پست های مشابه

bashgahemadaran

بسم الله تیم تحلیل و ارائه از زنان تمدن ساز باشگاه خانواده در این پست به بررسی دختران شعیب علیه السلام پرداخته است‌. با اندکی تامل در رفتار و گفتار این دختران به نکات قابل توجهی می رسیم. که البته بحث حیا از همه بیشتر مورد توجه قرار گرفته است... شروع مطالب این پست را می توانید در آخرین پست سه شنبه ها ببینید.🌹 نظر شما در مورد حیا چیه؟ برای جایگاه حیا در نگاه دختر و پسرتون چه کردید؟ #سه_شنبه_های_باشگاه #دختران_شعیب علیه السلام #دختران_باحیا #پسران_باحیا #حیا #الگو

24 شهریور 1400 09:03:12

6 بازدید

bashgahemadaran

#قوانین گروه *باشگاه مادران تاریخ* ۱- عضویت فقط مخصوص خانم ها در عضو کردن از لیست مخاطبین خود دقت کنید. ۲- *از بازارسال (فوروارد) مطالب از گروه و کانال های دیگر بپرهیزید.* خصوصا پیام های تربیت فرزند؛ مگر پیام هایی که در راستای اهداف گروه (فرزند‌آوری، فرزند بیشتر) هست، یا در جواب سوال خاص یکی از اعضای گروه ۳- به علت لزوم ترک عادت دیر خوابیدن و اهتمام به خواب به موقع😴 و اینکه آخرشب زمان رسیدگی به فرزندان و همسر محترم☺️ هست، گروه از ساعت *۱۱* شب الی *۵:۳۰* صبح *تعطیل* می باشد. جمعه‌ها نیز زمان مخصوص رسیدگی به خانواده و امور دینی و عبادی است. از فضای مجازی به درآییم و غرق حقیقت شویم 😊 لذا *جمعه‌ها نیز گروه تعطیل میباشد* از ارسال پیام در این زمان خودداری کنید. ۴- از جواب دادن به پیام ها قبل از خواندن جواب سایرین بپرهیزید. چون ممکن است مطلب موردنظر شما بیان شده باشد ۵- لطفاً از چت های دو نفره، *ارسال پیام های حاوی تعارفات و محاورات (ممنون، خواهش میکنم، ببخشید، چه جالب...) یا شکلک و برچسب* بپرهیزید حجم بالای پیام ها باعث گریز بعضی از اعضای محترم گروه خواهدشد. اگر با مطلبی حس همدلی و موافقت دارید، لطفاً به جای ارسال پیام متنی (موافقم، احسنت، درسته، خیلی عالی و..) *از گزینه‌ی پسند (❤️) استفاده کنید* ۶- به *برنامه‌ی روزانه‌ی گروه* توجه کنید. برای نظم بیشتر گروه، مجاز نیستیم هر مطلبی را در هر زمان دلخواه ارسال کنیم. ۷- کپی و ارسال مطالب گروه خصوصاً مطالب پزشکی یا مباحث مربوط به جمعیت و فرزند‌آوری که در انتهای آنها نام و لینک گروه ذکر شده، اگر *با لینک یا نام گروه* باشد، مزید امتنان است ۸- سؤال‌های متفرقه و غیرمرتبط با موضوع گروه را (خصوصاً وقتی خیلی نچسب، وسط بحث گروهی می‌آیند😐) با هشتگ #سؤال یا #اضطرار و حتتتما با *درج عبارت #پاسخ_در_خصوصی* پرسیده و بعد از گرفتن پاسخ در خصوصی، *سؤال را از گروه پاک کنید.* علاوه بر این اگر فکرمیکنید سؤال و جواب‌های داده شده برای اعضای گروه مفید است، لطفاً جمع‌بندی پاسخ‌ها را طی یک پیام واحد با هشتگ مناسب به گروه ارائه کنید. ۹- اگر در پایان بحث های گروهی، کسی از دوستان عزیز، *مطالب را جمع‌بندی* کند، دعای خیر عده‌ی کثیری پشت سرش خواهدبود. پیشاپیش خداوند خیرتان دهاد😊 #قوانین_گروه #باشگاه_مادران_تاریخ #مادران #مادری

27 خرداد 1399 22:28:36

1 بازدید

bashgahemadaran

بسم الله... نمیدونیم میدونید یا نه؟! روال کار سه شنبه هامون فرق کرده... دیگه فقط به شبهات نمی پردازیم.. در قالب سه تا تیم پژوهشی مطالعاتی ؛ #تیم_تحلیل_و_بررسی_بیانات_رهبری #تیم_تحلیل_ارائه_زنان_تمدن_ساز و #تیم_روانشناسی_خانواده دو تا تیم اول چند جلسه ای هست شروع به فعالیت کردند... تو این پست کوتاه دلیل وجود #تیم_تحلیل_و_بررسی_بیانات_رهبری رو بیان کردیم.. #سه_شنبه_های_باشگاه #حقوق_زن #زن_و_خانواده #فمنیسم

01 دی 1399 15:05:39

6 بازدید

bashgahemadaran

*#پیام_دکتر✍🏼 #چشمها #مراقبت_از_چشم👁👁 چشم ها...👀* متاسفانه خیلی این روزها باهاشون نامهربانی شده؛ ساعت‌های مداوم چشم دوختن به گوشی و‌ تلویزیون، بیدارخوابی های شبانه تا پاسی از شب یا صبح، گشت و‌ گذار بی اندازه بین کانال‌ها و گروه‌ها... 💌 حداقل این چند کار رو‌ برای مهربانی با چشم‌هامون انجام بدیم: 👁 استفاده از قطره چشمی استریل هر چند ساعت برای رفع خشکی چشم 👁 استفاده از عرق رازیانه به عنوان قطره چشمی برای تقویت بینایی (بریزید داخل یک قطره خالی شده) شب ها قبل خواب، یا هر زمان از روز 👁 دم کردن کمی بابونه، و گذاشتن تفاله ولرم بابونه بر پشت پلک های بسته (به حالت ماسک) به همراه تن‌آرامی و اذکار توصیه شده. 👁 پرهیز از بیداری طولانی (موجب ضعف عمومی، ضعف مغز، ضعف بینایی) *- استراحت به چشم ها: هر ۱۰-۱۵ دقیقه نگاه از گوشی بردارید و به اشیاء دور نگاه کنید. 👁 ورزش چشم ها: ۱۰ بار نگاه رو به هر سمت ببرید؛ چپ و راست و بالا و پایین و مورب، بدون حرکت گردن. با فاصله ۵ دقیقه، در حرکت بعد آرام چشم ها رو در جهت عقربه های ساعت و خلاف اون، بچرخونید.* ✍ د. موحدی‌نیا | پزشک، مادر، دستیار تخصصی پزشکی پیشگیری و اجتماعی دانشگاه تهران @hejrat_kon #پزشکی #پیشگیری #چشم #سلامت_چشم #بینایی #تقویت_بینایی #نشربامنبع

30 خرداد 1404 10:56:54

14 بازدید

bashgahemadaran

یکی از شکایت‌های شایع در بین زنان باردار، به علت تغییرات طبیعی هورمونی، خونرسانی و اثرات فشاری رحم، گشاد شدن عروق و ظاهر شدن رگ‌های واریسی در لگن و پاها است. تقریباً حدود یک سوم از زنان باردار این عارضه را تجربه میکنند که میتواند خفیف تا شدید باشد (انواع مویرگی و طنابی) اگر مبتلا به واریس هستید حتماً قبل از اقدام به بارداری به دنبال درمان آن باشید. برای درمان می توان از راهکارهای طب نوین و طب ایرانی بهره برد. اما برخی از موارد پیشگیری و درمان واریس در بارداری عبارتند از : 🔹️پرهیز از آویزون کردن پاها در هنگام نشستن 🔹️پرهیز از ایستادن طولانی 🔹️مراقبت نسبت به افزایش وزن مناسب 🔹️تحرک و ورزش 🔹️تقویت خون رسانی بدن 🔹️رفع یبوست 🔹️مصرف فیبر و سبزیجات 🔹️بالا قرار دادن پاها زمان خواب 🔹️خوابیدن به پهلوی چپ 🔹️جوراب واریس مخصوص بارداری اگر واریس ها بزرگ و طنابی هستند نیاز به مراقبت بیشتری دارند. مصرف مایعات کافی مدنظر باشه و اگر درد و تورم ایجاد شد، مراجعه به اورژانس #واریس گروه پزشکان سپیدار https://ble.ir/pezeshki_bashgah باشگاه مادران تاریخ *کپی و نشر فقط با ذکر نام و لینک کانال مجاز است* #دوشنبه_های_باشگاه #دوشنبه_های_طبیبانه #واریس_در_بارداری #واریس‌ #درمان‌ #بارداری #مصرف_مایعات #یبوست #تحرک #ورزش #افزایش_وزن #خونرسانی

08 دی 1400 07:11:19

726 بازدید

bashgahemadaran

بسم الله... سه شنبه ها شبهات موجود در حوزه زن و خانواده را در کنار هم و در کنار کارشناس های این حوزه بررسی میکنیم. هفته های گذشته در گروه بحث هایی پیرامون بحث مهریه انجام شد. اعضای دغدغه مند حسابی باهم کنکاش کردن و از ابعاد مختلف در مورد مهریه صحبت کردند. همیشه اینطور مباحث به نظرات دقیق و کارشناسی شده نیازمند هستند. از خانم دکتر مومن تقاضا کردیم تا با توجه به مباحث گروه ارائه ای پیرامون بحث مهریه داشته باشند. عکس نوشته های بالا خلاصه ای از مباحث ارائه شده توسط ایشون هست. #سه_شنبه_های_باشگاه #مطالعات_زنان #زن_دراسلام #زن_و_خانواده #فمنیسم

11 شهریور 1399 13:29:28

7 بازدید

ادمین باشگاه مادران تاریخ

0

0

بسم الله خیلی از ما شنیدیم که بچه فقط اولیش سخته😉 دومی خیلی خوبه👌 راحت میگذره💃 اصلا اولی نمی‌فهمی چی میشه از بس بی‌تجربه‌ای ولی دومی *شیرینه* 🍰 در کنارش هم دیدیم و شنیدیم که بعد تولد فرزند دوم، مادرها *مشکلاتی* داشتن: حسادت فرزند اول😥 سختیِ مدیریت دو فرزند😭 کنترل روابط و تعاملات دو کودک☹️ پس بالاخره کدوم درسته؟🤓 بچه دوم بیاریم یا نه؟🙄 چه سختی‌هایی داره؟😩 چه شیرینی هایی منتظرمونه؟😍 بهتر نیست صبر کنیم بچه اولمون حسابی از آب و گل دربیاد بعد دومی رو بیاریم؟😎 تعاملاتشون قابل مدیریته؟😏 شما چی میگین؟ بچه دوم؛ آری یا خیر؟ #چهارشنبه_های_باشگاه #بچه_دوم #فاصله_سنی #فرزنداوری

شما میتوانید مطالب بیشتری از صفحات محتوایی و دیگر صفحات بامانو بخوانید

برای دسترسی نامحدود به مطالب و استفاده از امکانات دیگر اپلیکیشن بامانو مانند ساخت آلبوم خانوادگی، اپلیکیشن بامانو را نصب کنید. با عضو شدن شما از محتواهایی پشتیبانی میکنید که دوست دارید بیشتر از آن ها مطلع باشید

bashgahemadaran

ادمین باشگاه مادران تاریخ

0

0

بسم الله خیلی از ما شنیدیم که بچه فقط اولیش سخته😉 دومی خیلی خوبه👌 راحت میگذره💃 اصلا اولی نمی‌فهمی چی میشه از بس بی‌تجربه‌ای ولی دومی *شیرینه* 🍰 در کنارش هم دیدیم و شنیدیم که بعد تولد فرزند دوم، مادرها *مشکلاتی* داشتن: حسادت فرزند اول😥 سختیِ مدیریت دو فرزند😭 کنترل روابط و تعاملات دو کودک☹️ پس بالاخره کدوم درسته؟🤓 بچه دوم بیاریم یا نه؟🙄 چه سختی‌هایی داره؟😩 چه شیرینی هایی منتظرمونه؟😍 بهتر نیست صبر کنیم بچه اولمون حسابی از آب و گل دربیاد بعد دومی رو بیاریم؟😎 تعاملاتشون قابل مدیریته؟😏 شما چی میگین؟ بچه دوم؛ آری یا خیر؟ #چهارشنبه_های_باشگاه #بچه_دوم #فاصله_سنی #فرزنداوری

شما میتوانید مطالب بیشتری از صفحات محتوایی و دیگر صفحات بامانو بخوانید

برای دسترسی نامحدود به مطالب و استفاده از امکانات دیگر اپلیکیشن بامانو مانند ساخت آلبوم خانوادگی، اپلیکیشن بامانو را نصب کنید. با عضو شدن شما از محتواهایی پشتیبانی میکنید که دوست دارید بیشتر از آن ها مطلع باشید

پست های مشابه

برو به اپلیکیشن