پست های مشابه

صفحه رسمی بامانو

. با بامانو عکس هات مرتب و منظم داخل آلبومت قرار میگیرن! همیشه تعداد زیادی عکس، بدون دسته‌بندی، بدون زمان و بدون خاطره‌ای که پشت اونه تو گوشی‌ها و هارد هامون ذخیره می‌شه. تو بامانو می‌تونین برای هر کدوم از کوچولوها تون، یه آلبوم خاطره بسازید و عکس‌ها و فیلم‌هاش و خاطره‌ ای که مربوط به اونه رو برای همیشه نگه دارین و تمام خاطرات به‌طور دقیق به‌ ترتیب سن کودک، ثبت و مرتب می‌شه . دیگه نیاز نیس خودتون وقت بذارین و دونه دونه عکس های یک سالگی، دو سالگی و ... کودکتون رو جدا کنین و داخل آلبوم بچینین! اینجوری یه آلبوم مرتب بر اساس روند رشد کودکتون دارین 😊 #بامانو #کودک #خانواده #عکس #آلبوم #آلبوم_کودک #عکس_کودک #خاطره

05 اردیبهشت 1401 11:56:51

8 بازدید

صفحه رسمی بامانو

بچه ها در چه سنی از چه چیزی میترسن؟ اینجا جواب، همراه با راهکار ساده رو میتونی پیدا کنی.👇🏻 ۱.کودکان زیر شش ماه از صداهای بلند می‌ترسن! ✅ هیچ‌ وقت جلوی نوزاد داد یا جیغ نزنین. ۲. هفت تا دوازده ماهگی از افراد غریبه و چهره جدید می‌ترسن! ✅ پس هیچ‌وقت اونا رو به زور بغل افراد غریبه نسپریم. ۳.از دوازده ماهگی تا بیست و چهار ماهگی اونا ترس از تنهایی یا اضطراب جدایی دارن! ✅ توی این زمان اونا رو تنها نذارین چون فکر می‌کنن برای همیشه تنهاشون گذاشتین و رفتین. ۴. بین دو تا چهار سالگی ترس از تاریکی به سراغ بچه‌ها میاد! ✅ باهاشون توی نور کم بازی کنین، با چراغ قوه کتاب قصه بخوانید، سایه بازی کنین، انگشت بازی کنین تا ترس از تاریکی جای خودش رو به خاطره‌های خوش بده. ۵. پنج تا هشت‌ سالگی ترس از جادوگر یا مرگ دارن! ✅ بغلشون کنین و بهش اطمینان بدین که شما و خدای مهربون همیشه کنارشون هستین و ازشون محافظت می‌کنین. اگه بامانو رو نداری همین حالا از لینک بیو نصبش کن و صفحات حرفه ای که مطالب تخصصی کودک دارنو دنبال کن!😊 #بامانو #کودک #بچه #فرزند #خانواده #ترس #ترس_های_کودک #ترس_کودک #ترس_از_تاریکی #اضطراب_جدایی

27 فروردین 1401 15:19:33

7 بازدید

صفحه رسمی بامانو

«به پارک کنار خیابان رفته بودیم. گنجشک‌ها این طرف و آن طرف زمین سر و صدا راه انداخته بودند. ‌ پسرم پرسید: این جوجه‌ها هم غذا می‌خورن؟ ‌ گفتم: تو چی فکر می‌کنی؟ ‌ - لابد باید بخورن وقتی گرسنه میشن! ‌ - اوهوم، منم با تو مافقم. فکر می‌کنی بتونن سیب‌زمینی سرخ‌کرده هم بخورن؟ ‌ - آره حتما خیلی دوست دارن. ‌ - ولی خب دهان اونا اندازه تو بزرگ نیس! فک می‌کنی جا بشه؟ ‌ - آره تیکه‌ش می‌کنن خب بعد می‌خورن. ‌ - تو سیب‌زمینی رو با چی تیکه می‌کنی؟ ‌ - با دستام. ‌ - اوهوم، با انگشتات! خب انگشت این جوجه کجاست؟ ‌ - نداره. ولی پر داره. ‌ - آره خب ولی پرهاش خیلی ظریفه. مثل پارچه لباست. ‌ - خب پس چه‌جوری غذاشون رو می‌خورن؟ ‌ - باید بتونن با نوکشون بردارن. ‌ - اون خیلی کوچیکه، پس غذاشونم باید کوچیک باشه! نه؟ اندازه شکلات؟ ‌ - می‌دونی؟ تو شکلات رو می‌جوی! دیدی اینا دندون داشته باشن؟ ‌ - ندیدم! ‌ - منم ندیدم! نوکشون خیلی کوچیکتره از اون که دندون توش جا بشه، نه؟ ‌ - پس چیکار می‌کنن؟ ‌ - خب، غذاشون باید خیلی ریز باشه... ‌ - چقدری یعنی؟ ‌ - مثلا اندازه دونه‌های برنج! ‌ - سیر میشن؟؟؟ ‌ - اونا خیلی کوچولوان! شکمشون کوچیکه و زود سیر می‌شن. ‌ شما هم امثال این‌گونه گفتگوها را با فرزندتان تمرین کنید. به جای این که بلافاصله بعد از سوالش جواب شسته‌رفته‌ای بدهید، کمی او را به چالش بکشید تا ذهنش جستجو کند و سعی کند خوب محیط اطرافش را ببیند. ‌ حتی گاهی می‌توانید جواب را ندهید تا کمی در ذهنش باقی بماند.» ‌ این مطلب و خیلی مطالب دیگه در حوزه آموزش و سرگرمی، توی صفحه «نسل نو» توی بامانو هستن. خانم سارا بهشتی این صفحه رو مدیریت می‌کنن و همیشه تلاش دارند که اطلاعات به روز رو در صفحه قرار بدن. ‌ همین حالا صفحه نسل نو رو توی بامانو پیدا کن و از مطالبش استفاده کن! ‌ #پرنده #نسل_نو #بامانو

26 مهر 1400 17:54:32

4 بازدید

صفحه رسمی بامانو

اولین قاشق غذایی که توی دهان نی‌نی‌تون گذاشتین چی بود؟ لعاب برنج یا حریره؟ 🍲 شروع غذای کمکی یکی از دغدغه‌های مامان‌هایی است که نی‌نی ۴ تا ۱۲ ماهه دارن.🤱 خانم کلکته‌چی، توی یک کارگاه آنلاین کامل براتون صفر تا صد غذای کمکی رو توضیح دادن که با خیال راحت و دید باز وارد این دوره بشین. 😊 شما می‌تونین این دوره آموزشی رو در &اینجا&:https://www.bamano.life/coursess/25 ببینید #دوره_آموزشی #تغذیه_تکمیلی #غذا_کمکی #ندا_کلکته_چی

26 تیر 1402 15:26:35

2578 بازدید

صفحه رسمی بامانو

هممون می‌دونیم که تربیت فرزند، فقط وظیفه مادر نیست و کل خانواده در برابرش مسئولند. همه افرادی که بچه‌ها باهاشون در ارتباطن، به نوعی توی تربیت موثرند و باید نقش خودشون رو بدونن. ‌ بین همه افراد موثر، پدر و مادر نقش با اهمیتی دارن. خیلی مهمه که پدر و مادر هر دو توی تربیت فرزند مشارکت کنن. ‌‌ بامانو همه اعضای خانواده رو دور هم جمع می‌کنه. اینجوری همه اعضای خانواده می‌تونن در کنار هم از دیدن خاطرات کودک لذت ببرن و محتواهای مناسب خودشون در مورد کودک رو، توی صفحات حرفه‌ای ببینن. ‌ از طرف دیگه، والدین می‌تونن نکات تربیتی که مد نظرشون هست رو از همین طریق، با اعضای خانواده به اشتراک بذارن تا رفتار تربیتی که با کودک میشه، متناسب سبک تربیتی والدین باشه. ‌‌ اینجوری هرکسی از نقش خودش آگاهه و می‌تونه به نوبه خودش توی تربیت کودک مشارکت کنه. ‌ همین الان بامانو رو از لینک بیو نصب کن و آلبوم کودکت رو بساز! ‌ #تربیت_کودک #تربیت_فرزند #خانواده #بامانو #آلبوم_خانوادگی_کودک

12 آذر 1400 12:50:30

87 بازدید

صفحه رسمی بامانو

«با توجه به عناصر رسم شده در یک سوم پایین نقاشی می‌توان به احساس کودک در گذشته‌اش پی برد. ‌ با توجه به عناصر رسم شده در یک سوم وسط نقاشی، می‌توان به احساس کودک در زمان حال می‌توان پی برد. ‌ عناصر رسم شده در یک سوم بالای نقاشی نشانه احساس کودک به آینده خود است. ‌ #تفسیر_نقاشی_کودک» ‌ این مطلب و خیلی مطالب دیگه در مورد روانشناسی و فرزندپروری رو می‌تونین توی صفحه نقاش‌باشی بخونین. همین حالا بامانو رو نصب کنین و این صفحه و کلی صفحه حرفه‌ای دیگه رو دنبال کنین. ‌ #نقاش_باشی #بامانو

03 آبان 1400 17:03:21

4 بازدید

پشتیبان بامانو

9

20

یادش بخیر بچه که بودیم، خونه مادربزرگ و پدربزرگ که دور هم جمع می‌شدیم، کلی بچه همسن و سال بودیم که با هم بازی کنیم ... همه ما چند تا خاله و دایی و عمه و عمو داریم، اما بچه هامون چی؟ نوه هامون چطور؟ شما تو خانواده چند نفره بزرگ شدید؟

03 خرداد 1400 21:54:26

ما خودمون دو تا خواهریم. اما خانواده مادری من خیلی زیادن😁 از سه خاله 16 پسر خاله و دختر خاله دارم. یادمه ایام عید با خاله ها و دایی ها برنامه ریزی می کردیم که همه با هم تو یه زمان نریم پیش شون و تقسیم بندی کنیم که تنها نباشن😊

نگار مهرورز

-0 پاسخ

31 اردیبهشت 1400 18:35:41

من و همسرم هر دو تک فرزندیم و خیلی بده که دخترم نه خاله و دایی داره و نه عمه و عمو. البته بازم خدا رو شکر که کلی دوست خوب داریم و دخترم کلی هم‌بازی داره

حمید ضیا

-0 پاسخ

31 اردیبهشت 1400 18:29:18

ما ۵ نفریم ولی با خانواده سمت مادری تو یه ساختمون زندگی می‌کنیم و تقریبا هفته‌ای دو سه بار شب‌ها روی پشت بوم جمع میشیم 😁 پس می‌تونم بگم ۳۸ نفریم.

مهسا مقصودی

-0 پاسخ

30 اردیبهشت 1400 18:02:38

خانواده پنج نفرههه به امید بزرگ تر شدن خانواده ایررررران

زینب امینی

-0 پاسخ

31 اردیبهشت 1400 17:16:17

ما ۴ نفر بودیم ولی همیشه پیش خودم گفتم کاش یه داداش کوچیکتر و یه خواهر کوچیکتر از خودم هم داشتم 😶 اینجوری بچه‌هامونم مثل ما (توی فامیل) دورشون شلوغ بود و کلی همبازی داشتن.

سعید سلمانی

-0 پاسخ

شما میتوانید مطالب بیشتری از صفحات محتوایی و دیگر صفحات بامانو بخوانید

برای دسترسی نامحدود به مطالب و استفاده از امکانات دیگر اپلیکیشن بامانو مانند ساخت آلبوم خانوادگی، اپلیکیشن بامانو را نصب کنید. با عضو شدن شما از محتواهایی پشتیبانی میکنید که دوست دارید بیشتر از آن ها مطلع باشید

31 اردیبهشت 1400 12:14:53

داود حیدری حیدری

-0 پاسخ

صفحه رسمی بامانو

پشتیبان بامانو

9

20

یادش بخیر بچه که بودیم، خونه مادربزرگ و پدربزرگ که دور هم جمع می‌شدیم، کلی بچه همسن و سال بودیم که با هم بازی کنیم ... همه ما چند تا خاله و دایی و عمه و عمو داریم، اما بچه هامون چی؟ نوه هامون چطور؟ شما تو خانواده چند نفره بزرگ شدید؟

ما خودمون دو تا خواهریم. اما خانواده مادری من خیلی زیادن😁 از سه خاله 16 پسر خاله و دختر خاله دارم. یادمه ایام عید با خاله ها و دایی ها برنامه ریزی می کردیم که همه با هم تو یه زمان نریم پیش شون و تقسیم بندی کنیم که تنها نباشن😊 نگار مهرورز

03 خرداد 1400 21:54:26

-0 پاسخ

من و همسرم هر دو تک فرزندیم و خیلی بده که دخترم نه خاله و دایی داره و نه عمه و عمو. البته بازم خدا رو شکر که کلی دوست خوب داریم و دخترم کلی هم‌بازی داره حمید ضیا

31 اردیبهشت 1400 18:35:41

-0 پاسخ

ما ۵ نفریم ولی با خانواده سمت مادری تو یه ساختمون زندگی می‌کنیم و تقریبا هفته‌ای دو سه بار شب‌ها روی پشت بوم جمع میشیم 😁 پس می‌تونم بگم ۳۸ نفریم. مهسا مقصودی

31 اردیبهشت 1400 18:29:18

-0 پاسخ

خانواده پنج نفرههه به امید بزرگ تر شدن خانواده ایررررران زینب امینی

30 اردیبهشت 1400 18:02:38

-0 پاسخ

ما ۴ نفر بودیم ولی همیشه پیش خودم گفتم کاش یه داداش کوچیکتر و یه خواهر کوچیکتر از خودم هم داشتم 😶 اینجوری بچه‌هامونم مثل ما (توی فامیل) دورشون شلوغ بود و کلی همبازی داشتن. سعید سلمانی

31 اردیبهشت 1400 17:16:17

-0 پاسخ

شما میتوانید مطالب بیشتری از صفحات محتوایی و دیگر صفحات بامانو بخوانید

برای دسترسی نامحدود به مطالب و استفاده از امکانات دیگر اپلیکیشن بامانو مانند ساخت آلبوم خانوادگی، اپلیکیشن بامانو را نصب کنید. با عضو شدن شما از محتواهایی پشتیبانی میکنید که دوست دارید بیشتر از آن ها مطلع باشید

پست های مشابه

برو به اپلیکیشن