aliyeh.heybatii
دنبال کننده
78
پست
691
کمک می کنم رابطه بهتری با فرزندت داشته باشی روانشناس و درمانگر تخصصی کودک و نوجوان مشاور والدین /نویسنده کتاب فرزندپروری آگاهانه مشاوره ۰۹۱۵۷۵۵۳۶۲۶
پست های مشابه
aliyeh.heybatii
#تربیت_کودک #فرزندپروری #والدین #استراحت #چشم_پوشی #مشاوره#خواب_راحت #ریلکسیشن#مدیتیشن#ذهن_آگاه #داد_زدن #مهارتهای_زندگی #مهارتهای_ارتباطی #عالیه_هیبتی_روانشناس_کودک_نوجوان_خانواده #بیرجند
02 مرداد 1400 05:52:31
1 بازدید
aliyeh.heybatii
نقش والدین در آمادگی کودکان برای دوران امتحانات و کمک به گذراندن این دوره حساس
06 دی 1400 08:12:03
2 بازدید
aliyeh.heybatii
اردیبهشتی😊 هر سال روز تولد فرصت خوبیه برای یادآوری و بررسی سالی که گذشت و اینکه چقدر بهتر شدی چقدر یاد گرفتی و موثر بودی و وجودت چقدر به این دنیا اضافه کرده #عالیه_هیبتی #روانشناس_کودک #بیرجند_شهر_من #اردیبهشت #بهار
02 اردیبهشت 1399 18:23:34
1 بازدید
aliyeh.heybatii
تکنیک میکروفن برای بچه های خجالتی #عالیه_هیبتی #روانشناس_کودک_و_خانواده #بیرجند_شهر_من
12 فروردین 1399 15:12:47
0 بازدید
aliyeh.heybatii
مادر کامل با مادر کافی؟ ما هممون انسان هستیم، هممون تو زندگی اشتباه میکنیم, خسته میشیم، کلافه میشیم کم میاریم، ی روزایی حتی حوصله خودمونو نداریم چه برسه به بچمون، ی روزایی دلمون میخواد هیشکی کنارمون نباشه، تنهای تنها باشیم، بچه از سروکولمون بالا نره، یه روزایی اینقدرخسته هستیم که ممکنه عصبانی بشیم سر بچمون دادبزنیم، یا ممکنه شدت عصبانیتمون اونقدر زیاد باشه که از دستمون دربره و بچمون رو کتک بزنیم، آره همه اینا ویژگی کاملاطبیعیه یک انسانه، مادر هم دقیقا یک انسانه از این ویژگی های انسانی مثتثنی نیست، ی مادرحق داره گاهی خسته شه، حق داره حوصله بچشونداشته باشه، حق داره گاهی پیش خودش فکر کنه کاش اصلا به دنیا نمی آوردمش، آره حق داره همه ی این حس ها رو بدون عذاب وجدان داشته باشه، چرا عذاب وجدان؟ مگه ی مادر آدم نیست، اگر حس هاهمیشگی و دائمی باشه جای فکر داره، ولی همه ی آدما گاهی اینطوری میشن، بهتره هیچوقت صدامونو رو بچمون بلند نکنیمو نزنیمش.ولی یه موقع هایی خسته ایم، کلافه ایم، دست خودمون نیست، ممکنه این اتفاق بیفته، معنیش این نیست که مادر بدی هستی، معنیش این نیست که الان دیگه از نظر بچت بدترین مادر دنیایی و بشینی زار زااار گریه کنی، به خودت مسلط باش و ازین به بعدش رو جبران کن. تصمیم بگیر که جبران کنی، اینارو نمیگم ک مجوز بدم که بچتونو میتونید بزنید، یا سرش فریاد بکشید، نه اصلا، این کارها اصلا تایید شده نیست،ولی میگم اگر ی موقع از دستتون در رفت از خودتون متنفر نشید، فکر نکنید که دیگه ظالمتر ازشما پیدانمیشه، به فکر اصلاح باشین، یه خودتون حق بدین که گاهی خسته شین، اصلا گاهی فرزندتان رو برای چند ساعتی بسپرین دست یک فرد مطمئن و برای خودتون وقت بزارین، ی کاری کنین حالتونوخوب کنید. سندروم مادر کامل بودن، سمه، آسیبه، سعی کنید مادر کافی باشید، منم اینجام تا توی این مسیر کمکتون کنم 😊 #فرزند_پروری #مشاوره #درمان #مادر_کافی #عالیه_هیبتی
25 دی 1398 05:43:09
12 بازدید
aliyeh.heybatii
. والدین توضیح میدهند و کودکان فراموش میکنند. این مساله، غیرقابل اجتناب است. بهتر است بهجای اینکه وقتتان را با صحبتهای بیپایان در زمینه اهمیت رعایت آداب معاشرت با فرزندتان تلف کنید، کمی به بازی بپردازید. #بازی، بهترین روش برای آموختن روابط اجتماعی است که باعث میشود کودک موقعیت را از نزدیک لمس کند. در این بازیها، گاهی شما میهمان شوید و گاهی او. در مورد هر آنچه او باید رعایت کند، برایش نقشی را که بهعنوان میهمان و میزبان دارید بازی کنید و قبل از رفتن به میهمانی، این بازیها را برایش مرور کنید تا آنچه را آموخته، به خاطر بیاورد. #فرزند_پروری #کوک#ایفای_نقش #ارتباط_با_کودک #مهارتهای_ارتباطی #عالیه_هیبتی_روانشناسی_کودک
13 شهریور 1399 13:34:56
0 بازدید
عالیه هیبتی
0
0
چرا درمان ترس و اضطراب مهمه؟