودنم تو این مسیر بدون اونها خیلی سخت بود. 😇 @aliabaee_academy @elhamgazor @rezaee.reza.selling @rezaset @mimbigdeli 🌱🌱🌱🌱🌱🌱🌱🌱🌱🌱 من ندا کلکته چی مشاور تغذیه کودک هستم و از اینکه تونسته باشم یک قدم برای باز کردن گره بدغذایی بردارم افتخار میکنم. #ماور_تغدیه_آنلاین #مشاور_تغدیه #مشاور_تغذیه_کودک #تغدیه_کودک #بدغذایی_کودک
05 فروردین 1400 19:40:56
19 بازدید
n.kalkatehchi
❇️مخاطب این پست همه اعضای خانواده هيچ ماده معجزه آسایی وجود نداره كه از بیماریهای ویروسی مثل کرونا و سرماخوردگي و آنفولانزا به طور کامل پيشگيري کنه. اما وقتی سیستم ایمنی با تغذیه مناسب تقویت شده باشه، باعث افزایش ایمنی و کاهش دوره درمان میشه. ورق بزنید و اون چیزهایی که به افزایش سیستم ایمنی کمک میکنند رو ببینید. ✅ حواسمون باشه تو مصرف هيچ ماده غذايي افراط نكنيم. اگر ویتامین سی یا میوه و سبزی یا مركبات خوبه دليل نمي شه خودمونو خفه کنیم باهاش. چون بدن به اندازه نيازش از اون ماده رو برميداره و بقيه اش دفع مي شه. ☺️ @n.kalkatehchi @n.kalkatehchi @n.kalkatehchi . #غذای_کودک #تغذیه_کودک #غذای_مقوی #ایمنی_بدن #ویتامین_سی #سرماخوردگی #تغذیه_تکمیلی #غذای_مقوی #تغذیه_کرونا #تقویت_سیستم_ایمنی #سیستم_ایمنی #سیستم_ایمنی_بدن #غذای_سالم #غذای_کمکی #غذای_خوشمزه #افزایش_ایمنی_بدن #تقویت_سیستم_ایمنی_بدن #ندا_کلکته_چی
26 مرداد 1400 08:23:34
1271 بازدید
n.kalkatehchi
❇️ مخاطب این پست: مامان و بابای بچههایی که گوشت نمیخورن! 🥩🍗 ———/////———/////———/////———/////——— . .خیلی از بچهها از گوشت فراریان. به چند دلیل: 1️⃣ به نظرشون بو میده 2️⃣ با قسمتهای لزج گوشت حال نمیکنن! 3️⃣ ریشهای گوشت لای دندونشون گیر میکنه و اذیت میشن. اول یه سوال دارم. کی گفته وحی منزله که گوشت فقط باید گوشت خورشتی باشه؟ 🧐 والا به خدا گوشت در هر حالتی منبع پروتئینی حساب میشه. گوشتهای خورشتی.. کوبیده.. چرخ کرده.. کتلت مرغ و گوشت.. همشون ☺️ خوب حالا بریم سراغ راه حلهای پیچوندن بچهها 😎 🥩🍗 قسمتهای غضروفی و پوست گوشت و مرغ رو کاااملا جدا کنید. کوچکترین قطعاتی که به چشم شما نمیاد برای بچهها ممکنه آزار دهنده باشن. 🥩🍗 گوشت و مرغ رو یا چرخ کنید یا کاملا ریز خورد کنید. 🥩🍗 از ادویههایی مثل زیره، زنجبیل، میخک، هل، پودر جعفری، پودر ریحان و زردچوبه حتما برای بوزدایی استفاده کنید. 🥩 موقع پخت از برگ بو استفاده کنید و بعد بیرون بندازینش. 🥩🍗 موقع پخت یک تکه ساقه کرفس، یک تکه فلفل دلمه و یک عدد پیاز نصف شده بریزید کنار گوشت یا مرغ. 🥩 اگر روی گوشت حلقههای کیوی بچنید و چند ساعت بذارید بمونه. هم باعث ترد شدنش میشه هم مزهشو بهتر میکنه. 🥩🍗 داخل سوپ یا آش از گوشت و مرغ ریش شده یا چرخ کرده استفاده کنید 🥩🍗 استفاده از هر چیزی در قالب ساندویچ عالیه. البته حواستون باشه باگت کربوهیدرات ساده به حساب میاد و زیادیش خوب نیست. میشه از باگت سبوس دار به جاش استفاده کرد. 🥩🍗 داخل کوکو یا ته چین هم میتونید از گوشت و مرغ استفاده کنید. شما از چه ترفندی برای جذاب کردن گوشت استفاده میکنید؟ #تغذیه_کودک #گوشتچرخکرده #گوشت_قرمز #غذای_کمکی #تغذیه_کمکی #غذای_کودک #بدغذایی_کودک #گوشت_چرخ_کرده #غذای_راحت #تغذیه_کودک
14 خرداد 1399 16:30:17
88 بازدید
n.kalkatehchi
❇️ مخاطب این پست: مامانا و باباهای بههای زیر ۶ سال. ———/////———/////———/////———/////——— چربی موجود در شیر و لنبیات (به خصوص اگر از نوع خامه ای، چکیده و موسیر باشن) جزو چربی های اشباع به شمار میان. یعنی برای قلب خوب نیستند و احتمال سکته رو بیشتر میکنن. 💔😟 به همین خاطر انجمن قلب توصیه کرده بچههای بالای دو سال عین بزرگسالا و سالمندا از چربی کمتری استفاده کنن. به خصوص لبنیات کم چرب. اما برای بچه های زیر دو سال که در حال رشد و تکامل هستند و انرژی مصرف می کنند، خیلی محدودیتی برای مصرف لنبیات پرچرب نداریم. برای وزن گیری شون هم خوبه. 🥛 ⭕️ البته که نظر من رو بخواین چون غذاهایی که بچهها تو این دوران میخورن، تو ذائقه شون تاثیر داره لبنیات خیلی چرب و خامهای رو توصیه نمیکنم. چون دیگه لب به ماست کم چرب و آبکی نمی زنه!! 😎 اما شیر پرچرب استاندارد یعنی ۳ ٪ مشکلی نداره. 😌👌🏻 برای بچهها از لبنیات محلی و باز استفاده نکنید. 🐂🐑 به دلیل اینکه فرایند میکروب کشی توش به خوبی انجام نمیشه و ممکنه عامل تب مالت باشه شیر کاکائو و شیر طعمدار رو هم اصلا از مغازه نگیرید. خودتون درست کنید 🔺🔻🔺🔻🔺🔻🔺🔻🔺🔻🔺🔻 من ندا کلکته چی هستم و در زمینه تغذیه میتونم کمک کنم. @n.kalkatehchi @n.kalkatehchi @n.kalkatehchi #تغذیه_کودک #غذای_کودک #رشد_کودک #کودک سالم #تغذیه_کمکی #کودک_سالم #غذای_کمکی #بدغذایی_کودک #غذای_کودک #بدغذایی #لبنیات #شیر_#تغذیه_سالم_کودک #بدغذایی_کودکان #ندا_کلکته_چی
10 تیر 1399 17:16:28
61 بازدید
n.kalkatehchi
. . مخاطب این پست پدر و مادر❇️ کودکان زیر ۶ سال 🚗🚕🚗🚕🚗🚕🚗🚕🚗 . .تا حالا به دست اندازهای رشدی کوچولوتون فکر کردید؟ . . توی این پست به شما میگم این دست اندازها چیه 😎 به مواردی که گفتم بی اشتهایی فیزیولوژیک بچه ها از دو سالگی رو هم اضافه کنید. . .راستی بچه ها بعد از یک سالگی و واکسن هم یه کم بی اشتها میشن. چون هم واکسن سختیه. و هم شیطون تر و کنجکاو تر میشن و دلشون میخواد همه جای خونه رو کشف کنن. به همین خاطر نمیشینن 🤗🥰 . . از بحران هجده ماهگی و اوج اضطراب جدایی و دندونای آسیا هم که نگم براتون 😟 . .ولی همه اینا با صبوری و ممارست حل میشه. 🥳 . .📍📌📍📌📍📌📍📌 . .من ندا کلکته چی مشاور تغذیه کودک هستم و به شما کمک میکنم مشکلات غذایی کودکتون رو بشناسید و اون رو رفع کنید. . . برای اطلاع از هزینه و روال مشاوره آنلاین دایرکت بدید. ☺️ .🌺 . #تغذیه_کودک #غذای_کمکی #غذای_مقوی #تغذیه_تکمیلی #افزایش_وزن_کودک #غذای_سالم #ندا_کلکته_چی #غذای_کودک #بی_اشتهایی_کودک #افزایش_رشد_کودک #رشد_کودک
21 مهر 1399 17:26:01
40 بازدید
ندا کلکته چی
0
0
. . سلام سلام. اومدم بگم این پست مال شماست. چون که پیج شماست. . موضوعاتی رو که دوست دارید در موردش پست بذاریم اینجا تو کامنت بنویسید. 👇🏻 و این پیج رو به مامانای دیگه معرفی کنید تا اونها هم از مطالب استفاده کنن 😍 منتظر خوندن نظرای قشنگتون هستم. 🥰 . . . من ندا کلکته چی مشاور تغذیه کودک هستم و سعی میکنم آگاهی مامانا رو بالا ببرم. . . @n.kalkatehchi @n.kalkatehchi @n.kalkatehchi #مشاوره_فردی #مشاور_تغذیه #مشاوره_آنلاین #تغذیه_کودکان #تغذیه_سالم #تغذیه_مناسب #غذای_سالم #غذای_خانگی #غذای_کمکی